Annoying (Qiemi) POV,
Sedar tak sedar, dah hampir 4 bulan kitorang jadi Golden Prefect atau singkatannya GP.. Banyak lah juga dugaan yang kitorang kena hadapi. Pelajar nakal, Cracess yang kuat membahan, pelajar perempuan yang asyik nak goda kitorang je.. Walaupun kitorang dah jadi Golden Prefect, kitorang masih Annoying yang dulu. Nakal,romeo,pemalas😂.
"Qiemi.." Aku menoleh kebelakang. Aku tayang muka 'apa' pada Lyss.
"Nanti kita kena bertugas. Korang berjaga kat bangunan belakang start makmal sains d-1. Yang depan kitorang" kata Lyss malas sambil kepalanya landing atas meja. Cracess menganggukkan kepala tanda setuju.
"Argh.. Malasnye"keluh Fieq.
"Wei.. Korang tau tak, korang pakai sexy clothes harinie?" Tanya Khai. Cracess meneliti pakaian masing masing dengan dahi berkerut.
Pakaian diorang memang agak seksi pon.
Lynn (bayangkan Lynn pakai stoking panjang warna hitam)
Lyss
Nad
Sya (bayang Sya pakai stoking hitam jarang)
"Nie.. Seksi ea?" Tanya Lyss. Kitorang angguk je.
"Dulu, kitorang pakai camni lah. Tapi, lepas something happened, pakaian kitorang lebih kepada dark lah. Kalau kitorang pakai baju warna terang like putih tu, it means hari tu special lah.. Dulu, kitorang pakai taklah seksi sangat pon.. Just biashe biashe jee" terang Nad panjang Tanpa kitorang tanya.
"Pandai gila korang dok gulung gulung rambut." Puji Fieq. Iss anggukkan kepala. Aku tengok Sya dan Nad letak jari kat dagu and Double Ly letak jari kat dahi. Bibir disengetkan kesebelah kiri dan dahi dyeorang berkerut tanda berfikir.
Siyes comel gila. And aku pasti Annoying pon pikir camtu. Bukti? Kalau tak takkanlah diorang tenung je muka berfikir Cracess.
"Korang nie.. Ada pape ke? Tetiba je tanya lelebih" kata Sya.
Tiba tiba, muka Cracess ubah jadi terkejut. Mulut terlopong lepastu dua dua tangn letak kat pipi.
"Korang.." -Nad
"Nak.." - Lyss
"Jadi.." - Sya
"Perempuan?!"- Lynn.
Terus tergolek kitorang dengar perkataan terakhir Lynn. Gila betul soalan.
"Bukannlah setan! Aku tanya je kan.." kata Iss geram.
Tiba tiba, Lynn senyum sinis. "Nie kau kata seksi? Tu.. Tak tengok yang tuu" katanya sambil tangannya menunding kearah Dahlia dengan Liah.
Liah
Dahlia (bayangkan Dahlia pakai seluar koyak koyak tu sampai peha)
Okayh fine, seksi. Naik SEKSA mata aku tengok! Kitorang ketawa je bila tengok aksi Double Ly ajuk Dahliq dengan Lia tengah marah Ellie sebab langgar siku dia. Langgar siku je tapi dah macam toreh siku dia😒.
End Qiemi POV,
___________
Annoying tengah Ronda ronda kawasan sekolah. Manalah tau kot kot ada yang merokok ke. Tiba tiba, datang seorang junior nie lari kat kitorang macam. Agaknyaa f4 kot.
"Abang.... Tolong...." Kata budak tu mengah.
Qiemi pegang bahu dia. "Cakap bebetul dik.."
"Cracess belasah budak f3 kat kafe" terus terbuntang mata Qiemi. Sebab terkejut sangat, Qiemi terus tolak budak tu ketepi. Senng jelah nak tolak, sebab Qiemi kan tgh pegang bahu dia. Nasib dia baik bila Fieq terus sambut dia.
"Eh eh! Sorry dik... Abang tak sengaja" kalut terus Qiemi. Budak tu tersengih.
"Ok. Kitorang pergi kafe dulu and thanks sbb bagitau" kata Iss sebelum mereka bergegas ke 'lokasi kejadian'.
Sesampainya mereka disana....
Alangkah terkejutnya mereka apabila tengok Lynn tengah genggam kolar sorang budak junior lelaki, Lyss tengah sandar kat dinding dengan muka tangan lebam, Sya tengah nak layangkan penumbuk dekat junior lelaki yang dah terkulai and Nad yang tengah pijak perut sorang junior perempuan.
"STOP!!!!!!!!!"
~~bersambung~~..
Hehe ... Sorry.. Author nak buat homework tu yg skit je part kalinie..
Sorrylah kalau bosan😥
YOU ARE READING
Prince VS Princess [[SU]]
Teen FictionPrince VS Princess. Segalanya bermula apabila pengetua a.k.a paklong kepada Princess melantik mereka berlapan sebagai Golden Prefect. Mereka mula saling jatuh hati. Prince tidaklah sejahat and senakal yang dikatakan. Sebaliknya sweet talker n gen...