Джънгкук чакаше пред училището си, доста притеснен. Чакаше Техьонг, да дойде да го вземе.
Джънгкук му каза колко е опасно, защото това е училище все пак. Има прекалено много хора и всеки може да го разпознае.
Разбира се, големият не го послуша и затова сега Кук се оглеждаше наоколо като лунатик.
Най-накрая забеляза колата му да се приближава и се доближи до пътя.
Веднага щом автомобилът спря пред него, той отвори вратата и седна до Техьонг като му каза да тръгва.
TH: Успокой се, привличаш вниманието. - каза Ким и натисна педалът за газта.
JK: Остави това! Няма ли да ми кажеш къде ме водиш? - попита Кук любопитно.
TH: Защо да казвам като ще видиш сам?
JK: Отговаряш на въпроса с въпрос. Хитро.
Джънгкук отклони погледа си от Техьонг и се за гледа в пътя. Около него имаше дървета. Много дървета.
JK: В гора ли ме водиш?
TH: Ноуп!
JK: Лъжеш ли ме?
TH: Джънгкук, не ме карай да те приспя!
JK: Окей! Млъквам!
Кук замълча и просто почака да стигнат на мястото.
След около 10 минути Техьонг спря колата и се обърна към Джънгкук.
TH: Тук е! Хайде! - момчето излезе от колата и отиде от другата страна, като отвори вратата на Джънгкук.
JK: Наистина ме доведе в гора?
TH: Да-
JK: Защо?...Ц, както и да е. Къде ще ме водиш? - Кук се усмихна и изскочи от колата.
TH: Ще трябва малко да походим.
След 30 минути:
JK: Защо...ъх....защо ми го...причи-НЯВАШ? - попита Джънгкук едвам едвам. Не беше свикнал да ходи толкова и в момента се бореше с това да не припадне от липса на кислород.
TH: Какво? Умори ли се? - Ким се обърна към малкия и попита с малка усмивка.
JK: Ти подиграваш ли ми се?
TH: Не, не! В никакъв случай! - каза като се засмя за кратко.
TH: Искаш ли да по седнеш за малко?
JK: Да!
Джънгкук само това чакаше. Тупна се на земята и опъна краката си напред. Затвори очи и отвори леко устата си.
JK: Оох това беше грешка.
TH: Защо?
JK: Няма да стана. Не, не мога. Това е. Тук ще си седя. Ти отивай.
TH: Аа не! Няма такива работи! Измислих всичко както трябва и няма да се провали само заради мързеливия ти задник! - ядоса се Техьонг и това леко стресна Кук.
JK: Знам, че си се постарал! И ти благодаря за това, въпреки че не знам какво е, но просто...не мога повече! Имам чувството, че ако ходя още малко ще припадна.
Техьонг го гледаше няколко минути и после се размърда. Приближи се до Кук и застана с гръб към него, като клекна.
TH: Скачай!
JK: Какво?
TH: Чу ме! Или си прекалено изморен, за да чуваш?
JK: Ама как ше ме носиш, луд ли си?
TH: По-скоро силен. Качвай се преди да съм решил, че е по-добре да те тътря след себе си.
JK: Не е нужно да повтаряш пак!
Джънгкук веднага се изправи и обви ръцете си около врата на Техьонг, който се повдигна бавно и улови краката на Кук. Малко го повдигна, за да се намести по-добре, което накара малкия да издаде лек стон и да се хване по-здраво за хьонга си.
TH: Има още 20 минути. Не падай!
KAMU SEDANG MEMBACA
Gangsta
Fiksi PenggemarJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...