Ini adalah versi edit pnya!
Harap readers readers yangbaru baca buku ini tidak keliru.. Waktu nie, sis dah tukar nama watak.Lynn-Dhiya
Lyss-Naira
Nad-Ayra
Sya-RaisyaAdrian-Kashaf
Afieq-Syahqim
Iss-Nadzmi
Zuhairi-NaufalHarap maklum. Maaf kalau mengelirukan. Lot of sorry☺
Btw, I know. Waktu ni memang jalan penulisan saya teruk nak mampuih. Maaf semua! Harap tak membuatkan readers menyampah. Huhu. Actually, sis pon sakit hati baca apa yang sis type. Terasa macam 'aku tulis apa siak.'. Maaf you alls!
__________________
Selamat pagi kelas!" ucap Mr.Tam sebaik sahaja melangkah masuk ke dalam kelas.
SELAMAT PAGI MR.Tam! semua pelajar 5Fabuluos membalas sapaan Mr.Tam yang merupakan guru tingkatan 5Fabuluos,kelas paling atas.
"Pertama sekali.... Annoying Prince..." kata Mr.Tam meleret
Ahli² Annoying Prince mengangkat wajah mereka apabila nama kumpulan mereka dipanggil.
"Ye,Mr. Kenapa?" Tanya Khai salah seorang daripada ahli AP.
'Janganlah pasal ponteng ceramah tuu' itulah yg berlegar legar difikiran mereka berempat.
"Kenapa...awak berempat xde waktu ceramah SPM?" Tanya Mr.Tam. Aduh..tepat lak dengan perkara yang mereka paling tak mahu dengar.
"Aaaaa... Kitorang lupa cikgu" alasan Nadzmi dan Syahqim serentak. Sempat mereka high-five antara satu sama lain. Dyeorang memang satu kepala.
"Lupa? Dekat koridor sekolah,dinding sekolah saya dh tampal dah brosur tu supaya awak ingat.. LUPA jugak ke? Jangan muda-muda dah lupa." Sengaja perkataan LUPA itu ditekankan oleh Mr.Tam. Pening kepalanya memikirkan karenah empat sekawan ini. Annoying Prince.
Tengku Kashaf Adrian, Tengku Eizham Nadzmi, Tengku Syahqim Irham, Tengku Khairul Naufal. Romeo sekolah. Sebut je Annoying Prince, atau lebih dikenli sebagai Prince, semua wanita akan dapat men'detect' siapakah gerangan tersebut. Siapa tidak kenal Prince? Jejaka idaman Malaya. Full package! Malangnya, sikap mereka yang nakal itu menyebakan guru guru kurang senang dengan mereka. Mereka kira beruntung kerana grandpa mereka merupakan penyumbang terbesar sekolah, jika tidak pasti telah dibuang!
"Penting ke?" Tanya Kashaf sambil kakinya disilang diatas meja. "Haahlh cikgu. Kalau kitorang ada ke tk ade ke dalam majlis tu.Rasanya majlis tu tetap berjalan lancar kan?" Tanya Naufal sambil menguak rambutnya kebelakang membuatkan pelajar pelajar kelas itu terjerit kesukaan. Eeeeww.
Syahqim dan Nadzmi mengangguk tanda setuju dengan pernyataan ketua mereka.
"Apa awak cakap? Penting ke? Awak tau tak? Kamu berempat tu adalah PPC(pelajar paling cemerlang). Saya tau walaupun majlis tu tetap berjalan lancar tanpa awak berempat tapi kedatangan awak berempat dapat memeriahkan lagi majlis tersebut.. Awak berempat kan pandai zapin,menyanyi and menari.. kan awak boleh buat persembahan waktu tu. Kan bagus camtu. Daripada awak buat perkara yang tak berfaedah.. Lain kali saya nak awak datang majlis majlis macm nie." Bebel Mr.Tam
Pelajar lain terus membuka buku matapelajaran ekonomi. Perkara begini bagaikan angin lalu bagi mereka. Senang kata mereka semua sudah lali dengan semua itu.
"Tak janji cikgu."jawab Prince serentak lalu mengekek ketawa.
"Saya tak ada mood nak belajar skarang nie. Adios." Usai kata-katanya,Kashaf terus bangun sempat kakinya menyepak kaki mejanya sendiri menyebabkan meja tersebut terbongkang. Kaki diayun melangkah keluar. Nadzmi,Syahqim dan Naufal tutur bangun membuntuti langkah macho lagi bergaya Kashaf.
"Maaf cikgu." Tutur Naufal yang sememangnya lagi mulia dari tiga ekor tenuk tersebut.
"Apalah nk jadi dengan mereka nie. Selalu macam nie. Kalau asyik mood swing,bilanya nak belajar?" Rungut Mr.Tam.
"Cikgu. ajar jelah kelas nie tanpa dyeorang" kata Syahkir.
"Baiklah. Semua keluarkan buku nota kamu dan salin apa yg saya tulis di papan putih" arah Mr.Tam..
"Baik." Jawab pelajar.
YOU ARE READING
Prince VS Princess [[SU]]
Teen FictionPrince VS Princess. Segalanya bermula apabila pengetua a.k.a paklong kepada Princess melantik mereka berlapan sebagai Golden Prefect. Mereka mula saling jatuh hati. Prince tidaklah sejahat and senakal yang dikatakan. Sebaliknya sweet talker n gen...