Deel 16

136 7 3
                                    

Foto van Yigit:☝🏽

Mirjam:
"Dus je zegt dat ik bij jou moet intrekken?!" WoW dit is echt heel wat. We hebben nu al een relatie van een maar paar dagen, maar is toch wel echt next level als ik nu al bij hem 4 real ga wonen zeg maar. Ik zat na te denken. Mijn ouders zouden het nooit goedkeuren. Nooit. Ze zouden Yigit van mij afpakken. Ze zouden me bij mijn haren trekken. Huisarrest voor heel mijn leven. Omg ze boeien me echt niet. Mijn hele leven lang willen ze dat ik ook advocaat word of binnenhuisarchitect of directeur een reisbureau iets met geld en over 2 maanden wordt ik 18 dus het boeit me niks. "Je bent aan het nadenken" zij Aimane. "Ik kan het aan je zien. Heel erg diep. Waarover als ik vragen mag?" "Aan mijn ouders" zij ik. "Ik kan dit besluit wel nemen maar ze gaan zo boos worden dat ze Yigit misschien wel van me gaan afpakken. Je weet maar nooit met hun." Zei ik. "Ik betaal al je schulden. Alles. Alleen als je bij mij komt wonen. Ik wil je bij me in de buurt hebben en voor je zorgen. Je bij me houden. Met je dansen en lachen. Kado's kopen en verjaardagen met je vieren." Zij hij heeeeel erg oprecht. "Maar niemand heeft van me zo oprecht gehouden als jij. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Eerlijk is eerlijk."zij ik op een emotionele-toon. Ik had traan ogen gekregen.
                          "JA"
2 dagen later:
"Deze dozen zijn zooo zwaar" zeurde ik.
"Dan geef je ze aan Fatih of aan Salih of aan een van de andere boys" zij Aimane. Hij had zijn shirt uit gedaan terwijl hij de dozen optilde. Ik zag zijn spieren aanspannen terwijl hij de dozen optilde en zweet druppeltjes op zijn lekkere gebruinde armen. "DAMN" schreeuwde ik. "Wat?!" Zij hij. "Je bent echt lekker nu" zij ik. Wajooow wat zeg ik op eens. Zomaar. Dom. Van. Mij. Te laat. Hij legde de doos neer en greep een handdoek van de keuken tafel. Hij droogde zijn buik en armen. Hij keek mij heel sexy aan en liep langzaam mijn richting op. Hij keek met zo een gentleman blik in zijn ogen. Er zat 1 meter tussen ons. Hij kust mij maarrr, "Haloooo, lange. Denk je dat ik bij je lippen kan komen als je zo lang bent en ook eens gaat lachen?!" Zij ik zegmaar boos. Hij keek weer naar mij alsof ik 3 was. Op eens tilde hij mij op zijn schoot. Hij glimlachte weer en hij droeg me richting de bank nog. Na een tijdje maakt ik me van hem los en liep naar de keuken. Ik had dorst gekregen😅😂.

Alle dozen waren aangekomen in Aimane zn huis. Raar dat ik nu in een villa woon met een Tering rijke man die van mij houdt op mij 17e. Ik denk stiekem wel aan de feit dat hij 21 is maar boeit. Ik heb mij ouders gebeld en verteld dat Yigit een tijdje bij hun blijft. "Dat ik wat tijd nodig heb met mezelf" en een serieuze baan heb gevonden en geen geld meer nodig heb. Niks meer. Btw ik en Aimane hebben sex gehad gisteren. Ik ben niet ontmaagd ofz we hebben niet geneukt. Ik keek uit op het balkon. Ik slaap nog niet met hem. Heb ik eerlijk toegegeven bij hem. Ik zag wel aan hem dat hij het jammer vond maarja. Ik slaap in de zelfde kamer als die eerste nacht. Ik heb wel weer die Zelfde doorzichtige nacht japon aan waarvan ik  dacht ik hem nooit zou aan doen.
Het leven is Nice. Aimane is Nice.
Ps. Ik denk dat ik van hem hou💋

GOODNIGHT BESTE MENSENNN. Jullie hebben mij zooo blij gemaakt. Heb FUCKING 325 lezersss?!!!! 😍😍☝🏽

💖🤪

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu