[ik zweer whattpad niet mij testen en helletijd mijn opgeslagen shit verwijderen!!!!?]
Aimane:
Ik liep achter Mirjam aan de trap op nadat ze 2 limonades over mij en haar zelf liet vallen. Toen ze bewusteloos was had ik haar op me schoot getrokken. Ik had al heel lang niemand zo intens geknuffeld. Het voelde gewoon fijn om bij haar te zijn. Maar ik wist nu wel zeker dat ze 2 linkerbenen had. We waren aangekomen bij haar kamer en ik deed de deur achter mij dicht.
Flashback:Okey ik moet even van je af want jou broek is doorweekt en mijn broek gaat straks nog doorschijnen aangezien die wit is" zij Mirjam . "Oohw, Ehum, tuurlijk ga je gang." Zij ik. "Kom mee naar boven dan geef ik je een broek" zij ze lachend. "Graag."
Ze liep in Ik ging op haar bed zitten en ongeveer 2 minuten later kwam ze naar me toe met een grijze broek. Het was een jogging broek. Ik draag altijd of een suit of spijkerbroeken. Laatste keer dat ik zo een broek droeg was toen ik 15 was. Ze ging uit beleefdheid aan de andere kant van de kamer op het bed zitten met haar rug naar me toe. Ik deed mijn broek uit en zag dat mijn boxer nog nat was van de limonade maar ik ga natuurlijk niet aan haar een boxer vragen of in de zelfde ruimte mijn boxer verwisselen. Ik deed de broek aan maar hij was veelste los. Hij hing hellemaal aan mijn heupen. Ik zag uit mijn ooghoek dat Mirjam keek. "Hulp nodig?" Zij ze. "Ja, graag." Ze liep (met nog steeds die perfecte benen) naar me toe en trok mijn broek een beetje omhoog. Ze pakte de 2 touwtjes vast om een knoop te maken en ze raakte mijn ding ding aan. Okeyyyyyy snel ff aan me doodde oma denken want anders gaat deze situatie heel ongemakkelijk worden. Nu moest alleen zij zich nog gaan omkleden. Ze liep terug naar de kast haalde er een slipje en een broekje uit en ging achter het doorzichtig doek staan. Het was niet echt doorzichtig maar je zag de vorm van haar body. Ik leunend tegen de deur en keek naar haar. Pffffff. Ze trok een, bekende boothy short aan (van een van de vorige delen) en liep terug. Ik deed alsof ik niks zag en samen liepen we de trap af.
We zatten lekker te chillen op de bank. Yigit zat tv te kijken en ze zat op de bank te liggen met haar hoofd op mijn schoot. Ik zat met haar haar te spelen. Zo zacht Wollah t gaat zo fijn door je vingers glijden enzo. Op eens begon ze te praten: "wist je dat de juffrouw van Yigit is aangevallen?" "Huh nee?!" Zij ik. "Vertel ff details." "Er was zo een man die aan haar armen trok en dwong haar iets te zwijgen. Zij zat natuurlijk tegen te stribbelen. Die man was zo vies en lelijk. Hij had van dat vies lang haar en een opvallende medaillon en een dikke litteken op zijn gezicht." Ik verstijfde. Was dit de zelfde man die die jongen beschreef?! Wat als het zo is. Straks gaat hij haar nog iets aan doen! Ik kan hem niet laten gaan. Maar ook niet doden. "Het spijt me maar ik moet gaan." Ik zag aan haar dat ze meteen keek of ik Okey was dus trok ik een neppe glimlach want ik was totaal niet Okey. "We zien elkaar nog wel Okey." Zij ik. "Mag ik je wat vragen? Ik bedoel ik wil je niet pushen ofzo hoor maar gwn.." zij ze beetje verlegen. "Ga je gang." "Zijn wij nu een zegmaar ding?" "Je bedoelt of we een relatie hebben?" Aahhh zij dacht aan zulke dingen. Ik ga eerlijk zijn met mezelf. Dit meisje doet mij goed en is strek en is loyaal. Ze komt aan niks te kort. Ik wil echt iets met haar. "Ik vind van wel" zij ik Gental. Meteen glimlachte ze. "Ik loop wel mee naar de deur. Ze hield de deur voor me open. Ik zag dat ze afwachtte maar ik greep haar bij haar heupen en kuste haar. Ze kuste me terug en zo gingen we een beetje door. "Okey ga maar" zij ze speels. Ik kuste haar weer. Ik wilde echt niet weg maar ik moest dingen regelen. "Jij maakt mij echt gek." Zij ik. "Hmmmm wel Lief." Zij ze. "Ja Duhh." Hahahaha ik gaf haar nog een perzik zoen en liep toen naar mijn auto. Ik reed terug naar mijn huis. Ik moest er achter komen of het de zelfde man was. 20 minuten later:
Amalia en ik zaten samen in de kelder. Alles wat zij beschreef zij die jonge ook. Opvallende medaillon, litteken, vies/-en lang haar. "Okey ik laat je gaan maar ik stop een chip in je lichaam waarmee ik je kan volgen. Ik haal hem er zelf ook uit na de operatie. Maar als je hem zelf probeert uit te halen krijg je een elektrische schok van 20.000V dus probeer dat maar niet. De jongen luisterde aandachtig naar mij maar op het zelfde moment scande hij Amalia alsof hij error in zn hoofd had. Ik gaf hem een vuist in zijn gezicht. Niet kijken naar haar kont.Volgende dag:
Ik werd wakker in mijn bed. Zelfde routine als elke dag. Douche dan tanden-poetsen dan omkleden, eten en weg naar werk. Ik liep naar de kelder en zag dat Fatih en Amalia aan het kussen waren. Fatih greep Amalia en gooide haar op de tafel in de kelder. Tfoe! "Ewa mongooltje is dat hoe je een vrouw kust a rare Turk" zij ik lachend. Meteen schoofden ze uit elkaar. Hahaha cute.
Ik had een café uitgekozen waar een vriendin van mijn boys werkten dus zo kon ik een camera aan de muur plaatsen en een microfoon onder de tafel. Ik zat op een afstand met een Mac-book het gesprek af te luisteren. Het ging als volgt: (Joost is die jonge die wij weer hebben omgekocht!)
Joost: we hebben afgesproken om te vergaderen zoals altijd. Hoeveel gram, waar en hoeveel is de buit?
Man: 1 kilo. Het is verdeeld in zakjes dus kun je het zo in een hand duwen. Verkoop het voor €20 per zakje en verkoop het in de club waar je het altijd doet.
Joost: ik weet niet of dat zo een goed idee is. Starks bots ik nog tegen iemand van hun aan en kan ik het wel schudden. Het is daar hun territorium. Ik bevindt me daar letterlijk in de hol van de leeuw.
Man: dan kijk je beter uit je dopen! Als je gepakt worden gaan we eraan. Hoe moet ik het dan tegen mijn bazin zeggen! Beter kijk je uit mijn vriendin is er gisteren ochtend achter gekomen bijvoorbeeld. Ze was gewoon naar haar werk gegaan en ik moest haar midden op straat afdwingen om mij niet aan te geven bij de politie. Ze wouw me gewoon laten pakken! Maarja ik kon het niet goed in haar hoofd drukken want ik werd aangevallen door een gek wijf die me besprong. Wil ik hellemaal niet over beginnen. Jonge je moet goed luisteren dit werk is geen grap. Als je gepakt word maken ze je af. Ik moet in huizen inbreken, vernielen en mensen bang maken... anders gaat de bazin ons afmaken. Begrijp je dat?
Joost: ja, maar ik weer nog steeds niks over u. Dat is on eerlijk.
Man: Okey, Okey noem me maar Tiger. Komt door mijn litteken. Komt ook door een tijger.Klaar ik weet het nu zeker. Dit is de man. Joost heeft mij met Mirjam gezien op de foto waarschijnlijk en heeft dat doorverteld aan Tiger. Die weer aan zijn bazin en van haar moest hij waarschijnlijk inbreken in haar huis en die hmar heeft haar geld gestolen. Joost was de gene die kilo's verkocht onder druk in mijn club. Maar de echte vraag.
Wie is de bazin?C L I F F H A N G E R ! ! !
Tiger is de inbreker. Joost is de gene die coke verkocht in de club van Aimane. De bazinnnn wie is ziiijjjj???? En hoe wist Tiger van de kluis? Hmmmm volgende deel wordt weer een beetje meer verteld maar ik had jullie beloofd dat het spannend zou worden! 😘
JE LEEST
V.T
Adventure"Aimane komt haar leven binnen vallen, maar niet alleen hij ook zijn leven. De onderwereld. Mirjam had nooit verwacht ooit ook maar 1 keer coke zou zien, maar nu zit ze voor een mega grote drugs baas di...