Bab 8

122 12 20
                                    

>>>MOHON VOTE YE.. JANGANLAH JADII SILENT READER😭😭😭😭<<<<

____________________________________

Muka mereka berempat berubah warna daripada putih kepada merah kerana malu.. Sape x malu weiiii... Isi hati diluah didepan orang siakkk "Woi,author! Bukan kitorg yg tulislhhh suratt tuu!" Eh² Fieq nie.. Nk marah aq lak..

Back to story🙈

Khai terus mengeluarkan senjata yang agak penting sekarang nie.. Mask hitam.. Mereka terus memakai mask tersebut untuk nenutup muka konon.. Pikir orang x kenal?

Seperti biasa,Qiemi a.k.a leader AP berjalan paling hadapan.

Qiemi memberhentikan langkahnya apabila mereka sudah ada di hadapan kelas.. Dye memandang kebelakang lalu memandang anak buahnya yang sudah meneguk air liur.. Halkum dyeorg menggoda author u all🙊🙊.. Anak buahnya mengangguk tanda signal menyuruh Qiemi membuka pintu..

'Save us' katanya dalam hati lalu menolak daun pintu kelas(ala yang macam pintu kelas drama korea tuu.. Yang kena tolak ketepii).. Sebaik sahaja pintu dibuka,berpuluh Pasang mata memandang mereka.

Mereka berempat melangkah masuk kedalam kelas seolah-olah tiada apa yang berlaku. Duduk ditempat sendiri,letak beg,keluarkan buku as usual. Cuma tertambah aktiviti membuka mask yang dipakai lalu menyimpannya di bawah meja.

"Weii..cer korang tgk muka budak 4 tu.. Cemberut nak mampus siak" bisik Lyss..

Mereka ketawa tapi ketawa perlahanlah.. Agaklah,orang yg di'bawang' ada kat depan kita.. Cover lahh..

Classmate mereka tersengih sengih memandang mereka.

"Malu siot!" Fieq

"Sayaton betullah sape yg prank kita nieeee!!!" Qiemi

"Pehh!! Aq tau sape.. Memang mati dye aq bantai.. Aq buka langkah kang!" Fieq

"Rosak maruah aq.." Khai

Mereka memandang antara satu sama lain lalu mengeluh..

______

Waktu pembelajaran berjalan seperti biasa.. Semua orang fokus menumpukan pelajaran mereka pada mata pelajaran.. Dah form 5 kot.. Takkan masih nk main².. Apadah (aceceh.. Author pon kengkadang gitu gkk.. Eh!kantoii)

"Qiemieeeee~"  panggil Lyss dengan suara ala ala manja gituu.

Qiemi menoleh kebelakang dengan muka x puas hati.

"Kau nk apa? X nmpk ke aq tgh fokus? Kimia bukan senang tau" muka masam dilemparkan kepada Lyss..

Gang² nya turut menoleh kebelakang.

"Alaaa.. Titew cuma nk cakap... Kakak kita x sukaa awak lahh.. Dye kata awak x sesuai" usik Lyss sambil menayangkan muka comel...... Sangat

Qiemi menggigit bawah bibirnya.

"Aq x sukalah kakak kau" sehabis mungkin Qiemi menahan suaranya .. kang kuat sangat nanti ada yg dengar..

"Alaa.. Kalau awak x suka.. Jangan bgi Surat depan semua orang.. Titew malu la bila baca Surat yang awak bagiii" Sya memainkan peranannya untuk mengusik Fieq..

"Ooo kau.. Diam diam ubi berisi kau ea.. Selama nie aq tgkk kau diam.. Sekarang jadi SAYATON pehal?!" Sengaja ditekan perkataan SAYATON biar perempuan tu tau jangan memain ngan dye.. Kau pikir kau sape? Nak jadi Quenn pulak.. desis hatinya...

Maaf sangat² sebab dah lama x update..

Rasanya mesti ramai yg bosan kan baca story nie.. Sebab saya tgk.. Bilangan VOTE macam teruk je.. Jangnlah macmnie😭😭😭..

Tolonglah vote🙇🙇

Nk minta saya baca story awk pulak? Silalah messege saya ye.. Minta followback pon boleh..

Tapi,satu je saya minta.. Vote n comment plez🙇🙇🙇🙇🙇🙇🙇

Tolong ye.. Esok dh skolah.. Maybe lmbt ikit nk update..

Minta sokongn anda yee🙌🙋🙌🙋🙌🙋🙌🙋🙌

 Prince VS Princess [[SU]]Where stories live. Discover now