Deel 20

135 8 1
                                    

Mirjam:
Ik werd wakker door een irritante zonen-straal. Ik gooide de dekens van me af en liep naar het gordijn toe. "Huh?" Hz zijn ze open? En waar is Aimane? Ik trok ze dicht en ging weer op het bed liggen. Uit het niets kwam er een geluid uit zijn Mack-book. Ik keek er lang naar en liep uiteindelijk naar zijn tafeltje toe. Op mijn knieën startte ik de laptop. Shit. Een wachtwoord. Ik probeerde zijn naam met 123. Ik probeerde zijn achternaam. Zijn naam en achter +123. Omg tuurlijk is hij niet zo dom. Ik keek levenloos naar het scherm en typte mijn eigen naam in. *wachtwoord-correct* Ik voelde me zo speciaal.😝. Ik keek rond op zijn tabblad en ging naar Google. Altijd gingen meisjes naar geschiedenis kijken van hun boys dus jaaaa. OMG ALLEMAAL PRONO TFOEEEE!!! Meteen klikte ik weg. Toen zag ik een map. Er stond: *kamera-beelden thuis* ik drukte erop en kon mijn ogen niet geloven!!!!!!

Aimane:
Ik werd wakker door Mirjam die als een ezel in mijn bed lach. Ze had me zo hard getrapt met haar been in mijn ballen. Kijk ik ben een man die houd van romantische zijn dus stond ik op en deed ik mijn natte T-shirt uit. Ik liep alleen in mijn pyama broek naar de keuken om ontbijt te maken. Ik had broodje geroosterd met ketchup en salade gemaakt. Ik heb eigelijk nooit echt gekookt behalve klaargemaakt eten verwarmen. Ik deed wat sinaasappelsap in een glas en een roos die daar random in een vaas stond en liep naar boven. Ik deed de deur open en tot mijn verbazing zag ik Mirjam niet in haar bed?! Ik keek achter de deur en daar zat ze dan. Met mijn laptop op haar schoot. Ik zag dat ze veel emotie had in haar gezicht. Verdriet angst teleurstelling. Was het haar gelukt om in te loggen? "Wat doe je met mijn laptop schat?" Zei ik. "WTF IS DIT?!" Ze draaide het scherm naar mij en je zag alle camera's van het helle huis. Alles letterlijk alles. Van de sauna en douches tot de bubbelbad massage haar kamer die van de schoonmaaksters en die van Fatih en Amalia. Wtf moet ze nou wel niet denken. Die worden opgeslagen en ik kijk er niet eens naar. Behalve die ene keer🙄. "HEB JE NOOIT VAN PRIVESIE GEHOORD SUKKEL." "Ja" zij ik droog. Wtf denkt zij. Ik heb echt geen zin in gezeik. Ik legde het ontbijten op bed en liep naar haar toe. Ik greep mijn laptop en legde die op het tafeltje. Ik keek haar aan en gooide haar op het bed. Ik legde het ontbijt op haar schoot en ging naast haar liggen. Ik keek naar haar wat haar reactie was en toen zij zei: "ik eet dit alleen omdat ik honger heb. En ik wacht nog op uitleg btw." Hahahahah zo snel al weer opgelost. Ik keek naar haar body. Maar ff mensen haar body gwn. Haar billen die dik zijn en in de vorm ban Toblerone en haar mooie lichaamsvorm en haar oog-kleur. Haar haren en de geur ervan. Pffff love herrrr.

Ik liet Mirjam in mijn kamer en liep naar beneden. Fatih die onder mij sliep keek leunden van zn deurpost naar mij en zei: "hebben jullie vannacht de cha-cha gedaan Welle want er was nogal veel te horen door de grond enzo beetje schuivingen van het bed en kasten die braken enzo." Zei hij grijnzend. Ik liep naar hem toe en samen begonnen we te stoeien. Na een tijdje liep Mirjam in haar sport kleden naar beneden. Fatih keek haar grijzen aan en ik zag een blosje op haar gezicht. Ik gaf hem een bitch-clap en liet hem daar achter.

Mirjam:
Ik had zin om te sporten dus deed ik mijn legging aan en mijn sport T-shirt van Nike aan. Ik trok mijn gympen aan van nike en liep de trap af naar beneden. Ik hoorde dat Aimane en Fatih aan het stoeien waren. Toen ik langs ze liep begon Fatih enorm te grijnzen. Als Aimane hem iets heeft verteld haaa dan is hij neer. "Is er een andere weg naar buiten dan hellemaal door de club en die irritante asfalt?" "Ja, dat is er. Je moet met de prive lift naar de kelder en dan loop je naar het einde van de gang en dan zie je de nooduitgang en als je daar doorheen gaat moet je overstekken en heb je wandelpark" zei  Fatih. "Thinyouuu." "En niet in andere kamers kijken ofzo" zei Aimane op eens heel serieus. "Oké?" Zei ik. FK raar wtf denkt hij op eens zo. Lm ik verdien het. Ik brak in zijn laptop en beschuldigde hem van dingen. Ik drukte op de knop met "kelder" en de deuren sloten geruisloos dicht. Ik leunde tegen de deuren aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik zag er uitgerust en volwassen uit. Shit was real.
De deuren openden en ik zag een lange gang met 3 deuren. De eerste was een rode deur met een dik slot die zo te zien lang niet open was gemaakt. De tweede was aan de linker kant in het midden en er was gwn een open deur klink die vaak werd gebruikt want er zat allemaal viezigheid rond die deur en aan het einde van de gang gwn recht vooruit was de nooduitgang met zo een bordje. Wat zou hij verbergen en Hz mocht ik uitgedrukt niet hier achter kijken? Ik legde mijn hand op de deurklink toen zie snel met volle kracht werd open getrokken. Amalia en ik stonden oog in oog voor de deur. "Hey Ehum ik moest de nooduitgang vindne en hoorde geluiden van achter deze deur komen dus wilde ff kijken of er iets was" zei ik op een normale toon. "Ehum, er is hier niks achter en ik adviseer je om er vooral uit de buurt van te zijn." Zei ze bitchy. Ze liep vooruit waardoor ik achteruit liep en ze trok de deur hard dicht nog steeds mij aankijkend en deed die op slot. Ze gunde mij nog een neppe glimlach en liep weg. "Waarvan die blik! Heb ik iets van je aan ofzo?!" Kaatste ik terug. "Daag me niet uit." Zei ze boos. "En wat anders?" Ze draaide zich om en het was gwn zo duidelijk wat ze ging doen. Ik deed mijn hoofd en beetje naar rechts om haar stomp te vermeiden en greep haar vuist. Ik draaide hem 180* naar beneden en keek haar recht in de ogen aan. "Jij moet MIJ niet uitdagen bitch. Alleen omdat je bevriend bent met Aimane hou ik je in zijn buurt maar anders was je al laaaaaannng al uit dit huis. En btw denk maar niet dat ik weet dat je té close in mijn buurt bent. Daar gaan we nog wel achter komen. Ik liet haar los en ze viel op haar knieën op de grond. Ik gaf haar een knietje in haar gezicht en zag dat ze een bloedneus kreeg. "Je bent al lelijk, nu gaat Fatih je nog lelijker vinden. Denk maar niet dat jij zijn bape bent en dat jullie samen gaan eindigen. Want bitch als jij voor zijn ouders zou staan zou die moeder door haar suikerziekte flauwvallen." (Ik ga nog terug voor die deur)En met die woorden draaide ik me om en liep naar de nooduitgang.

Aimane:
Ik was in de woonkamer Netflix aan het kijken toen ik de lift deuren PING hoorde zeggen. Ik vroeg me af wie het was en zag Amalia met een hand vol bloed woedend uit stappen. Ze liep regelrecht naar de trap naar boven en daarna hoorde je een luide bonk. 35* minuten later hoorde je weer een PING en kwam Mirjam Tevreden uit de lift. Ze keek me té tevreden aan en ik wist zeker dat ze bloed op haar knie had. Hebben die 2 gevochten? Ik renden naar Fatih en klopte op zijn deur. "Jo" "je gaat nooit geloven wat er waarschijnlijk is gebeurt broer!" "Wat lan ik schijt in mijn broek vertel" "Amalia kwam met een bloedneus uit de liften en daarna kwam Mirjam even later eruit en ze had bloed op haar knie broer." Ik en Fatih lachte hellemaal los. "Wajow Mirjam is gwn iemand waarvoor je moet vrezen gwn" zei Fatih. "Dankjewel voor deze geweldige roddel broer" hahahaha ik gaf hem nog een broederlijke knuffel en liep naar boven. Amalia kwam de badkamer uit met een blauwe schouder en paarse neus en wang. "Ik ga niks vragen. Ik kan al raden wat er is gebeurt" zei ik met mijn lach proberen in te houden" ik liep langs haar naar Mirjam zn kamer. Ik deed de deur open en liep naar binnen. Ze keek me verbaast aan en maakte plek voor mij op haar bed. "Mag ik je wat vragen?" Vroeg ik. "Ga je gang" zei ze. "Wil je voortaan met mij slapen?" Ik keek serieus naar haar reactie en ze draaide haar hoofd om en...

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu