Какво беше това

1K 98 4
                                    

JK: Ау! - Jungkook лежеше на земята в тренировъчната зала.

S: Хайде ставай! Нямаме цял ден. - каза Suga на няколко крачки от момчето.

JK: Лесно ти е на теб! Все пак мен ме преобърнаха. - Кук се изправи и поизтупа дрехите си.

TH: Jungkook не се дръж като бебе, опитваме се да те научим. - каза Taehyung отпивайки от смутито си.

JK: Вие ли? Ти само стоиш на стола!

Taehyung го погледна. Остави напитката си на малката масичка и се изправи.

TH: Почини си, братле! - Kim потупа Yoongi по рамото и зае неговото място.

S: Късмет малчо! - погледна към Кук и излезе навън.

JK: Какво искаше да каже той?

Малкият не получи отговор. Taehyung го нападна като му казваше какво да прави.

TH: Дясно! Ляво! Долу! Удар! Ритник! Ниско в дясно! Ляво! Коляно!

Jungkook се измори и така сега се намираше на земята притиснат от Taehyung. Опита да се измъкне като се раздвижи малко, но нищо не се получаваше...само чувството на пеперуди в стомаха му нарастваше.

TH: Трябва да се упражняваш повече.

Червенокосият се изправи и отиде отново да пийне от смутито си.

Jungkook се изправи до седнало положение и се загледа в гърба на психопата.

"Какво беше това чувство?"





Здрастее! И сега хора е време за малка рекламка. Ако обичате Юнмин истории, трябва да видите тази.


niceumochi❤️

GangstaWhere stories live. Discover now