Bab 6

133 10 7
                                    

Di rumah Crazy Princess

"Wei..sakit hati siak pikir blik ttg smalam-_-" kata Ayra geram.

"Kurang ajar wei dyeorang. Pergi letak katak pehal siot" sokong Sya.

"Eeeeew." Kata mereka berempat dengan muka geli

"Dhiya..."panggil Naira,Raisya dan Ayra meleret.

Dhiya menunjukkan wajah pelik.

"What? Aq tengah khusyuk tengok weekly idol nie. OMG! Mark is so kyeopta! I cannot lah!" Dhiya yang keterujaan memeluk teddy bearnya sekuat hati. Agaknya kan,klu teddy bear tu boleh cakap mesti dye cakap 'woi tuan!sakitlah!' Ok. Ngarut.

"Sudahlh ngan GOT7 kau tu.."kata  Ayra.

Lynn tersengih. "Sorry. Ok ok. Ape yang korang cakap tadi?"

"Kau kan bnyk idea nak kenakan dyeorang. Jomlah kenakan lgi." kata Sya.

"Kita pernah sabotaj kereta dyeorang,belasah dyeorang snyp²,GAM kerusi dyeorang,sembunyikan beg n kasut dyeorang. Lagi? Takkanlah kau tak ada idea. Kau kan pro bab² jahanam gini" sempat lagi Naira menyindir kakak kembarnya.

"Terselit kekuurang ajaran disituu" kata Dhiya lalu mencubit peha Naira

"Ahh! Appo" adu Naira.

"Dah. Idea marey!"marah Ayra dan Raisya serentak. Orang minta idea, dia buat drama pula.

Mereka tersengih lantas membuat muka serious.

Mereka berempat membuat gaya berfikir. Jari telunjuk didagu sambil memandang keatas.

"Ha! " Jerit Dhiya tiba².. KUAT.

"Opocot mak kau hijau tergolek sana sini!" Latah Raisya yang terkejut.

"Mak!" Jeri Naira yang terkejut.

Dan Ayra

.

.

.

.

.

COOL

"Woi!! Lek arh." Marah Raisya.

"Peh. Tak kenang kau nie akak aq. Mmg kena siot" kata Naira sambil mengepal buku lima.

Dhiya tersengih.

"Ha. Apa idea kau yang bernas sgt tu. Smpai over terover sanat tu."sindir Raisya.

"Toksah nk sindir aq sangat daaa.. Meh sini dtg dekat..Kita bincang sama..Oh yeah" kata Dhiya dgn senyuman jahatnya..

"Wow..It must be a good idea,right" kata Ayra,Naira dan Raisya serentak.

Mereka bertiga merapati Lynn.

____

"Wah!!! Cantik siot idea kau!!" Jerit Naira keriangan.

"Aq sokong 10000%" kata Raisya semangat.

"Okay arh idea kau" kata Ayra kool.

Dhiya tersenyum bangga..

"Dye dh malukan kita kat kelas,Now kita malukan dye kat seluruh sekolah" kata Ayra  dengan senyuman jahatnya..

"Oh yeah! Gimme 5!" Jerir mereka berempat lalu ber'high 5'.

"Tunggulah kau esok  Prince.. Hahahahahaha" agak menakutkan disitu..

Nantikan sambungan Bab 7.. Author xde idea tentang kerja jahat dyeorang niee😝

 Prince VS Princess [[SU]]Where stories live. Discover now