Aimane:
Ze probeerde me weer te slim af te zijn maar ik had haar weer te pakken. Ik hield haar polsen vast en nu zat ze met een blosje op mij. Ze zat met haar benen naast mij en haar polsen in mijn hand. Ze zat op mijn onderbuik. Ik zag dat ze een blosje op haar gezicht had. Ik trok haar naar mijn gezicht toe. Toen keek ze me recht in de ogen aan. Normaal waren het de meisjes die mij kuste en die ik gek maakte maar Mirjam maakt mij gek. Zij maakt mij gek, hoe ze kijkt en hoe ze praat. Hoe zorgzaam en loyaal ze is. IT is making me crazy! Ik deed voorzichtig mijn hand van haar nek in haar haar bij haar achterhoofd. Toen duwde ik mijn gezicht in de hare. Ik kuste haar. Ik voelde dat ze eerst twijfelde maar ze gaf me toestemming om door te gaan. Ik gromde van genot. Ze beantwoorde iedere kus weer wat intenser en ze kreunde heel schattig mee. Zelfs als ze kreunt is ze schattig. Na een tijdje trok ik me zelf terug. Ik keek haar aan en ze zat nogal uitdagend maar ook uitgeput te kijken. Toen ging een wekker af. "Omg! Ik moet Yigit naar school brengen." Zij ze hellemaal moe. "Ik breng hem wel" bood ik aan. "O hell no. Als ze jou met Yigit zien op zijn school gaan ze denken dat je mijn man bent of iets. Ik breng hem wel" zij ze. Ze stond op en liep richting Yigit. "Maak hem nog niet wakker het is veelste vroeg. De school is hier om de hoek." Zij ik. "Je hebt gelijk. Maar de jongens zullen ieder moment naar beneden komen en die denken dat wij nog slapen want ik wordt noooit wakker bij de eerste wekker." Zij ze. Ja, daar heb je een punt voor" boven hoorden we geluiden van voetstappen. "Okey, we hebben nu een water dicht plan nodig" zij ze in paniek. "Hier pak mijn vest en ga op de bank liggen... en doe rustig. Na dat ze zat deed plofte ik naast haar . Net op dat moment liepen Mo en Ilias de trap af. Ze keken allebei raar toen ze mij zagen in haar pyama's en mij naast haar. Ze zij meteen: "het is Okey. Ik heb zijn vest aan" ze liet haar armen zien en mijn vest "en het mag van mij. Ik kon de rest van de nacht toch niet meer slapen". De jongens trokken hun wenkbrauwen op.
"Okey aangezien je nu hier woont is er iets wat alle jongens doen" zij Mirjam. "Je moet Yigit aankleden." Ik was verbaast. In mijn helle leven had ik nog nooit een kindje aangekleed. Alleen gezien bij mensen. "Okey, ik ga het proberen" zij ik. Ze liep naar Yigit en tilde hem op. We liepen naar de voordeur. Zij zat nog met haar blotte benen dus ik ging voor haar lopen om te kijken of er iemand was en trokken snel een sprintje naar haar huis. Toen we eindelijk binnen waren begon ze zachtjes te grineken. "Wat is er?" Zij ik. "Ik zie nu gwn hoe het zou lijken als iemand ons zag. 1 half-naakte meisje met een slapend kind in haar handen en een bad boy rustig achter hun aan lopen, hahahahah" zij ze. Wacht! Noemde ze me nou bad boy? "Hoe noemde je mij?" Zij ik. Ze stopte met lachen en toen pas realiseerde ze denk ik wat ze had gezegd. "Ik noemde je bad boy omdat je gwn zo een zwarte vestje aan hebt en die kapsel en die mooie ogen. Zij ze dromerig. Ze zij mooie ogen. Wel schattig hoe ze over mij praat. "Mooie ogen welle😏". Toen ze mij naar haar zag kijken zij ze: "Okey kom nu naar boven". Hahahaha
Eenmaal boven zag ik wat er aan de hand was. Eerst dacht ik, als iemand hier heeft ingebroken zou je het toch zien? Maar toen ik eenmaal in de logeerkamer was zag ik de schade. Alles was overhoop gehaald. De kamer is 5 bij 7 meter. Er is een bed en een kast. De muren zijn er blauw en er is een halve maan lamp aan de muur met allemaal auto stickers. De deuren van kast hadden allebei een slot. Ze zijn waarschijnlijk met een koevoet open gebroken want de scharnieren van boven bij allebei de kanten zaten eruit. De deuren hangen aan de onderste scharnieren. Onderaan de kast zag je aan metalen doos die opengebroken was en allemaal losse ketting stukken. "Waarvoor is die kist?" Vroeg ik aan haar. "Mijn ouders zijn rijk. Ik wilde niet bij ze wonen omdat ze me manipuleerden met hun meningen en regels dus dat is eigenlijk die reden dat ik en Yigit alleen zijn." Zij ze. "WoW... dat moet heftig zijn geweest voor je." Zij ik menend. "In de doos zat heel erg veel geld. Mijn ouders vullen die doos zo veel keer in maanden en dan hebben we het over €3000 ofzo per 2 maanden." Zij ze. Ik was verbaast. Als ik zulke ouders als haar had zou ik al die Money lopen spenderen en waarschijnlijk zat die kluis vol ook.5 minuten later.
"Wie zou dit gedaan kunnen hebben? Is er iemand anders die wist van deze kluis?" "Alleen mijn ouders en ik. Zelfs Yigit denkt dat het een speelgoed doos is uit mijn jeugd." Ik was aan het denken. "Kan het iemand van de meisjes of jongens zijn?" Vroeg ik.
"Nee tuurlijk niet! Zij weten hier niet eens vanaf en er zat een slot op met duizende kettingen. Niemand kon ook gezien hebben wat er in zat. K begrijp het niet." Ik zag aan haar dat ze hellemaal in de war was.
Wie zou dit gedaan kunnen hebben?ZOOOOOOO SORRY. Het duurde zo lang tot ik het heb kunnen publiceren. Het staat al een tijdje klaar maar pww is net klaar en mijn leven is vol met drama echt ga een verhaal over beginnen denk ik😂
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...