Deel 7

179 9 0
                                    



Ik was echt boos geworden. Ik weet niet eens waarom. Om die blik van die bodygard denk ik. Hoe hij naar mij keek alsof ik weer een ander hoer was ofzo. Op eens greep Aimane mij bij mijn elleboog en trok me zo erg naar zich toe dat ik met mijn neus tegen zijn gezicht vloog. "WTF DOE JE AU!!!" "Sorryyyy was niet mijn bedoeling" klaar ik kon mijn tranen niet meer bedwingen en midden in de club begon ik te huilen. Niet dat het iemand opviel. Aimane wel die keek bezorgt naar mij. Toen trok hij me voorzichtig naar zich toe en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Toen fluisterde hij in mijn oor "kan ik je vertrouwen?" "Wtf is dat nou weer voor een vraag?!" Zij ik nog steeds boos. Maar toen zag ik dat hij serieus was zij ik "Ja". "Okey kom mee" Hij pakte mijn hand vast. Kijk ik weet zeker dat dit geen Big deal is voor hem maar voor mij is het best wel akward. Ik ben niet zo heel close met jongens (buiten mo en Ilias)en nu loop ik hand in hand met een jonge door de club huilend naar weet ik veel waar. Ik moet me niet zo aanstellen. Waarom ben ik altijd zo op me hoede?
(STREET LIVE OP DE HOEDE MOET JE VOOR DE POLICE ZIJN JE BESTE MATIE KAN EEN DIEF ZO FOCK DIE SHINEEE-sorry moest ff 😂😅)

We liepen verder naar de achter kant van de club. Op het einde zag je een helle lange bar. Paars licht verlichte de opervlakt. De glazen achter de bar maken de bar hellemaal af😍. "Nu ben je wel onder de indruk dat dit mijn club is hé" zij hij half sarcastisch half boos. Hij trok me naar de zijkant van de bar. Er was een deurtje waar je alleen met een pas naar binnen kan. PIEP! En we waren achter de bar. "Sluit de deur en bedek je gezicht je bent geen hoer maar mensen kunnen raar denken" zij hij. Snel deed ik mijn haren voor me gezicht en liep naar de achterkant. Huh? Er stond een gordijn daar die je in de paskamers bij H&M ziet. Het viel me hellemaal niet op toen ik achter de bar stond. Hij trok het gordijn open voor mij en checkte of er iemand iets had gezien. Ik was verbaast. Er stond letterlijk een huis deur daar met een deur matje er voor en een apparaatje waar je een code kan in typen. "Waar ben ik nu?" "Voor mijn huisdeur" zij hij een beetje lachend. "Wat doen we hier" "kijk ik wil je echt niet beledigen maar je ziet er niet uit. Je zit onder de bloed, je haar zit door de war en je zwarte dingetjes ofzo op je wimpers is uitgelekt door je tranen en je jurk en gezicht zit onder bloed van die stoot." Ik voelde me niet beledigt maar schaamde me. Hij ziet mij nu zo. Ik wende me hoofd af van hem. "Hey, je hoeft je niet te schamen" "wat moet ik anders." "Maar het is raar dat ik straks met jou hier ben." "Klopt, ik wil niet als een pedo klinken maar ik zeg tegen niemand dat je langs bent geweest. + ik heb geen verdere intenties dan jou te helpen." Het raakte me ergens wel dat hij zij : geen verdere intenties. Maarja. "Okey kunnen we naar binnen gaan?"

Toen we binnen waren zag ik serieus zo een huis die je op insta ziet die je wilt hebben maar nooit kunt krijgen.

"O

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"O.M.G!!!!!! Dit is zoooo vet mooi😍" "dankje. Je mag zo wel verder kijken maar nu heb je iets nodig om aan te doen" "eeeuhh ja graag zij ik" ik liep achter hem aan. KLAAR ik in de spiegel hoe ik er uit zag. "Ehum, hoe kan hij mij zo serieus nemen?" "ik doe het gewoon" "wat zij je" "OMG zij ik dat hardop?!" "JAHAHAHA. Kom"

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu