Youssra:
Supp mensen. Jullie hebben lang niet van mij gehoord. Hier kunnen jullie even inhalen wat er is gebeurd de afgelopen week(en).Ik werd wakker van een deur die dicht viel. Ilias kwam naar me toe lopen vanuit de gang. "Ey ik zeg jou. Mirjam wordt erger en erger." "Wat heeft ze nu weer gedaan?" Zij ik lachend. "Ze praat gewoon poep." "Hmmm goed antwoord" zei ik droog. Ik keek op de klok en schrok me dood. Het was half 4 in de middag. "Wajow Wajow Wajow. Iliassss!! Ben je gek om mij zo lang te laten uitslapen?!" Zei ik. Ik gooide de dekens van mij af en probeerde op te staan maar mijn voet was ingewikkeld dus ik viel. Net niet want ik voelde Ilias zn stevige armen om me heen. Ik was eerst geschokt maar toen ik mijn hoofd optilde om hem aan te kijken streekde onze lippen over elkaar heen. Zijn pupillen waren hellemaal groot geworden en hij keek me recht in de ogen aan. Ik voelde kriebels in mijn buik opkomen. Hij verzachte zijn greep en ik haalde mijn voet uit de deken. Hij trok me dichter naar zich toe en gleed met zijn armen van mijn boven arm naar mijn heupen. Ik wist niet wat ik moest doen dus keek ik hem alleen maar aan met mijn armen langs mijn lichaam. "Yous-ra-a.?" Zij hij verlegen. "Ja-a?" Zij ik. "Jij maakt mij echt gek Wollah." Zij hij op eens heel serieus. Ik keek hem aan en zij op eens. "Ilias wil jij serieus met mij zijn ofzo?" "Ik wil een toekomst met jou. Ik wil je mijn vrouwtje noemen enzo en melk met honing laten drinken. Ik wil een ring voor je kopen en samen met je leven. Maar alleen als jij dat wilt" zij hij. "Jij bent echt gek" zij ik. "Maar ja. Ik wil dat wel. Alleen als je me belooft dat je alleen mij behandelt als een vrouw met respect. En alleen mij. Geen kech om de hoek ofzo. Alleen. Ik." Zij ik serieus.
Toen keek hij mij laaaangg aan en toen...3 dagen later:
"Ilias ik zweer als je nog een keer met je sokken gaat slapen en die aan mijn kant van het bed gaat gooien ga ik peper in je eten stoppen." Schreeuwde ik naar boven. We zijn nu officieel 3 dagen samen en hij kwam altijd al vaak enzo maar dit is eerste keer dat hij samen met mij sliep. Het was vrijdag dus ik maakte couscous. Ik was rozijnen vergeten. Fack. Ik greep mijn sleutels en liep naar de deur. 5 minuten later was ik aan het rommelen in de keuken van Mirjam. Zij heeft vast wel van AH paar snoep-rozijntjes voor Yigit gehaald ofzo. Eindelijk helemaal boven op de bovenste la zag ik ze. Ik liep terug naar huis en toen ik de deur open deed schrok ik me dood. Het helle huis stonk naar verbrande eten. Ik rende naar de keuken en zag dat Ilias de achter deur open deed. Hij hield met een thee-doek de pan vast en dropte die op de aarde in de tuin. Hij keek mij aan en begon toen te lachen. "Als je altijd mijn couscous gaat verbranden ga ik echt niet je hand komen vragen." Ik keek hem beledigend aan en gooide de rozijnen op de keuken tafel.Mirjam:
Ik draaide me om en zag Fatih. Toen hij mij zag in die badpak draaide hij zich in een ruk om. "Ehumm... het spijt me heel erg mevrouw. Ik wist niet dat u hier was. Ik eeeh... "het maakt niet uit Fatih. Kan gebeuren. Ik moet naar de bubbelbad. Als je de deur hoort dichtvallen kun je je omdraaien." Ik draaide me om en snelde naar de deur met het naamkaartje sauna. Ik sloot de deur achter me en draaide me om. De kamer was heel erg mooi. De vloer was van hout en de muren van wit/béje-marmer. De bubbelbad was van wit plastic en werd verlicht door lichtjes in het bad. "Moet ik hier nou naakt in?" Vroeg ik me zelf af. "Het is een optie" Ik draaide me om en zag Aimane bij de deur opening staan. Hij had een zwarte zwembroek aan en een basic witte T-shirt. Dit was niet de eerste keer dat hij mij zo zag maar die keer gingen we zwemmen. En nu zit ik hier droog te staan en bied hij mij aan om naakt te gaan zwemmen met hem. "Mijn voorkeur gaat naar een badpak." Zij ik.Ik liep naar het water en drukte op de knop met start/stop. Het water begon te bubbelen dus je zag mijn lichaam niet . Hij zat daar maar te staan met grote ogen. "Ik denk dat ik een beetje kwijl zie?" Zei ik. Meteen raapte hij zijn gedachtes bij elkaar en zei; "geniet maar." Hij liep naar de deur en sloot die. Ik hoorde een luide "daamnnnnnnn" vanachter de deur komen en kon maar niet stoppen met lachen. Een stem zij weer '15-minuten gaan in'. Ik sloot mijn ogen en genoot van het water dat tegen mijn lichaam aan bubbelde.Ik was klaar en de schoonmaakster bracht me een licht roze badjas. Hij was voor verwarmt voelde ik. Ik stapte uit de deur en liep richting mijn kamer. Ik liep midden in de woonkamer toen ik naar rechts keek. Aimane zat in zo te zien een belangrijke meeting. Er stonden allemaal manen aan een bureau in nette pakken... en ze keken allemaal richting mij. "Schat het is beter als je de volgende keer de prive lift neemt" zij hij sabbelend aan zijn pen. Ik liep snel richting de trap en snelde naar boven.
"Vriendin?" Vroeg een van de mannen. "Nee, vrouwtje"Ik was aangekomen in mijn kamer en alle nieuwe kleren en mijn kleren waren verdwenen. Wtf. Ik keek rond in de kamer en zag uit het niets een deur. Like ik woon hier pas 2 uur maar ben er vaker geweest. Deze deur is me nog nooit opgevallen. Ik deed hem open en kon me ogen niet geloven. "EEN INLOOP-KAST?!" Schreeuwde ik. Ik rende naar binnen en zag allemaal mooie kleren. Van jurken naar broeken en rokken,schoenen en sieraden. Ik deed mijn pyama's aan en pantoffels die daar lachen daar ook. Ik was naar de lift aan het lopen en zag onder me de mannen vergaderen. Aimane zag mij in mijn pyama en stopte met praten. Ik zag dat alle mannen weer wilde omdraaien dus snelde ik naar de muur waar ze mij niet zagen. Ik zag weer het bordje met lift en ging er in staan. Ik keek naar de namen van de verdiepingen. Ik drukte eerst op de knop om de lift deuren dicht te doen. Perongeluk drukte ik op de knop "kelder"...
WAT DENK JE DAT ER GAAT GEBEUREN IN HET VOLGENDE DEEL??? Gaat ze de kelder zien? Gaat ze tiger vinden? Wat gaat hij haar vertellen/of vindt hij haar überhaupt?!
Alles te zien ik het volgende deel van "Verleden tijd."
(Ps. Mensen ik hou van dit boek is nog lang niet geëindigd maar heb nu ook gewoon vakantie en thinx voor bijna 400 readers) 😝
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...