Deel 2 {35}

61 3 0
                                    

Fatih:
Ik heb een super krachtig kater wakker. Pfffff. Ik wilde opstaan, maar voelde een arm om me heen. "Wat krijgen we nou ?!" Ik keek naast me en ...?! "DIT KAN NIET WAAR ZIJN ?! AMALIA!" Ik pakte haar op en knuffelde haar dood.

~ 2uur geleden.

mirjam:

ik was naar mijn kamer gegaan. Helemaal weg van de wereld. Amaila was dus good, but yet werkt ze voor die bazin ... Niemand doet zo iets als die gene zo erg van iemand houd. Ze word gewoon bedreigt denk ik, pfffff. Toen barstte ik gewoon in tranen. Ik mis Yigit zo erg. Mijn broertje is gewoon ontvoert en ik ben de enige die er iets aan kan doen. Ik twijfel er geen seconde aan om hem terug te krijgen, ook al moet ik het me zwart geld doen.

Ik liep naar de badkamer en bekeek mezelf in de spiegel. Afgelopen jaar heb ik mensen uit mijn leven buitengesloten, me ouders uit de buurt van hun eigen zoon gehouden en heb niet geprobeerd hun te helpen uit hun onrealistische leven. Ik heb onbewust een jongen hoop gegeven en bij mensen thuis geslapen en nu slaap ik bij een man thuis. Niet eens 1 man, maar 2. Ik heb te veel zondes en ik weet hoe ik ze moet fixen. Ik draaide de kraan open en begon met mijn wassing. Ik begon met mijn niyet (op zn turks) en begon met mijn handen 3x wassen. Daarna mijn mond, neus, armen, gezigt, nek, oren en als laatste mijn voeten. Ik hou van mijn geloof. Ik kan zo veel slechte dingen doen, maar god vergeeft mij toch. Iedereen is gebonden met elkaar en heeft een goed hard in de Islam. Ik liep terug mijn kamer in en pakte een lange jurk. Toen ik zag ik een dikke inkijken had. Ik barstte uit. Hoe kon ik dit gedragen hebben ?! Ik pakte een body en daar onder deed ik de jurk aan. Ik pakte ooit sjaal en gebruikte die als hoofddoek. Ik kon me de surah nog herinneren om te bidden. Ik was bij mijn 2e rekat, toen er aan de deur werd geklopt. Het was Aimane. Hij schrok. Hij knalde de deur dicht en rende weg. ??? Ik eindigde mijn gebed . Wat heeft hij? Ik snelde de trap af en zag hem in de keuken zenuwachtig. '' Is alles oké? '' '' Ik wist gewoon niet dat je kon bidden of het daadwerkelijk deed. Daarom schrok ik een beetje ... '' '' Oohw ja nu weet je het maar, besef het hoort normaal te zijn, maar we schrikken er allebei van ... Ik draaide me naar hem om. ''wanneer gaan we geld maken?'' Hij glimlachte. '' Snel. ''

Amalia:

''Je laatste taak ik simpel. Heel simpel. '' Zei de Bazin. Ze pakt een flesje met een vloeistof. '' in dit flesje zit gif in. Van een slang. 85% pure gif. Prachtig, ik heb er een hele colexi van. '' (Ja zeker jou pis) dacht ik in me hoofd. "wat moet ik daarmee?" "je moet Mirjam vergiftigen. '' Ze wachte af op mijn reactie, maar toen ze gif zei wist ik al wat ze wilde. Het moment dat ze me dropt bij hun voordeur ga ik alles vertellen aan Aimane, Fatih en Mirjam. Met een nep bibberende toontje zij ik: 'maar dat kan ik haar niet aandoen.' Ik liet een neppe traan vallen. 'Maar op bij Fatih te zijn doe ik alles. Geef me het flesje. Op het juiste moment doe ik het. ' "wellll welll wellll." Ik dacht dat het heel wat moeilijker zou worden, maar goed. Ik werd losgemaakt door Bjorn. Aimane zn oude mattie. Hij is hier alleen voor het geld en daarom heeft Aimane hem niet vermoord. Ik heb het flesje in me hand geduwd en een tas met mijn benodigdheden. 'Je doet het beste voor iedereen. Weet dat. ' zei de Bazin. Buiten haar zicht rolde ik met mijn ogen. Eenmaal in de auto deed ik me ogen dicht. Ik droomde over ik en Fatih in de bergen van Turkije samen in een knus huisje. Er was in de openhaard een warm vuurt waar Fatih met onze zoon zat. Hij was samen met onze zoon een krant aan het lezen. Ik was bezig in de keuken met koken en was tegelijkertijd mijn kind borstvoeding aan het geven. Het sneeuwde en we waren omringt door kerse bomen. Een prachtig verhaal...

Na 4 uur kwamen we aan. Ik stapte uit. vrijheid hier kom ik. '' je hebt 1 week. Zo niet dan zijn er consequenties. '' Hahahahahah dat zien we dan wel. Ik liep naar de voordeur en klopte aan. Mirjam deed open. Tot mijn verbazing knuffelde ze me dood en barstte ze uit in tranen. We namen plaats op het trappetje voor de deur. '' ik zag het berichtje dat je naar Fatih had verstuurt deze ochtend en toen begon ik alles te snappen. Je werd bedreigt toch? 'Nee. De reden is dat ik al sinds ik uppie ben ik bij haar was. Zij is de reden dat ik leef. Ik wilde me zelf dood maken en daar was ze dan. Mijn reder. Pas later kwam ik achter alles en het sleept je gewoon mee. Ik was haar rechterhand geworden en kwam achter haar verhaal met Aimane en ik moest spionnetje spellen voor haar. Dat is de reden. Het spijt me heel erg voor alles dat ik heb gedaan. Sorry 'Ik zag aan Mirjam dat ze in diepe gedachtes was. '' Ik vergeef het je, want ik zou het zelfde gedaan hebben. Maar je moet me wel een ding uitleggen. Hoe ben je ontsnapt en wat moet je doen? '' 'Ik ga je alles uitleggen.' 'Ik legde haar alles uit. Van het gif tot dat het 1 week mag duren. Ik gaf haar locatie en al haar opmerkingen. Ik stuurde haar de platte grond van haar huis, ik had 1 masterplan. Inbreken bij haar huis en Yigit terug stellen. Ze stemde er mee in en we liepen samen naar binnen. Eenmaal binnen gaf Mirjam aan dat ik Aimane moest ontwijken en per direct naar Fatih zn kamer moest gaan. Ze zou gaan uitleggen aan Aimane wat het plan was en dat we de bazin gaan aanvallen. Ik liep naar Fatih zn kamer en zag dat hij heel lief zat te slapen. Ik hoorde dat hij een mega kater heeft dus sprong ik op hem en knuffelde hem dood. Toen viel ik in slaap. Met hem naast mij en alles ... weg naar dromenland.

Mirjam:

ik moest lachen om hoe snel Mirjam naar Fatih zn kamer rende. Het was al middernacht, maar dit gaat voor voordat hij haar ziet en neerschiet ofzo. Toen hoorde ik dat we post hadden. Ik ging naar de deur en kon mijn ogen niet geloven. Youssra en Ilias gaan trouwen!!!!!!!!

''WEJOOOOOOW AIMANEEEE WEJOOOOOOOW.'' Ik rende full speede de trap op en rukte de deur open. Hij was er niet. HAHAHAHAHA Hij was weer aan het douche. Dit keer wacht ik wel gewoon... Hij kwam de douche uit en was verbaast mij te zien. Ik flikkerde de uitnodiging naar zn hoofd. 'ga lezen. Snelllll' Ik keek hem aan met een big smile, want ik wist dat hij boos is omdat ik iets naar zn hoofd gooi en omdat ik hem commandeer maarja. Toen dacht ik na. Dit is de man die ik wil. Ik wil ook zo een uitnodiging naar mijn vriendinnen sturen. Ik wil hem. Ik wil Aimane. 'oké. leuk voor hun. Het is morgen al dus bestel een jurk.' Ik keek hem droog aan. "geld het aanbod om met de binnenhuisarchitect van dit huis nog te trouwen?'' Hij keek me verbaast aan. 'ben je serieuss?'' ''ja'' "YEEEEESSSSS I GOTH MY GIRLLLL BACK''

"maar ik moet je nog iets belangrijks vertellen. Dus ik legde hem alles uit van Amalia en haar plan. Na 15 minuten vertellen en gekke woedde uitbarstingen van Aimane om zn ex heeft hij het geaccepteerd. ''volgend week gaan we invallen bij haar.''


pfffffffff mensen. I goth my man back. I have a job ennnn ik krijg Yigit terug.

















hoopt dat je het leuk bent leuk vinden. Geen smoesjes ik heb het beste wel druk, maar ja ik ga nu al beginnen met een nieuw deel. me tel is WEEEER kapot. Letterlijk de spatie balk is stuk en me emojis en die 123 enzo. Al me reeks is ook weg. Hectiessssss, Maarja. Voortaan ga ik dan verder met me laptop. En iedereen vergeet nooit dat Allah/god iedereen en alle zondes vergeeft. Hij is de meest gulle van alle dus ren naar hem toe voor je naar iemand anders rent.

<3 <3 <3 (vergeet niet te volgen,dit boek in je bibliotheek te zetten en te stemmen Lu xxx a ;)

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu