Mirjam:
Ik draaide me om naar Aimane en zij: "ga alsjeblieft naar het ziekenhuis. Ik heb echt een slecht gevoel op dit moment. Ik wil niet dat meer mensen gewond raken. Alsjeblieft ..." het klonk meer als een vraag, maar hij kon niet eens normaal lopen. Hij keek me verwarrend aan. Hoofd knikte hij is hoofd en stapte in de auto. Een van zijn mannen waarvan ik de naam nog niet van weet stapte in en zo reden ze weg. Ik keek niet eens terug en trok een sprintje naar het huis. Fatih rende ook achter mij aan. Eenmaal aangekomen bij onze auto ging ik in het hoge gras liggen en keek naar mijn moeder die uit de auto stapte met 2 grijze koffers. Fatih nam plaats naast mij. "Die hoer heeft toch niet gedaan waarvan ik denk dat ze het heeft gedaan." "Bro, als ze van jullie allebei geld heeft gevraagd ... De disrespect ..." zei Fatih. Ze liep hellemaal trilend naar de voordeur. Dit is de eerste keer in jaren dat ik haar heb gezien. Ze ziet er ouder uit, langer haar en nog duurder kleding ... Ze belde aan. Na een dikke minuut ging de deur open.Ik sprong op en wilde naar de deur rennen, maar Fatih hield me tegen. Met tranen in mij ogen zag ik een super dunne, zieke Yigit in de handen van die sletje ... met een pistool tegen zijn hoofd aan. De bazin keek links en rechts van de deur en richte toen het pistool richting mijn moeder. Deze gehele tijd was ik mijn adem al aan het in houden. Ik kon hier toch niet stil liggen ?! Er werden wat woorden uitgewisseld en Hacer liep naar binnen. Ik keek naar Fatih en die gaf me een knikje terug. Samen stonden we op en rende we naar Mera. "Oke snelle samenvatting van wat er net is gebeurd. Bazin heeft ook geld aan mijn ouders gevraagd. Dat was mijn moeder. Die jongetje was mijn broertje. We moeten ze daar allebei heelhuids uithalen. Niemand zou dit huis moeten zij dood is. Ik was nog nooit zo beslist over iets wat ik zou gaan doen, maar dit. Dit pik ik niet. Alsof er een zwarte waas voor mijn oog hing liep ik naar de jongens toe en commandeerde ik ze dat een groep van links en rechts moest en dat ze het gehele huis waardoor omsingelen. Ook dat ze van alle kant naar binnen waardoor gaan en niemand heelhuids achtergelaten mag worden. Ik liep naar de voordeur en wachten uit mijn walkie talkie op het teken. * bliep bliep *.
Dit was het, hier heb ik op gewacht. Eindelijk krijg ik Yigit terug. Ik klopte aan bij de deur. Gelijk werd die geopend. Ik schoot de man gelijk door zn hoofd. Samen met Mera en een paar andere mannen liepen we naar binnen. Op eens liepen 2 manen van links en rechts uit kamers en begonnen ze te schieten. Ik hoorde ze in het engels praten en op eens ging er wen alarm af. Wtf ?! Dit kon er niet bij! Ik liep daar de muur waar ze zich achter verstopten en schiet er gwn doorheen. Ha! Het raakte ze allebei ook nog. Ik liep verder en bijna liep ik een volle woonkamer binnen. Ik maakte met seintjes duidelijk dat er allemaal mannen in de woonkamer waren aan Mera en de jongens die achter mij stonden. Ik kreeg 3 zilveren blikken in me hand geduwd. 'Traangas'. Ik trok de plastics van de bovenkant en gooide ze allemaal achter mekaar in de woonkamer. Ik trok een sjaaltje om me gezicht heen en schoot op alles wat ik tegen kwam. Het was zo eng. Je zag niet echt op wie je schoot en je zag je vijand pas ongeveer als ze een halve meter van je bedoelde waren. Ik verstopte zelfs onder de bank en zag een man met een mes op Mera aflopen. Ik trok mijn wapen omhoog om die mogool door zn kop te schieten tot iemand mijn wapen uit mijn handde trapte. Ik sprong onder de bank vandaan en begon een gevecht. Die jonge. Hij kwam me zo bekend voor ... Nee dit kon niet waar zijn. Het was Selim. Ik trok een mes uit mijn zak en zonder pardon stak ik hem in zijn nek. Toen pas had hij door dat ik het was. Verbaast keek hij me aan. "Sorry, maar je hebt de verkeerde kant gekozen." Ik liet hem vallen op de grond en draaide me om naar Mera. Net toen ik naar hem wilde toelopen veranderde zijn gezichts uitdrukking. Naar? Heel erg verbaast ... ik keek naar zijn shirt ... en die kleurde rood. Hij viel op de grond en ik zag een gedaante achter hem met een pistool gericht op mij. Wanneer die kon bewegen schoot ik hem neer. Ik draaide me om naar de woonkamer en zag de manen van de bazin de mijne omsingelen. Als een gek schoot ik alles en iedereen door. Ik stopte niet met schieten. Ik was gewoon niet stoppen aan het schieten. Totdat ik mijn kogels moest reloaden. Alle mist was verdwenen. Ik kon wel huilen van het landschap dat ik zag. Veel man was gewond geraakt. Geen een van die slet haar mannen hadden het gehaald, maar vanuit de verte hoorde ik voetstappen. Ik draaide me om en snelde naar Mera. "Bitch wtf was Dat ?! Ik zweer je ging echt gwn van bem bem en iedereen lach op de grond." Hij kon niet stoppen met lachen wat mij ook liet lachen, maar hij begon te hoesten en er kwam bloed uit zijn mond. "Luister lieve schat, go en kill ze allemaal. Ze hebben ten eerste mijn Gucci blouse vies gemaakt met Mijn bloed en mn emo opgemaakt. Alsof dat niet genoeg is ook op mijn man geschoten, maar ik kan nu fijn deze wereld verlaten, want ik weet dat jij er bent om iedereen hier te reden. Alsjeblieft hou mijn wapenhandel gaande. Laat al mijn moeite van al die jaren niet voor niks gaan. " Zei die kuchend en al. Met betraande ogen en trilende handen gaf ik hem zijn laatste knuffel. "Ik hou van je." Zij ik. Ik pakte een kussen van die teef haar bank en legde die onder zijn hoofd. Ik gaf hem nog een laatste kus op zijn hoofd, maar ... hij was al weg. Ik hoorde schiet geluiden uit de gang verderop komen...
Niemand, maar dan ook niemand. Verlaat. Did. Pand. Levend!
Ik ga stoppen met dit boek en aan een nieuw boek beginnen. Natuurlijk ga ik er niet nu mee stoppen lol er komen nog 2 delen aan ...
, maar kijk van de bride side. Er komt een nieuw boek.
Hopelijk gaan jullie dat boek net zo leuk vinden als deze.
Update: Ik ga aan dat nieuw boek werken, maar eerst een story line uitwerken en alles uitwerken en dan pas publiceren and this going to take some time...
ik heb geleerd om geen beloftes meer te geven cuz ah haha.. Ik hou er niet zo goed aan.
ik heb nu pww, dus ik ga nu het einde van dit boek schrijven. sws hebben veel van jullie dit boek al uit jullie leeslijst gehaald, maar als je vriendinen had die dit boek lazen zou ik het heel erg apriciaten als je zegt dat het laatste deel erop staas
Xxx Pxc
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...