Deel 28

92 5 0
                                    

Mirjam:
Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik liep de woonkamer binnen en het tafereel dat ik tegemoet kwam liet mijn knieën aanvoelen als pudding. Een heel knap meisje zat met haar armen om Aimane en zat hem hellemaal te kussen! En toen werd het zwart.
Ik werd wakker van heel veel geschreeuw. "HOE DURF JE MIJ TE KUSSEN? JAREN ZIJN VOORBIJ ZOMAAR KOM JE WEER EN EXPRES VOOR MIJN VRIENDIN KUS JE MIJ?" "JA ZEI KAN JOU EN JOU GEHEIM TOCH NIET HENDELEN! IK WEL! IK KON DAT ALTIJD. MAAR JIJ WILDE MIJ NIET." Hoorde ik het meisje schreeuwen. Fatih zat boven mijn hoofd naar mij te kijken. Hij leek oprecht bezorgd om mij. Ik wilde opstaan maar voelde een nat doekje met azijn op mijn hoofd. Ik keek op de klok en kon mijn ogen niet geloven. Het was al half 5! Ik was al 1 uur buiten bewustzijn. "Meneer! Ze is wakker!" Riep hij nadat hij mij weer had terug geduwd op de bank. "Nu vertrekken!" Brulde hij tegen het meisje. "NUUUU!!" Het meisje keek geschrokken naar Aimane en keek toen heeeell HC naar mij. "Wacht maar" fluisterde ze geluidloos naar mij. Nadat Aimane haar naar buiten had gejaagd liep hij naar zijn kamer. "En ik dan?!" Riep ik. Hij draaide zich om keek me aan en liep weer verder. Ik keek Fatih aan: "je moet het echt zelf doen. Je hebt hem niet laten uitleggen of laten praten. Jij zit fout en hij zit fout. Maar jij moet als eerste je excuses aanbieden." Zei hij. Ik keek hem aan en knikte. Ik liep naar de trap en klopte op zijn kamer. Ik moest nog denken aan de eerste x dat ik hier was. Toen hij onder de douche zat en ik moest gaan bellen en dat we gingen zwemmen. Ik deed de klink naar beneden en stapte in de kamer. Ik luisterde goed en ja hoor. Hij zat onder de douche. Ik kon 2 dingen doen. Een optie was op hem wachten en andere was naar hem toe gaan. Ik keek naar mezelf in de spiegel en deed mijn haar in een staartje. Ik deed mijn jas uit en ging op het bed liggen. Ik hoorde dat de deur van zijn badkamer open ging en dat hij naar binnen liep. Half-naakt. Hij keek mij verbaast aan. "Het is niet alsof ik het nooit eerder heb gezien Hij keek mij droog aan en ging nog hellemaal nat van de douche naast mij zitten. "Het spijt me dat ik je heb verlaten in onze hoogte punt van onze relatie." Ik keek hem aan en zag dat hij moeite had met zijn gezicht boos te houden. "Maar jij kon/-en mocht dat gewoon niet geheim van mij houden. Ik at van geld dat gemaakt werd door iets wat mensen vergiftigt. Je weet toch dat ieder breincel dat er bij een mens dood gaat in hun hoofd door jou drugs dat jij op de dag der oordeels jij daar naar gevraagd gaat worden of niet!" Ik keek hem weer aan en hij begon met huilen als een baby. Ik deed de kussen achter mijn rug op mijn schoot en hij begon op mijn schoot te huilen en mijn benen te knuffelen. Ik wilde hem zo graag terug knuffelen maar ik kon niet. Hij moest zijn excuses ook aanbieden. "Hoe moeilijk ik dit ook ga vinden. Ik moet ook mijn excuses aanbieden aan jou. Ik had dat niet geheim van jou moeten houden en met jou er over praten. Maar ik kan niet stoppen. Dat kan ik gewoon niet." Net toen ik hem wilde slaan werd ik gebeld door iemand. "Anoniem?" Zei ik. Ik nam op en tranen verlieten mijn ogen. "Het spijt ons heel erg. We gaan er alles aan doen om hem terug te vinden gezond en wel. Sterkte mevrouw." Dat was het laatste wat ik hoorde. Aimane keek mij bezorgd aan. "Wat is er gebeurt?" Vroeg hij.
"Yigit is ontvoerd."

Bazin:
Ik liep uit het huis van Aimane. Hij was verandert. Voor de zo veelste x brak hij mijn hart. Ik dacht dat hij mij ging terug kussen ,maar toen kwam zei! Ik belde Amalia op om zo snel mogelijk met Tiger naar mij toe zou komen. 2 uur later zaten we met zn 3e in mijn auto op een verlaten parkeerterrein. "Wat is buiten Aimane haar zwakte punt?" Vroeg ik aan hun. "AMALIA! Antwoord! Jij moet dit wel weten." Ze keek bang naar mij en antwoordde met: "haar ouders zijn geen optie. Die zijn nu op vakantie in Madagascar. Maar ze heeft een broertje. Yigit." "Bingo."
Even later hadden we een heel plan bedacht en waren we onderweg naar het huis waar hij zich bevond. Tiger liep het appartement binnen met een stack van briefen van 50. Even later liep hij met het kind naar buiten. Hij sliep vredig in de armen van een wildvreemde man. Hij was zo mooi. Ik aaide zijn hoofd en belde toen de politie dat er een kind was ontvoerd. En gelijk was ik weg. Na reizen van 5/6 uur naar mijn huis en Duitsland was ik kapot en viel ik als een blok in slaap. Amalia zou zich voordoen als een van de vriendinnen van Mirjam en Tiger als haar man. Alles was gefixt. "En nu ga ik haar dwingen om hem alleen te laten of ze gaat me cash €200 miljoen geven"
Met die gedachte viel ik in slaap.

TAMTAMTAAAAAAAMMM

Stem❤️🔥

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu