Deel 2 {33}

93 3 5
                                    

Mirjam:☝🏽

Mirjam:
We liepen door een hele langen lang. Langer dan die ene waar ik door werd gedragen. De man voor ons begon te praten. "Je krijgt zoals Aimane een voertuig. We hebben keuze uit alles. Zelfs een helikopter." Hij begon hellemaal uit te leggen wat je allemaal moest doen en op te schepen dat hij alles mocht gebruiken enzo. We liepen verder. Ik was best wel zenuwachtig, want ik mag nu uit alles kiezen. "We hebben verschillende voertuigen voor op de weg." Zei de man. Hij heette lucas blijkbaar en werkte hier al meer dan 15 jaar. Hij opende een deur en vlak achter die deur was nog een deur en allebei hadden ze helle sessie van sleutels nodig om open gemaakt te worden. Eenmaal binnen waren we in een donkere ruimte. Lucas drukte op een knop van een sleutelhanger dat een beetje iets weghad van een auto sleutel en alle lichten gingen aan. Het leek wel een auto winkel, maar dan met motoren, helikopters en zelfs mini-speedbooten. "Okey dus al ik wil kan ik gwn de speedboot willen en dan gwn krijgen?" "Natuurlijk! Alleen al deze voertuigen zijn bedoeld voor het rondbrengen van onze geheime transport. Eerst zou je legaal je rijbewijs moeten halen en dan op water leren enzo." "Oohw." Jammer anders had ik sws voor de boot gekozen. Ik liep een beetje naar achtere en zag aan de wanden iets wat ik altijd al had willen uitproberen. Onderwater-motoren. "OMG!!!! Mag ik dit en dan iets erbij kiezen?" "Ehumm. Ja... denk ik.. ik moet het even na vragen. Kijk maar gerust rond en dan zie ik je zo wel weer. Veel plezier!" Hij liep weg door een andere uitgang en de der viel dicht. "Heb je al een keuze gemaakt?" "Nee. Ik krijg maar 1 keer zo een kans neem ik aan dus ik ga de tijd nemen." Hij keek me vermoeid aan maarja... Ik liep nog verder naar achteren en ik wist gelijk dat het liefde op het eerste gezicht was:

 Ik liep nog verder naar achteren en ik wist gelijk dat het liefde op het eerste gezicht was:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Klaar. Dit is m 😍" Ik liep richting Aimane. Lucas was teruggekomen. "Het spijt me maar het mag niet..." "ik heb mijn keuze gemaakt." Zei ik blij. "Wat word het?" Ik wees hem de motor aan. "Wil je nog enige kleur erop gespoten hebben?" Vroeg hij. "Ja zeker. Oranje." "Heb je je motorrijbewijs al?" "Ja ik ken de fijne kneepjes wel zegmaar." Zij ik. "Ja dan is het goed. Zolang je er niet jong uitziet of enige speedlimits of wetten op de weg overtreed is het goed. Je moet politie ontwijken." "Komt goed." Zei ik met een big-smile. "Wil je naar huis op de motor?" Vroeg Aimane. Ik zag aan hem dat hij eigelijk nee wilden hoorde. "Ja." Zei ik met een snoezige blik. Hahahah je zou zijn blik eens moeten zien.

15 minuten later.

Ik zat met een helm op me hoofd lekker met 70 Km/p uur op de weg. Aimane zat naast mij te rijden.

25 minuten later kwam ik thuis aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


25 minuten later kwam ik thuis aan. Ik reed de parkeer plaats op en zette mijn motor uit. Aimane stopte naast mij. "Als je zo doorgaat dan komt geen politie erachter dat je geen rijbewijs hebt." "Hahahahahaha"
We liepen naar binnen en ik zag Fatih nergens meer. "Wat is er met Fatih aan de hand?" "Ik heb geen idee. Laten we gaan kijken bij hem." We liepen samen naar zijn kamer. Aimane klopte aan. "Ja?" Zij hij met een gebroken stem. "Mogen ik en Mirjam even binnen komen?" "Er is niks aan de hand." Ik en Aimane keken elkaar aan en we liepen naar binnen. Hij zat aan een stoel. Met een glas Wodka in zijn hand. "NEYAPION SEN?!" Schreeuwde ik naar hem. "Hoe durf je te drinken? Ben je zo diep in de put gevallen?" Ik liep op hem af en trok het glas uit zijn handen. "Neeee" mompelde hij. Ik liep naar zijn kast en trok schone kleren uit de kast. Ik heb heel snel ook zijn beddengoed verandert. Pffff zo erg stonk dit. "Fk holbewoner" Aimane ging stuk. Fatih keek mij droog aan. :) . Ik liep naar zijn badkamer en liet het water warm stromen en legde zijn kleden op zijn plank in de badkamer. Ik liep terug naar Fatih en hees hem op en bracht hem naar de badkamer. "Ik wil niet doucheee." "Jawel." Ik trok zijn shirt uit en pakte een washandje. "Ik kan dat ook gewoon doen." Zei Aimane droog. "Hmmm terwijl ik net alles zat te doen deed je niks anders dan naar me reed staren dus stil. Wat jij zou doen is hen met kleren en al in bad pushen." Hij deed zijn mond open en weer dicht. Dacht ik al. Ik draaide me om terug naar Fatih. Met het was handje waste ik zijn rug en nek. Ik pakte een deo fles en spoot hem hellemaal onder met deo, onder zijn oksels, bij zijn nek en op zijn rug. Daarna pakte ik zijn shirt en deed hem aan bij hem. "Jij mag zn broek doen." "Nee. Jij kon het toch zo goed." Hij keek me droog aan en liep weg. Fatih tikte mij op mijn rug. "Mijn broek doe ik wel zelf." "Ja, graag😅" ik deed de deur achter mij dicht. Daarna deed ik het raam open en ruimde zijn kamer een beetje op. Ik zie hem echt als mijn broer gewoon. Maar echt niet meer. Hij is wel echt een schat 😂. "Een broek aandoen duurt niet zo lang!!!" "Ik kan niet opstaan." "Mag ik binnen komen?" "Ja." Ik open de deur en lach me rot. "AHAHAHAHAHHAHA" hij had zijn broek andersom gedaan. Ik greep mijn tel en maakte een foto. "Okey sta op." Ik nam zijn arm om mijn nek en hees hen op naar bed. Oke ik ga het doen... ik trok zijn broen uit en keek naar de lucht. Snel draaide ik de broek om en hees hem op. Gelukkig zag ik niks.... "je hoefde dit echt niet te doen. Waarom ben je zo aardig?" "Omdat ik om je geef. Je bent gewoon mijn familie geworden. Mijn broer die ik nooit heb gehad. Hij begon te huilen. "Aaahw zo lieeef. Knuffel?" Hahahaha ik gaf hem een knuffel en kon letterlijk geen adem halen. "Okey zo is het wel goed." Ik tilde mijn hoofd op en keek hem aan. Hij zat met een pedo blik naar mij te kijken. "Ik ben je zusje bro niet je vriendin stop met zo kijken 😂" "lekker voor jou." "Ik weet ik ben lekker🙂" ik schoof uit bed weg onder zijn knuffel en liep naar de deur. "Thx siserrr" zij hij gay "doeiii sisterrrr" "MIRJAM?! Zo maar ben ik sister?!"

Ik zag dat Aimane in slaap was gevallen op de bank. Ik liep naar de tv kast om een dekentje te pakken tot ik mijn telefoon hoorde. Shiiit die ligt nog bij Fatih op kamer. Ik trok snel een sprintje naar Fatih zijn kamer en zag mijn telefoon naast de zijne. Alleen het was zijn telefoon die afging.
Net toen ik wilde kijken wie het was had die gene opgehangen en kreeg hij een bericht. Ik keek naar wie het was zooo laat en zag de naam van... WAT?! DIT KAN NIET WAAR ZIJN?!

Wie zou de beller geweest zijn en waarom belt die? 😟

V.TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu