Bab 3

136 9 10
                                    


"Okay..Dengar baik baik APA yang akan aq terangkan.." Kata Raisya serious.

Prince masih dengan muka  tidak minatnya.

"Pengetua sekolah nie adalah uncle kami. And,korang mesti tertanya kan kenapa kitorang ada kat sini kan? Sebab kitorang dipanggil untuk menjaga disipiln korang yang entah pape nie.."

"Menurut pengetua a.k.a uncle kitorang cakap,korang nie tak makan saman. So,kitoranglah yang kena menjaga disiplin korang.. Mohon beri kerjasama ye.. Tak susah pon." Terang Raisya sambil mukanya tidak lekang dengan senyuman.

Ahli²  Princess mengangguk tanda setuju. Manakala ahli² Prince pula ternganga.

"Bo?! Jinjja?!" Jerit Nadzm dalam bahasa Korea. Syahqim sudah menunjukkan muka yang siyes minta penampar. Kashaf hanya menunjukkan muka yang tidak puas hati and Naufal masih seperti tadi. COOL..

"Kalau kitorang kata TAKNAK?" Tanya Naufal.

"Cik Abang handsome lagi menawan and menggoda. Yes is Yes. Yes is not No." Kata Naira. dengan sopan santunnya.

"Nak tak nak kau tetap kena patuh" kata Ayra straight to the point.

"Okay,fine! Kitorang terima. So korang berempat akan jaga kitorang kan?" Kata Kashaf yang dari tadi senyap.

"Nope. Senang kata berpasangan." Jelas Ayra.

"Pengetua Dah tetapkan." Sambung Raisya pula.

"Nadzmi. You and I" kata Naira gembira.  Tak boleh cover betul.

"Ayra dengan Naufal. Raisya dengan Aqim. And last, Kashaf dengan aku. Never say  No. Or, you will never can say anymore again." Terang Dhiya sambil menepuk baju Kashaf yang berdiri dihadapannya.

"WHAT?!" jerit ahli² Princess serentak.

Nanti author sambung okay.. Author nak buat homework.. Semalam tertidur awal sangat..

 Prince VS Princess [[SU]]Where stories live. Discover now