TH:И как точно мислиш да го използваме? - попита Техьонг като скръсти ръце пред гърдите си.
Двамата бяха излезли от стаята за да говорят спокойно, но Джънгкук остана при Джимин "да го пази, ако реши да избяга". Все едно щеше да направи нещо.., но Техьонг му се довери, за това го остави сам с полицая.
S:Хм не знам, да заблудим полицията? Да се оттървем от Ким? - каза Шуга и седна на стола зад него.
Техьонг се замисли и след малко седна до приятеля си.
TH: Какво предлагаш?
Джънгкук стоеше до вратата и не отделяше поглед от Джимин. Не искаше да разочарова по-големия и се стараеше да не изпуска полицая от погледа си.
Парк се размърда на стола и започна да мънка нещо и Джънгкук реши да махне лепенката от устата му.
JK: Какво? - каза строго.
JM: Първо - ау! Второ - кой си ти? И трето - защо не ме развържеш? - усмихна се Парк с надежда, но Кук се отдалечи от него и пак се подпря на вратата.
JK: Не. - беше единственото, което се отдели от устните му.
JM: К-...какво не? Защо?
JK: Просто не.
И с това на Джимин му стана ясно, че момчето нищо няма да каже.
След известно време, Юнги и Техьонг се върнаха и се приближиха до Джимин, който леко уплашено се дръпна.
TH: Какво? Страх ли те е? - изсмя му се Ким.
S: Не ти трябваше да се захващаш с нас, коте.
Юнги започна да го нарича коте още в началото на първата им среща.
-ретроспекция-
NJ: Хванете гии! - изкрещя Намджун докато тичаше след престъпниците.
Няколко полицая се опитваха да догонят Мин и Ким, но те бяха прекалено бързи. Наложи се една патрулка да тръгне след тях и Намджун каза на новия да я докара.
JM: Отвиам сър! - каза Джимин и побягна към полицейските коли. Бягаше с все сила и не видя, че някой тича срещу него.
Джимин се сви на земята заради сблъсъка и търкаше коляното си, докато зад него Мин Юнги се изправяше бавно държейки рамото си.
Погледът му би запалил цяла сграда, заради малоумника, който го забави, но когато видя, че този малоумник е полицай се подсмихна игриво.
S: Мъркаш като коте, полицай. - подигра му се и бавно се наведе да вземе ключовете от колата му.
S: Мерси за превоза, коте! - каза и влезе в близката кола, като потегли към приятеля си.
-край на ретроспекцията-
Съжалявам за забавянето, скоро ще кача още една глава ;)
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...