Mirjam:
Ik zat hand in hand met Yigit naar zijn school te lopen. Onderweg liep ik nog met hem naar AH dus had ik nog wat ijsjes gehaald aangezien het heel warm is. We liepen door **** parkje. Op eens hoorde ik paar mensen schreeuwen. Ik zag die irritante juffrouw met een man. Ze zat te huilen en de man had haar arm vast. "Hoor je me?! Je gaat het hellemaal tegen niemand zeggen! Niemand!" Zij hij. En die vrouw zat daar maar te huilen en net haar hoofd te schudden. Ik draaide me om naar Yigit "ga nu meteen naar school schatje. Loop door de poort hang je jas op en loop naar de les." Nadat Yigit om het hoekje was trok ik een sprintje naar die arme vrouw. Ik gaf de man met mijn elleboog een stomp in zijn ruggengraat. Hij schreeuwde het uit van de pijn. Ik schopte tegen zijn schenen. Hij viel op zijn knieën en handen op de grond. Ik stompte hem in zijn heup en trapte in zijn buik. Al het lucht in zijn longen vloog eruit. Ik pakte de vrouw bij haar hand en liep met haar een paar meter weg van die man. Hij kwam me van ergens bekent voor maar ik wist het even niet meer. "Mevrouw wat is dit?!" Zij ik. Ze zat nig hellemaal te huilen en keek me met grote ogen aan. "Ik kan het je niet verlenen" zij ze hellemaal huilend. "Hij slaat me dood als ik het zeg." "Luister naar mij mevrouw, wij gaan nu aangiften doen en u gaat tegen de politie zeggen wat er is gebeurt hij gaat naar de gevangennis begrijpt u dat?" "NEE!, nee. Dat kan je niet maken" schreeuwde ze hellemaal geschrokken. Ik probeerde haar over te halen maar ze bleef maar tegen stribbelen. Uiteindelijk gaf ik haar mijn nummer maar of ze zou bellen of niet os de vraag.
Ik liep terug naar mijn huis maar wouw eerst lans bij de meiden. Ik klopte aan en Ilias deed open. "Okey ik ga gwn niks meer zeggen maar het is al duidelijks is ewa ja" zij ik met zo een blik😏. Ik liep de woonkamer in en zag dat Yousrra op de bank zat te slapen en melk met honing en een thee-lepeltje op de tafel zat. Ik draaide me om naar Ilias die achter mij liep en trok een wenkbrauw omhoog. "Wat? Ze is verkouden dus sliep ik bij haar en heb ik melk met honing gemaakt voor haar. Is niks raars mee hoor. Zij hij met zijn neus in de lucht. Hahahsgahshsgs ik ga stuk. Ik liep naar boven naar de kamer van Sevay en riep Mellisa ook erbij. Ze keken me allebei nieuwsgierig aan want ik deed nooit zo serieus. Ik vertelde ze alles van A tot Z. Ze keken me heel erg medelijdend aan. Ik zag aan ze dat ze het erg vonden dat er was ingebroken en dat ik wel geld van ze kon lenen. Ik hou van zulke vriendinnen. Ik kan ze alles vertellen en altijd luisteren ze. Melissa is altijd het fijnst om mee te praten want ze kijkt altijd naar het heel plaatje en zelfs als je fout zit dan steunt ze je nog en op een aardige manier legt ze de kaarten op tafel. Sevay is echt een snoezig schatje. Met haar kan je altijd heel leuk praten, lachen en chillen. Yousrra, like I love her. Als je je problemen bij haar uit dan zegt ze altijd strait wat ze er van vindt en 9 van de 10X heeft ze dan gelijk. En ze is zo spontaan ene keer is ze gwn normaal en dan anderen keer maakt ze je hellemaal aan het lachen maar als je eenmaal ruzie met iemand hebt is Yousrra altijd de gene geweest die meteen achter je back staat. ❤️.
Ik liep de trap af en gluurde nog even de woonkamer in. Het tafereel was gwn om te huilen. Ilias lach met zijn hoofd leunend op zijn hand naar Yousrra te kijken die sliep en zat daar maar te zuchten tot dat ze wakker werd. En hij had een schort aan. Je hoorde in de keuken op de pan iets sissen. Hij kookt gwn voor haar hode! "En dan geen fix he." Zij ik. Meteen liep ik door naar de deur en deed die snel dicht. Die tweeën zijn echt gwn mektab 100%. Ik deed de deur van mijn huis open en liep naar binnen. Ik ging mijn huis schoonmaken. Ik liep naar de waskamer deed alles reiniger in een emmer en liet doe vol lopen.
Na 2,5 uur had ik het heel huis schoongemaakt en overal lopen stofzuigen was ik dood op. Ik zette mijn wekker voor 1 uur en ging liggen op de bank met Peperspray onder mijn kussen en een knuppel in mijn hand.Aimane:
Ik zat met wat vrienden van mij in mijn club. Ik was nuchter maar de beat van de muziek had mij in een mood gebracht. Ik zat samen met de boys in de V.I.P en keek neer op de hellemaal losgaande mensen onder mij. Het deed me goed om te zien dat mensen in mijn club het naar hun zin hebben. 4 jaar geleden begon ik met dealen. In het eerste jaar gebruikte ik mijn eigen spul maar ik ben gestopt. Ik voelde me machtig als ik iedereen om me heen als hersenloze sukkels zag en mezelf hellemaal in controle over hun lust. Ik maakte de females gek met mijn charme en coke en de mannen liepen als honden achter me aan om "wat meer" coke te krijgen en zwaaide met al het geld dat ze in hun zakken hebben. Nu ben ik verandert. Ik gebruik niks meer zelfs beperkt shisha en neuk geen hoeren meer of ieder meisje dat met me danst. Ik heb zaken goed lopen en deal op vaste dagen waar het meestal druk is dus het geld is als een lopende band maar de laaste tijden gaat het heel klein beetje minder. Als ik mijn club binnen kom zie al mensen hellemaal los gaan zonder dat mijn mannen al bezig zijn met verkopen in de regulair zaal beneden. Ik zat te denken aan dat ze pillen hadden ingenomen eerder de dag of te veel gedronken maar na afloop zag ik op dagen dat we niet dealden plastice zakjes op de grond wist ik het zeker. Iemand zat met me te naaien en in mijn eigen club te dealen. Dat is tegen de regels van de onderwereld. Ik heb extra mannen en Chicks beneden geplaatst die van mijn mij zijn en als er iemand tegen ze dealt die niet van ons is wordt die per direct naar mij gebracht en wordt er met dan afgehandeld. Ik zag dat Fatih naar me toe liep van de weerspiegeling van het glas. Mooi, meer problemen. "Meneer?" "Ja" "we hebben er 1." Ik draaide me met een ruk om. Hij knikte eventjes om te bevestigen dat ik het juist had begrepen. Ik liep met grote passen langs de banken en liep naar de liften. Ik drukte op de knop die me naar de kelder zou brengen. 4/5 minuten later zat ik met een pistool in me hand samen Fatih en mijn side Boo in de kelder. Hij zat voor mij op zijn knieën en was lijk bleek. "Wat deed je in mijn club?!" Hij was stil. Bang dat ik hem zou slaan waarschijnlijk. "IK VROEG JE WAT!" Zij ik schreeuwend. Mijn stem liet een ego weerkaatsen in de kelder. "Ik werdt betaald. Ik kreeg €500 per uur als ik pillen en coke zou dealen" zij hij. "Voor wie werk je?" "Hij zegt me nooit zijn naam." "Beschrijf hem!" Hij kromp in een. "Het is een man. Rondt de 30. Hij draagt altijd een opvallende ketting en heeft een litteken op zijn gezicht. Hij heeft lang vies haar en een baard. Meer weet ik niet. "Zo wil ik het horen. Kijk me aan. Ik geef je nu contant €750 als je me die man morgen ochtend om 12:00 bij **** café kan krijgen." "Hij keek me onzeker aan. "Laat hem de koffer zien" beveel ik Amilia. Ze is een Russische hoer maar ze is loyaal voor mij. Ik ken haar als sinds ik mijn VWO-6. Na ons tussen jaar hebben we weer contact opgelegd en nu zijn we partners in het werk. Fatih is mijn broertje. Hij is 16 bijna 17 jaar oud maar ziet er altijd netjes en ouder uit. Hij is altijd in mijn buurt en mijn samen met Amilia mijn rechter hand. De jongen keek me weer aan en zij. "Ik accepteer het geld maar er is nog een ding. Ik wil niet dat die man mij of mijn familie iets aandoet dus rekken goed met hem af" "ooooo wij gaan zeker goed afreken met hem" zij Amilia op haar katten toon. Er verscheen meteen een glimlach op Fatih zn gezicht. Die jonge toch. Beetje oudere vrouwen neuken...
het was 17:30 en ik vertrok naar Mo en Mirjam.
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...