Aimane:
Ik heb net een serieus gesprek gehad met de Engelse bazen. Ik heb met ze gesproken over waarom ze moeilijk doen. Ze deden heel soepel maar zijden dat er iemand anders was die hun meer geld aanbood. Ik was wel verbaast maar ik heb genoeg man om meer coke te maken dus zij ik dat ik willig was ook meer te kopen. Er werd een afspraak gemaakt van 1 mil per maand en iedere eerste maandag van de maand wordt alles opgehaald met een hitte vrachtwagen. Ik was midden in het gesprek toen Mirjam op eens binnen liep vanuit de gang. Ze was alleen in haar badpak en pantoffels. Je zag dat ze geen bh aanhad en gwn half naakt was met haar dunne lingerie badjas. Haar haren zaten in een handdoek gewikkeld en alles was roze. De mannen waar mee ik sprak zagen dat ik was gestopt met praten dus draaiden zich om. Mirjam die zich realiseerde dat ze midden in een vergadering liep zij sorry en rende meteen weg. Alle mannen waren verbaasde en keken dromend voor zich uit niet realiseren wat ze net zagen en toen begonnen ze te lachen en zeggen dat ik een mooie vrouwtje had enzo. In de drugs is het belangrijk om een mooi gezond en sierlijke chick te hebben en ik heb er zeker wel een.Ik was weer bezig en zag Mirjam weer rennen van boven en toen ze de mannen weer zag snelde ze weg naar de lift. "WACHT DE LIFT?!" Ik eindigde de meeting gelijk en zij tegen Amalia dat ze hun verder moest helpen en snelde naar de lift. Ik drukte op de knop en hoorde dat de lift naar benden ging. GAAT ZE NAAR DE KELDER?! Ik drukte op de knop en de lift Deuren gingen open. Ik zag dat Mirjam rood was geworden omdat de wist dat ze gepakt werd. Ik trok haar uit de lift want ik kan er echt niet tegen als ze zo onschuldig kijkt. En toen keek ze me zoo aantrekkelijk aan. Wajow gwn Deze meisje hier is gwn van mij. Van mij gwn. Ik tilde haar op als een bruid en liep naar de trap. Fatih en Amalia die plaats hadden genomen op de banken keken ons grijnzend aan en toen we eenmaal boven waren hoorde ik ze hard lachen. Ik zag dat Mirjam aan het blozen was. "Je bent nu mijn vrouwtje dus Je hoeft je echt niet te schamen hoor." Zei ik. Ze keek me in mijn ogen aan. Damn die ogen. "En je bent MIJN vrouwtje" . "En je nog een keer ook al is het perongeluk half-naakt naar beneden komt ga ik je dood kussen" zij ik grijnzend.
We waren aangekomen bij haar kamer en ik legde haar op mijn bed neer. Ze deed de handdoek van haar hoofd en hing die op als een echte huisvrouw. Ik liet haar daar achter en liep naar beneden. Gelijk kreeg ik weer blikken van Fatih en Salih en Amalia. Hahahahha.
Mirjam:
Ik werd wakker van een helle erge hitte. Rustig deed ik mijn ogen open en keek ik rond. Ik merkte de ik niet in mijn kamer was. Op eens hoorde ik Shi dier ofzo achter mij snurken. Ik draaide mijn hoofd en ging zo hard lachen. Aimane had zijn armen om mij heen geslagen en sliep alsof ik zijn knuffelbeer was ofz. Met zijn knieën opgetrokken. Toen merkte ik dat ik half naakt was. Ik maakte me los van zijn greep en stopte mijn kussen tussen zijn armen. "Zeg wllh je denkt dat ik zo dom ben". Hij greep mijn armen en voor ik het wist lag ik onder hem. Hij deed zij armen om mij heen en ging op mij slapen. "Wajoow gekke AYI dat je bent. Ik haal geen lucht." Zij ik luid. "Wat is AYI??" Zij hij. "Beer." Hij keek mij droog aan en liet mij los. Ik draaide mij om en deed mijn badjas uit om hem goed aan te doen. Ik hoorde op eens rare geluid achter mij. Ik draaide me alleen met mijn boven lichaam om. Aimane zat als een lijpe krokodil naar mijn kont te kijken. "wat denk jij doe je ogen dicht." Zij ik lachend.
Deze man heeft mij gwn naar zn kamer opgetild in mijn slaap. Pfffff. HahahahahEn het was zo ver. Ze zijn officieel 100% bij elkaar. 😂❤️ bijnaaa 400 readers. #proud🤞🏽
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...