Deel 23

107 5 0
                                    

Mirjam:
Ik had de eerste beste bus naar het station gepakt. Ik had mijn ouders al verteld dat ik er aan kwam en dat ze mijn kamer moest klaar maken. Die man had gelijk. Ik was zo dom om Aimane te geloven. Ik bedoel hoe kan hij zo veel geld hebben met alleen een club. Ben ik zo dom? Ik heb een brief achter gelaten voor hem en heb mijn kamer op zn minst netjes achter gelaten. Ik heb wat kleren gepakt die ik van mezelf had meegenomen en de rest wat ik met hem had gehaald heb ik achter gelaten. Ik wist er zonder mee te leven dus hoef ik niet met al dat rijkdom te leven. 7 maanden van mijn fucking leven weggegooid aan hem. Ik hield van hem. Als hij gewoon aan mij eerlijk had verteld hoe hij aan zijn geld kwam had ik bij hem gebleven en hem geprobeerd tegen te houden. Hij vergiftigt gewoon mensen! Ik was uit de bus gestapt en liep naar de bank voor mijn trein. Over 10 minuten zou de trein aankomen en zou ik weggaan van hem en al zijn leugens. Ik voelde me zo alleen. Na een tijdje kwam er een vrouw met hoofddoek en een Baby naast mij zitten. Ze legde haar ma sha allah helle mooie baby in de wagentje en draaide zich om naar mij. "Hoezo huil je schat?" Ik wist niet wat ik moest zeggen. Al mijn vrienden zijn zonder mij verder gaan leven. Ik heb ze allemaal buiten gesloten door hem. Ik had niemand om mee te praten gehad. Dus zei ik alles tegen die vrouw. Van begin tot het einde. Over de AH tot in het parkje en over die man in de kelder. Na het uitleggen van de afgelopen 7 maanden keek ze geschrokken aan. "Meisje ik ben een alleen staande moeder met een zoon van 20 en mijn dochtertje. Mijn man is vorig jaar overleden door een schiet partij. Nadat hij was overleden doken allemaal mensen voor mijn deur en vertelden waar hij allemaal mee bezig was. Hij was bezig met mensen bang maken zodat ze hun schulden gingen betalen bij andere. Ik heb lang over na gedacht om terug naar Turkije te gaan maar dat kon ik niet. Ik heb 30 jaar samen met mijn man geleefd. Ieder geheim van mijn leven met hem gedeeld. Al mijn liefde aan hem gegeven. Ik hield van hem. Want ik wist dat hij dat allemaal deed om mij en mijn kinderen als koninginnen en prinses en prinsesjes te laten leven. Ik had een tweeling gekregen vroeger en die zijn toen gescheiden. Ik heb nu maar een Zoon en mijn dochter gekregen. En weetje wat het zwaarste was voor mij? Ik moest dit kind op de wereld zetten op de zelfde dag dat ik mijn man kwijt raakte. De reden dat ik jou dit vertel is omdat wij allebei veel pijn leiden. Maar als ik zo luister naar jou verhaal vind ik niet dat je naar je ouders moet gaan want zij weten niet hoe ze jou zouden moeten verzorgen en liefde moeten geven. Ma sha allah je bent een heel mooi meisje. Ik ga nu naar mijn huis en als je het goed vind kun je net mij mee komen. Ik zweer op allah dat ik geen slecht in zinnen heb. Het is jou keuze maar als je met mij komt vind ik dat hellemaal goed." Ik keek naar de vrouw en mijn trein die over 1 minuutje zou vertrekken. Deze vrouw heeft mij in 5 minuten meer liefde en levens ervaring geven dan mijn moeder in heel mijn leven. "Ik kom wel met u mee."

Aimane:
Ik had alles aan Amalia, Fatih en mijn mannen verteld. Dat ze alles wist. We zaten te vergaderen toen iemand van de kelder naar boven kwam. "MENEER!!! TIGER IS ONTSNAPT!" Ik draaide me om en zag dat Salih heigent naast mij stopte. "Ook dit nog." Ik leunde met mijn hoofd op mijn handen en begon na te denken over hoe ik dit allemaal ging oplossen. "Me-neer?" Zei. Fatih. "Wat als Mirjam Tiger heeft gevonden en hij alles aan haar heeft verteld en zo is ontsnapt?" Mijn hoofd vloog omhoog. "Dat zou kunnen. Maar hoe dan? Die deur is op slot en alleen wij 3e hebben die sleutel?! HOE KOMT ZE AAN DIE SLEUTEL? Iedereen kijk nu waar je sleutel licht!"Fatih haalde die van zijn ketting af en ik voelde aan mijn ketting om mijn nek dat de mijne er nog was maar Amalia deed haar ketting af en werd lijk bleek. "Mijn sleuteltje aan mijn ketting is weg! Ze heeft hem van me afgepakt!" Zei ze. "Er kunnen 2 dingen gebeurt zijn." Zei ik kalm naar haar kijken. "Of zij heeft de sleutel van jou gepakt of jij hebt de sleutel aan haar gegeven. Maar aangezien jij niet kan laten zien dat jij geen van die hebt gedaan moet ik je bij deze uit huis zetten." Amalia keek mij aan alsof ik haar een klap had gegeven. "Meneer heeft u niet misschien te snel een conclusie getrokken?" Zei Fatih. "Wat moet ik anders?" Zei ik tegen hem. "Mijn vriendin is weg. Tiger is ontsnapt. En Amalia is de enige met geen sleutel?" "U heeft gelijk." Zei. Fatih. "Kom, ik breng je wel naar mijn huis." Zei Fatih tegen Amalia.
Nadat zei weg waren draaide ik me om naar Salih. "Nu Fatih er niet is heb jij de leiding. Als er iets mis gaat is het jou schuld. Ik ken al deze mannen en ik hou van ze. Let goed op ze want dit word je eerste missie." Zei ik serieus. Salih ging met zijn handen achter zijn rug en schouders omhoog staan. Precies zoals ik wilde. "Jullie moeten overal kijken! Ik wil dat jullie haar vinden en niet aanraken! Ik ga eerst kijken hoe de situatie ligt. Mannen, ik weet ook niet precies wat ik moet doen maar ik heb jullie hulp echt nodig. Het is tijd voor alles wat ik jullie heb gegeven terug te betalen. Vind haar en kom direct naar mij." Zei ik verdrietig. "We staan allemaal achter je broer. We vinden haar wel in sha allah" zei Salih en alle manen gaven mij een broederlijke knuffel of een klopje op mijn rug als teken dat ze achter me stonden. Nadat iedereen was vertrokken was ik hellemaal alleen. Eigelijk was ik altijd al alleen. 7 maanden geleden ook. Maar nu ook. Mirjam heeft een groot gedeelde van mijn hart gevuld en nu zei weg is is mijn hart ook leeg. Ik had een belofte met mezelf gemaakt. Dat ik mijn ouders weer zou opzoeken en op het rechte pad zou gaan staan en dat ga ik nu doen. Mijn "baan" voor hoever je het ook baan zou kunnen noemen heeft de liefde van mijn leven, mijn ouders en al mijn vrienden gekost. Nu is het wel genoeg.
Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en belde mijn moeder op. Vanaf nu ga ik het anders doen.

Omg!!! Ik zweer het je mensen. Dit verhaal gaat zo een gekke wending krijgen gewoon! Keep Reading!!! ❤️❤️

Stem4me

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu