Deel 10

170 10 0
                                    

Mirjam:

Ik stond voor de deur van de club. Het was aan het miezeren en het was koud. Ik had mijn kleren vergeten bij Aimane zn huis. Tfoe! Ik ging onder het afdak staan van de club. Ik was in een onbekende stad in de regen in een club jurk en ik zag er te goed uit. Toen kreeg ik een idee! Ik liep terug naar de V.I.P ingang en ja hoor. Dino ofzo stond daar. Wtf is dat voor naam was zijn ma dronken toen ze die naam bedacht?! Ik liep de trap op en stopte voor zijn neus. "Roep je baas" "gaat niet" "hahahah grappig roep hem" "mevrouw ik weet niet wie u bent of wat u bent van meneer El *** maar ik ga hem niet storen voor u" "en wat nou als ik hem later zie en tegen hem zeg: Dino heeft mij in de regen/- en kou buiten gelaten. ? "Okey jij wint pfff. Vrouwen echt ze zijn stuk voor stuk echt te gek". Hahahha. Hij toetse 2 cijfers in een lichtgevende apparaat en je hoorde Aimaine zn onrustige stem: "beter is het iets heel bellangeijks want ik heb nu echt veel stress en het is niet mijn beste dag Dino!" Hij keek bang mijn kant op. En ik zag daar met mijn hand op mijn hart gedrukt met een fake glimlach naar hem te kijken. HAHHA ik chanteer hem gewoon. "Mevrouw waar u mee naar binnen liep staat voor de deur en ze vraagt naar u" BIEB BIEB BIEB BIEB. "Okey meisje er kunnen nu 2 dingen gebeuren" zij hij heel zenuwachtig en gestrest. "Of hij is heeeeelll erg boos. Maar dan echt next level. Of hij komt hier een beetje boos praten met u omdat u hem stoort." "Ik ben niet bang voor hem" "Hahah u heeft hem niet boos gezien madam" "u wish" en meteen na die woorden wordt de deur open geslagen en flikkert tegen het muurtje achter de deur 10 cm verwijdert van mijn face. Dino was echt geschrokken en ik was nu ook een beetje bang geworden 2 behonest. Hij draaide zich om naar mij en ik zag echt veel emotie in zijn blik. Bang, boos, opgelucht maar vooral zenuwachtigheid. Hij greep me bij mijn polsen en trok me mee van de trap of. Hij is iets van 1.90 en ik 1.67 ofzo dus ik moest echt achter hem aan ren-lopen om hem bij te houden. Toen we om het hoekje waren. Duwde hij mij weer tegen de muur aan. Op eens knuffelde hij mij. "Wat krijgen we nou?" Zij ik. Hij trok zich terug en toen pas realiseerde hij wat hij. "Ehummm dat was niet mijn bedoeling" ik stond daar maar beetje onzeker naar hem te kijken van wat gaat hij nou doen? "Waarom was je op eens weg?! Ik heb overal lopen zoeken naar je. Zelfs naar die trutjes gegaan!" "Omg ben je naar mij gaan zoeken?" "Ja tuurlijk Mo zou mij dood maken als er iets met jou gebeurt". Ergens raakte het mij dat hij blijkbaar alleen om Mo mij ging zoeken. Maar mo had hem wel afgemaakt als er iets met mij zou gebeuren. "Oohw" zij ik. "Maar ik hou niet van aandacht en op eens zag ik een foto van ons samen dansen en hellemaal los gaan dus ik werd een beetje.... weet ik veel dus ik moest ff weg daar want mensen keken naar ons" "hmmmm dus je werdt zenuwachtig. Jijjjjjj hahaha jij werd zenuwachtig" "ja. Ik ben ook maar een mens hoor en btw jij bent hier de gene die mij knuffelde en opgelucht was dat ik er niet vandoor ben gegaan dus ewaja" "Okey Okey" "maar het is nu letterlijk 03:56 en ik heb nog een broertje die morgen naar school moet gaan". "ohwja." Zij hij kinda teleurgesteld. "Zou je anders gebleven zijn?" "Hbj" "bij mij" "ik weet dat we echt heel erg veel hebben mee gemaakt voor like 2 days maar ik ken je nu wel een beetje maar nog niet nee" "oohw" "maaaaarrrr je woont wel naast mij,mo, Ilias en ik en hun vrienden houden vaak house party's en op de after party's blijven de boys meestal slapen in hun schattige pyama's dus jij zou ook eens moeten komen" " ja lijkt me leuk. Alleen we hebben nu vervoer voor jou nodig want ik kan niet met je terug mee rijden ik heb nog wat zaken af te handelen" "hbj" "gewoon prive. Ik kan je er geen verdere info over geven maar een van mijn mannen brengt je wel" ik zag dat haar blik wat veranderde naar iets wat op gekwetst leek maar ze liet er niet veel van zien want ze zette haar masker weer op en glimlachte naar me. "Sure" zij ze. Ik escorte haar terug naar Dino die nieuwsgierig naar ons zat te kijken. Hij wilde vast weten wat er is gebeurt daar heeeeee. Ik ga hem een boy-blik en knikte van nee dat er verder niks was gebeurt en hij knikte van nee en begon te lachen. "Okey meestal heb ik jongens wel door maar er is altijd wel 1 ding wat ik niet kan begrijpen en dat is die blikken-taal die ze hebben. Jij kijkt hem aan en hij jou en jullie lachen" zij ze histirisch. "Hahahah niks aan de hand zijn ik" "haha nee." Ik wende me naar dino en zij: "is Salih al gearriveerd?" "Ja baas. Ik bedoel ja meneer El*** ik bedoel" "Okey wllh het boeit mij niet hoe je hem noemt Wajow" Mirjam liep het trapje af en wachtte beneden op ons. " vriend als je nog een keer baas of meneer of mijn achternaam zegt dan gaat er 5% van je fooi af"zij ik lachend. "Okey Aimane" "en alleen als zij dr is. En haal nu Salih voor mij hij gaat haar terug brengen" "meneer het is hellemaal u keuze maar je weet hoe Salih is. Hij gaat haar aanranden en vragen stellen enzo" "je hebt gelijk. Maar ze is een sterke meisjes en als hij haar iets aandoet dan gaat er bij hem -20% en dat wil hij zeker weten niet" zij ik. "Hahaha u heeft gelijk baas" "haloooo hoelang gaat het nog duren?" Riep Mirjam van beneden. "Salih brengt je naar huis" "Als een van je vieze mannetjes mij gaat aanranden krijgen ze pakkiees dat je het weet" zij ze. Ik keek naar Dino en hij trok zijn wenkbrauw op. "You heard her" "I did"

Melissa:
Ik zat in de auto met een of andere Salih ofzo. Hij zat de helletijd vragen te stellen zoals: "van waar ken je mijn baas" "hebben jullie iets?" Of "Hz doet hij zo tegen jou" en ik was bang dat er iets zou gebeuren dus ging ik terwijl we reden tussen de passagiers stoelen achter zitten. Het boeide me acht niet dat hij via de spiegel naar mij keek. Pffff mijn tel is 5%. "Heb je een power-bank ofzo?" Vroeg ik. Ik denk dat hij verbaast was dat ik sprak dus hij zij meteen: "ja hoor. Alleen kijk ik weet dat ik te veel vragen stel en dat ik je daarmee irriteer" ratelde hij door. Maar je moet de kabel van voor in de auto erin doen, snap je?" "Ehum Ja Okey ik kom al weer." "Wacht dan stop ik de auto" hij stopte aan de zijkant van de weg. Ik stapte uit en ging weer voor zitten. Hij glimlachte naar mij toen ik de deur niet kon openen. "Doe open!!! Zal ik je baas bellen om te vertellen dat je me niet goed behandelt hebt? Hahaha meteen ging het slot van de deur. Ik stapte in en hoorde hem nog mompelen; crazy😂.

Eenmaal thuis aangekomen ging eerst even mijn pyama's aandoen en make-up eraf halen. Ik deed mijn pantoffels af en liep de trap af richting de deur. Ik liep naar buiten en liet de deur op een kiertje. Alleen als je er tegen aan duwde zou je zien dat ie niet op slot was. Ik liep naar het huis van de meisjes en zag uit het raam dat Yigit op de schoot van Yousrra lag en Ilias naast haar zat. Ze zaten naar say yes to dress op TLC te kijken. Hahhaa zij gaan later echt trouwen.#goals. Ik klopte aan en Mellisa deed de deur open. "Daar is onze turtel-duifje. Hebben jullie geneukt ofzo het is fucking half 6 in de ochtend?!" "HAhahah, wllh meh en schuif met die lekkere kontje van jou opzij ik moet Yigit halen" met die woorden gaf ik een klap op haar ass en liep langs haar. Ilias had alles gezien en keek letterlijk gefrustreerd door wat hij net had gezien. "Hahahh ik ben niet Bi ofz als ik op haar kont sla welleee" en ik wouw hem ook op zijn kont slaan gwn om te irriteren maar hij is te snel. Hahahah wllh hij gaf mij gekke dodelijke blik. Ik liep richting Youssra en nam Yigit van haar over. "Thinkyou Bby❤️" "np. Je kan Yigit altijd bij mij kwijt Jwz" en op eens keek ze Ze3ma stiekem naar Ilias. "WAJOOOHW JULKIE HEBBEN GEKUST!! JOEJOEJOEJOEEEE. MELISAAAAA ILLIE EN YOUSSRA HEBBEN GEKUST BITCH" "wajoohw a ezel pak je kleintje en ga aub" zij Ilias op een geïrriteerde toon. Hahaha brokko.

Ik liep met Yigit in mijn armen naar huis. Zijn kleine hoofdje zat op mijn schouders met zijn kleine gezichtje in mijn nek te ademen. Dit is echt zo een motion mood. Ik liep naar huis en zag dat de deur op een kier stond! Wtf krijgen we nou? Ik liep naar de voordeur en greep de pepperspray achter de deur in het "medicijnen kastje" a.k.a "wapenkastje" en pakte ook meteen mijn Food-ball knuppel. Ik liep naar binnen om te kijken of er iemand was. Ik liep naar de keuken en deed het licht aan. Alles was nog normaal. Ik liep nog met Yigit op 1 arm naar de woonkamer. Ik stond plots stil omdat ik d8 dat ik iets hoorde. Ik d8 dat ik ff iets hoorde in mijn kamer aangezien die boven de woonkamer is. Ik woon nu al 2,5 jaar in dit huis maar nu pas merk ik hoe eng het is wan het licht niet aan staat. Ik liep naar de schakelaar en deed het licht aan. Niemand, again. Ik legde Yigit op de bank en deed zijn schoenen uit. Ik greep een deken en legde die over hem heen. Ik greep de knuppel steviger vast. Ik liep richting de trap en stond in enkele secondes boven aan de trap. Ik deed het licht in het halletje aan. Vreemd een van mijn make-up kwasten lag daar op de grond. Ik deed snel de deur van mij kamer open. Niks. Ik liep naar de was kamer en weer was er niemand of een teken van inbraak. Hz zou iemand binnen komen en niks meenemen? Ik bedoel halo ik leef in kanaaleiland. Als je deur open staat is er %65 kans dat er een inbreker is. Ik deed de logeerkamer open en zag dat de kast overhoop was gehaald. Hé! Ik liep snel naar de kast en zag dat er niks miste. Alles was door elkaar maar niks was meegenomen. Ik belde Mo. Ik voelde me niet meer veilig hier nu er iemand had ingebroken.

Het duurde 3 minuten en ik zat samen met Yigit op de bank bij Mo. Hij nam op ik trok een sprintje naar zijn huis en ik was met Yigit op zijn bank. Ik deed mijn ogen dicht en viel in no-time in slaap.

Aimane;
Ik keek toe hoe Salih en Mirjam wegreden. Ik sla hem kkr hard als hij haar aanraakt maar Okey. Ik liep naar mijn auto om de hoek en zag dat mijn mannen al klaar stonden en stapte in. Iedere dealer heeft een rechter hand. De mijne is Fatih. "Baas, wie is die meisje?" Ik keek hem aan maar hij keek gwn serieus. Fuck. "Ze was een gast" "een gast?" "Een gwn normale vriendin van een vriend van mij" "oohw. ... Dus niks bijzonders?" "Nee we hadden in het geheim een relatie Fatih ik was het vergeten te zeggen sorry!!!" Zij ik heel erg sarcastische.

Dit deel is beetje vaag maar nu weten waar jullie een beetje mee te maken hebbend. Ramadan is zwaaarrr. Ik had stukje van dit deel al klaar liggen maar had nog niet de kracht om te publiceren hahahahah. Enjoy💞

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu