Jungkook вървеше по тъмните улици към дома си, смеейки се от време на време. Не очакваше денят му да е толкова весел като се имаше на предвид, че трябваше да остава след часовете.
От мисли за деня му, Jungkook не забеляза приближаващите към него мъже.
?: Кое е толкова смешно, сладурче? - единият мъж докосна брадичката на Кук.
JK: Не е ваша работа.
?: Моля? Я внимавай как ни говориш, хлапако! - започна другият.
JK: Оставете ме! Какво искате от мен, че се заяждате?
?: Ти наистина си много устат. Сега ще ти покажем какво става като ни се отварят.
***
Jungkook куцаше към дома си. Мъжете го бяха нападнали и той нямаше какво да направи освен да ги остави да го пребият.
Щом влезе в дома си, майка му го попита къде е бил по това време.
JK: Ъъ, аз бях...в училище? Да, да! Бях в училище!
Майка: Аха! Добре...
Жената продължи да си гледа телевизия, а Кук си отдъхна и се качи в банята. Застана пред огледалото и се огледа. Устната му беше разцепена, а окото му бе насинено. По-големите щети бяха върху тялото му, защото онези започнаха да го ритат, щом той се срина.
JK: Защо ми беше да отговарям? - въздъхна момчето и докосна леко окото си, след което изохка.
***
На сутринта, Jungkook тръгна към училище както обикновено. Имаше чувството, че някой го следва и се обърна, но не видя никой. Обърна се да продължи по пътя си, но се блъсна в някой.
JK: Съж...
TH: Какво ти се е случило?
Jungkook вдигна глава и срещна погледа си с този на Taehyung.
JK: Какво правиш тук!? Някой може да те види!-момчето започна да се оглежда.
По-големият сложи ръката си на рамото на Кук, който замръзна щом усети ръката на Kim да го докосва.
TH: Какво стана? - попита го той.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
300 думи
По-късно може некст :)Между другото щях да получа удар, защото помислих, че се е изтрила главата -_-
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...