Джънгкук седеше в час и гледаше часовника съсредоточено като друсаше крака си.
Предполагаше се, че трябва да прави теста си по химия, но не спираше да мисли, че след училище Техьонг ще го води някъде.
Когато Джънгкук го попита, по-големият само се усмихна и каза, че е изненада. Как се предполагаше да се концентрира?
Мислите му бяха прекъснати от звънеца и той се огледа около себе си. Учениците вече предава ха тестовете си.
Джънгкук погледна теста си за кратко и реши да си опита късмета и започна да огражда някакви отговори.
Отиде до бюрото на учителя си и остави листа си като оправи рамото на раницата си, готов да си тръгне.
Учител: Джънгкук? Би ли си написал името, моля?
JK: О, ъ-...да!
Той се върна бързо, записа името си и излезе от стаята преди отново да го повикат за нещо.
В столовата си сипа малко храна и седна на едната маса. Започна да се храни като се чудеше къде ще го води по-големия.
?: Джънгкук, здравей!
Джънгкук погледна към момичето, което седеше до него.
JK: А? - очуди се Кук и клечките му замръзнаха близо до отворената му уста.
?: И това става. - момичето седна пред Джънгкук и започна да се храни.
Джънгкук се изправи малко и остави клечките си на таблата, оглеждайки се наоколо да види дали го снимат с камера.
Не видя никой и отново погледна момичето. Наведе се над масата и се доближи към нея.
JK: Извинявай, ноо...защо?
?: Какво защо?
JK: Знаеш кой съм, нали?
?: Разбира се, че знам Джънгкук! - момичето се засмя, но Кук не помръдна и мускул.
JK: Да ама...аз не знам. Коя си ти? Защо сядаш при мен? Защо ми знаеш името? Защо г отвориш с мен като на нормален човек?
Момичето преглътна хапката си и също се наведе към Джънгкук.
?: Защото си нормален човек? Аз съм Лина. - момичето подаде ръката си и Джънгкук се зачуди какво се случва.
Халоо! Харесва ли ви новата глава?
Хора мисля да започна история, в която да пиша за криминални случаи и може би паранормални случки. Бихте ли чели нещо такова? Пишете един коментар за да знам дали да я почна :)
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...