"Dah paham kan? Okay,Sekarang korang cepat blik kelas. SEKARANG!" kata Prince serentak.
"Nope."
"Ok Yes." Jawab mereka kembali apabila melihat Princess mengambil kayu kayu disekitar.
Di kelas,
"Okay..Harini kita ada empat pelajar baru sekaligus. Sila masuk.." Kata Puan Mala.
Princess masuk kedalam kelas 5Fabuluos serentak.
"Introduce yourself to the class,please" arah Puan Mala.
"Assalamualaikum and hi. Tengku Adhiya Mellisa. Ketua Princess. Aku ok dengan sorang kalau sorang ok. Aku tak ok dengan korang kalau tak ok dengan aku." Disebabkan dia memberikan pandangan yang tajam membuatkn pelajar² lain terdiam.
"Cantik tapi garanglah."
"Aku rasa aku nak jadi member dialah"
"Nak try ke tak."
"Owh. Cantiknya.""Assalamualaikum and wasep. Nama aku Tengku Naira Qistina. Kembar Dhiya. Aku friendly je tau. Jangan takut dengan aku tau"
"Cute."
"Saya ok je nak kawan dengan awak."
"Gediks,"
"Pendek."Komen terakhir yang lahir daripada bibir seksi Nadzmi membuatkan dia dihadiahi jelingan maut Naira menyebabkan dia terus bersembunyi dibelakang tubuh sasa Kashaf.
"Nama aq Tengku Ayra Narisa. Aku taknak gaduh so, jangan nak menyetan ye. Got it?" ringkas but menakutkan sangat ni. Yelh. Dia cakap sambil jeling sape x takut wei.
"Nama aq Tengku Raisya Humaira. Aku je yang malaysian. Yang cipan tiga nie, kacukan. Harap boleh bagi kerjasama baik punya ok?"
"Okay. Sekarang awak berempat duduk belakang Prince." arah Puan Mala.
Mereka berempat tersenyum nipis lalu melangkah ke tempat duduk mereka..
Kashaf menoleh kebelakang dan berkata(ayat skema haha😓)
"Kitorang prince okay"
"Do I look like I'm care?" Balas Ayra.
"Like yep." Balas Nadzmi.
"Miss. Nadzmi kacau kitorang nak fokus!" Jerit Dhiya.
"Nadzmi! Diri atas kerusi satu kaki sekarang."
"Saya tau cikgu tak ada sebelah kaki. Tapi please jangan ajak saya please." Kata Nadzmi lalu duduk diatas meja.
"What?!"
"Miss. Can i handle this?" Tanya Raisya.
"Nope. Its ok."
"Diri jelah." Arah Kashaf.
"Kau tak backup aku Kash?" Kata Nadzmi tidak percaya.
"Diri jelah." Kata Kashaf,Nadzmi dan Naufal serentak.
"What????!!!!!"
~bersanbung😱~
YOU ARE READING
Prince VS Princess [[SU]]
Teen FictionPrince VS Princess. Segalanya bermula apabila pengetua a.k.a paklong kepada Princess melantik mereka berlapan sebagai Golden Prefect. Mereka mula saling jatuh hati. Prince tidaklah sejahat and senakal yang dikatakan. Sebaliknya sweet talker n gen...