Джънгкук спеше спокойно и най-вероятно сънуваше нещо, защото се усмихваше сладко.
Той се завъртя по корем и пъхна ръцете си под възглавницата. Чу някакво почукване и сънено отвори очи.
JK: Да? - каза сънено и се повдигна леко, като погледна към вратата с притворени очи.
Никой не влезе и той реши, че му се е причуло, за това легна отново, но същия този звук се чу отново и Джънгкук стана от леглото. Отиде до вратата и я отвори.
JK: Ще ме оставите ли да се нас-...- започна, но там нямаше никой.
Той затвори вратата и разроши косата си леко като се насочи отново към леглото. Вдигна глава и погледът му попадна на тъмна фигура на прозореца.
Джънгкук се загледа продължително във фигурата и разтърка очите си като помисли, че му се привижда, но тя пак беше там.
JK: Какво по дяволите!? Кой си ти!?-извика той и взе един учебник от бюрото си.
JK: Махни се или ще те удрям докато не умреш! - каза Кук като вдигна учебника до главата си.
Сянката се размърда и изкара нещо. Телефон, с който светна и показа лицето си. Техьонг.
JK: О? Хьонг! - Джънгкук хвърли учебника на земята и отиде да отвори на Техьонг.
По-големият влезе в стаята на Кук и посочи учебника.
TH: Мислиш ли, че ще убиеш някой с това? - пошегува се Техьонг, но малкият не му обърна внимание, а застана пред него като го огледа.
JK: Хьонг! Това е кръв? Д-добре ли си..? - гласът на Джънгкук потрепери.
TH: Не се тревожи, не е моя. - Техьонг се усмихна леко и избърса ръката си.
TH: А ти какво правеше докато...- Ким не усмя да довърши, защото се стресна от действията на малкия, който го прегърна силно.
JK: Липсваше ми, идиот такъв...
Техьонг гледаше към главата на Джънгкук, докато не отвърна на прегръдката. Сложи ръцете си на кръста му и го придърпа още повече към себе си, ако това беше възможно.
TH: И ти на мен малчо. И ти на мен.
Не знам
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...