Cracess sedang meronda kawasan. Aceceh gitu jawapannya. Annoying? Dyeorang Ronda kawasan lain.
Ketika mereka melangkah untuk mendaki tangga,DIVA mendepakan tangan untuk menghalang mereka. Oh ya! Lupa nak cakap.. Pelajar pelajar dah mula pakai uniform. Nanti author tunjukkan. Okayh🙌
"Kau nak apa?" tanya Lyn dingin. "Aku nak tanyalah.. Apa yang Annoying nampak ea kat korang? Caring gila siak dyeorang ngan korang sampai aku yang meletop cun kedadabom bang bang bang boooom baboon pon dia tak layan." kata Ivine geram.
"Korang manderamkan dia kan?! Ngaku jelah! Dasar jalang!" tengking Liah tetiba.
Pelajar pelajar lain memandang mereka. Siap ada yang berhenti nak tengok drama. Tapi,author rasa kesian pada yang nak naik tandas. Sebab dyeorang diri kat tangga nak ketandas. Ada je tangga lain,tapi tangga tu tengah ubah suai.
"Biasalah tak laku. Tu yang perangai macam betina dekat Chow Kit!" Hina Dahliah. Ivine tersenyum sinis melihat muka Cracess yang dingin.
'Pandai ea korang cover marah' desis hatinya.
"Wei.. Cuba jangan nampak sangat korang tu desperate nakkan Annoying." Tu dia! Sekali Lynn bersuara,senyap terus.
"Lain kali kan,nak serang tu biarlah kena tempatnya. Dekat tangga nak ketandas nie juga korang nak serang. Dahlah nie tandas paling kukuh. Cer kau tengok sekeliling korang,tak kesian ke kat bebudak nie. Tak tahan nak 'membuang',tapi sebab ada gajah kat tengah tengah jalan,terus terbantut niat" kata Sya panjqng sambil jari jemarinya dicantum antara satu sama lain lalu ditolak keatas untuk meregangkan badan.
"Kak... Tolonglah blah ketepi sikit. Orang nak ketandas bukan nak tengok drama murahan akak. And lagi satu,sesedap mulut longkang je kau kan nak kata akak angkat aku nie jalang! Kau jangan ingat kau tu senior aku goyang. Kau kena ingat,kau pangkat bapak aku lebih tinggi DRI bapak kau! Sundal punya perempuan!" Marah Aira. Budak f4. Adik angkat Double Ly, so Cracess yang lain memang rapat dengan Airana. Airana nie memang berani. Berani gila.
Diva ternganga melihat perlakuan berani Airana. Cracess tersenyum sinis.
"Tepilah!" Jerit Airanalalu menolak Diva ketepi. Kawan kawan Airana menolongnya menolak Diva.
"Nk serang kitorang? Sila pergi ke kelas 4KA1! Cari aku.." kata Airana lalu berlali bersama gangnya.
"Pergh.. Macam sial" maki Diva.
"So,nak serang kitorang kan? Tapi janganlah kat sini" kata Nad lembut.
Cracess mengundur kebelakang memberi ruang untuk Diva turun dari tangga.
"So,nak cakap apa lagi? Siyes wei aku ngantuk giler Sekarang nie. Kalau diikutkan hati aku,dah lama aku ponteng bertugas,tapi Ren dengan Rania paksa akum so,aku terpaksa bertugas. So,kalau dah habis tolonglah jangan halang jala kitorang. Blok nie blok last kitorang kena round. So plez sangat.. Aku nie kalau ngantuk memang mood swing tau. Kau jangan sampai aku ngamuk kat sini. Naya kau. So,please get out of us. So,get it?" Kata Lyss malas. Berapa banyak 'SO' daaa.. Tulah Lyss,semalam berjag sangat pergi nak naikkan ranking dekat game ML dia tu. Akibatnya tidur pukul 5:50pagi,kena kejut pukul 6:30.. Hahahaha.. Padan muka.
Diva memandang Lyss tajam.
"Eh eh.. Anjenk nie ngantuk ke? Sian dye.. Buat 'projek' apa? Dengan daddy sugar mana pulak kali nie? Almaklumlah kau kan mistress." kata Ivine sinis tanpa memikirkan hati dan perasaan Lyss.
Cracess dan pelajar lain terkejut namun bukan bagi Lyss. Mata Lyss mula berubah menunjukkan dia marah. Dia merenung Diva dengan pandangan dingin yang membunuh. Diva menelan air liur kesat. Takuttt.
YOU ARE READING
Prince VS Princess [[SU]]
Teen FictionPrince VS Princess. Segalanya bermula apabila pengetua a.k.a paklong kepada Princess melantik mereka berlapan sebagai Golden Prefect. Mereka mula saling jatuh hati. Prince tidaklah sejahat and senakal yang dikatakan. Sebaliknya sweet talker n gen...