Deel 21

119 10 0
                                    

Mirjam:
"Ehum. Nee" zei ik hellemaal verbaast. "Het gaat voor mij allemaal een beetje te snel. Ik bedoel ik woon nu al met je samen, mijn broertje is ,Maar begrijp me niet verkeerd maar we moeten ook een beetje wachten tot na trouwen." Zei ik hellemaal eerlijk. AAAAA zei ik nou trouwen. Straks denkt hij dat ik daar nu al aan denk. Wat ik soms ook doe. Maar shiiiit. Straks gaat ie nog denken van "Wajow ze is zo snel" enzo. Toen voelde ik 2 stevige armen om me heen. "Het spijt me dat we zo snel zijn begonnen met alles. voor het trouwen heb je hellemaal gelijk in en ik ben verliefd op jou en ja je hebt gelijk we gaan te snel." Zei ik alsof hij een emmer was die eindelijk volgelopen was en aan het overstromen was. Ik keek verbaast naar hem maar knuffelende hem stevig terug. Toen wist ik het zeker. "Ik hou van jou Aimane." Zei ik. Ik bedoel we zijn nu al iets van 6 maanden aan het daten en leven samen...... dus ik weet dat ik dit al kan zeggen tegen hem want dat is ook hoe ik me erover voel. "O o. Tjah. Ik hou ook van jou. Je maakt mijn leven veel beter. Je bent mijn ligt in het donker. Ik hou van jou Mirjam." Toen kuste ik hem. Ik wist op dit moment zeker dat hij "the one" is. "Ehhh ik hoop dat ik niet stoor" zei de schoonmaakster. "Maar het eten is klaar. We wachten tot u aansluit aan tafel om te beginnen." Zei ze en ze liep weg. "Kom. We gaan eten"

We liepen hand in hand naar de eettafel. Er stond kip met rijst en op het menu. Na het eten was ik hellemaal moe en liep ik naar mijn kamer. Ik deed mijn kleren uit nam een douche en ging liggen in mijn bed toen ik iets kouds aanvoelde. Ik deed het licht aan en keek in mijn bed waar een kleine sleuteltje met een en Envelop onder mijn kussen was geschoven. Wat raar dit. Mis was het gewoon een Kado van Aimane. Met de sleutel in mijn hand deed ik de envelop open.
"Deze sleutel lijd je naar jou antwoorden. je verdiend ze.
Xoxo soulmate."

Aimane:
Ik liep naar mijn kamer en ging meteen slapen. Morgen ga ik samen met Mirjam shoppen in de stad.
Ik werd de volgende ochtend rond 11:00 wakker. Ik deed mijn kleren aan waste mijn gezicht en liep naar Mirjam zn kamer. KLOP KLOP. Geen geluid? Ik deed voorzichtig de deur open en zag haar slapen. Ik liep naar haar kast en pakte wat kleren voor haar.  Ik legde die op het bed en maakte haar wakker. Na 2 uur wachten op haar. Douche make-up haren stijlen alles liepen we naar mijn auto. Ik heb een witte Audi met glitters bedekt overal. Na 20 min in de auto zingen op babe van jb kwamen we aan in de stad. "Ik heb honger." Zij Mirjam. "We zijn letterlijk uit de auto gestapt Wajow." Lachte ik haar uit. We liepen naar Dunken Donuts en bestelde de nieuwste donut. Een rare blauwe coocie monster donut ofz weer rare hype. Onze bestelling kwam aan en net toen ik die donut wilde eten gaf ze me een klap op mijn hand. "je denkt ik ga zonder foto te maken eten. Wacht." Ik keek haar verbaast aan. Ik lag hellemaal in een deuk. Hoe series ze keek omdat ik een donut wilde eten hahahahah. Toen keek ze super verbaast. En toen ging ze hellemaal lachen. Ik draaide me om en zag een koppel op een bank zitten. De jongen zat normaal en de meisje zat op zijn schoot met haar rug tegen de muur en hij bracht de donuts naar haar mond. Wajow overdreven. Mirjam pakte haar tel en snapte ze. "Wat doe je?!" Vroeg ik haar. Wtf. Ik keek naar het meisje en haar tel kreeg een melding. Ze opende haar telefoon en keek geschrokken om zich heen. Toen ze Mirjam zag werd ze hellemaal rood. "BITCH AAAAAA. BEETJE GEHEIM HOUDEN VAN MIJ DAT JULLIE STEL ZIJN GEWORDEN #GOALS AAAAA" schreeuwde ze door de DD. De jonge die ik nu herkende als Ilias keek droog naar Mirjam en fluisterde iets in haar oor. Ze knikten en liepen naar ons toe. Ilias kwam naast mij zitten en meisje die blijkbaar Yousrra heet naast Mirjam. Ik gaf hem een broederlijke knuffel en na 10 min kletsen zei ik tegen Mirjam: "Ey kom we gaan shoppen voor jou. Ik zit vol." Ze knikte en nam afscheid van iedereen en tot mijn verbazing knuffelde ze Ilias. Toen de uit de DD liepen keek ik haar aan en zij: "knuffel?" en tilde haar op en knuffelde haar dood. "ALLEEN IK MAG DAATTT" schreeuwde ik lachend door de stad.

Na zakken vol kleren van H&M,PRI, Zara, loui en Gucci store liepen we terug naar de auto. "Ik ben zo moe." Zei Mirjam. Ik deed de tassen in de achterbak en pakte een kussen voor haar uit de 3 zitplaatsen. "Ga is zitten. Ja goedzo. Doe je voeten op mijn schoot." Ze keek me raar aan. "Doee!!" "Okey rustig!" Zei ze lachend. "Pak nu deze kussen en doe achter je. Je hebt gewoon een bed. Je weet niet." Zei ik.

Mirjam:
Ik zat op mijn bed met de brief en sleutels in mijn hand. Gisteren hadden ik en Aimane lekker geshopt. Was echt gezellig. We hebben lekker gegeten en was een geslaagd dagje. KLOP KLOP. Ik deed snel de sleutel in mijn jogging broek en de brief onder mijn kussen. Ik denk niet Dat de brief van Aimane is anders had hij er wel iets over gezegd. Hij liep vrolijk de deur binnen net ontbijt op bed en ging naast mij zitten. "Goedemorgen schat." Zei hij. Het was al 10:00 in de ochtend en ik ging zo joggen. Na een gesprek liep hij weg een kleedde me om. Ik deed mijn jogging broek aan en een straks sport bh zodat we geen struggel hebben😑. En een vestje erover heen. Ik strikte mijn veters en liep naar beneden voor het ontbijt. Ik nam gewoon sinaasappelsap en een broodje net kaas, tomaten en wat kruiden met Boter. Na dat liep ik naar de lift en ging naar benden. Eenmaal in de gang liep ik naar de brandtrap en rende rustig naar het park. Na 40 minuten hellemaal dood gezweet te hebben liep ik terug en kwam ik even op ademen in de gang. Toen hoorde ik een luide *PLING* in de gang. Ik keek op de grond en zag de sleutel die ik die vanochtend in mijn broek had gedaan. Ik keek om me heen en deed hem weer in mijn broek. Ik liep weer langs de geheimzinnige deur en keek ernaar. Er was een slot op geïnstalleerd. Het was een heel raar idee maar toch wilde ik het proberen. Ik haalde de sleutel uit mijn zak en stak hem in het slot. Hij paste! Ik keek of de kust veilig is en liep naar binnen. Ik sloot de deur weer achter mij en het was heel rustig. Te rustig. Ik keek naar de deur en de muren en die waren van metaal. Waarom zou hij een geluidsdichte kamer willen hebben? Ik keek om me heen en hoorde toen een luide gil. Ik keek weer om me heen en rende naar het geluid toe. Wat ik zag kon ik echt niet geloven gewoon. Er zat een half bloedende man vast gezet aan een stoel!

OMG!!!! ZE WEET NU AF VAN TIGER!

Wordt vervolgd...
😏❤️❤️

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu