Medya : BTS-Lost~
İyi okumalaaar.
_-__-_-_-_--__--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Young Shin'in Ağzından
Başkanla olan konuşmamızdan sonra bana birkaç tane senaryo verdi ve içinden bir tanesini seçmeni istedi kağıtlarda diğer başrollerini isimleri yazıyordu. Aslında hiç okumadan beğendiğim oyuncunun başrol olduğu senaryoyu seçicektim ama sanırım dışımdan düşündüğüm için başkan hepsini tek tek okumamı ve ona dizilerin genel konusunu anlatmamı emretti bazen onun ilkokul öğretmeni olduğundan şüpheleniyorum. Ben gruptaki görevlerimden bahsetmedim sanırım. Ben rapperım ve Hoseok oppadan sonra en iyi dans eden üyeyim. 24 Ağustos 1997'de doğdum. Jungkook'tan sadece 7 gün büyük olmama rağmen ondan çok büyükmüş gibi onun çıldırtmayı severim. Çoğu zaman Jungkook'la bir olup Jimin oppanın boyuyla dalga geçmek en büyük hobilerimden biri. Aramızda 1 santim olmasına rağmen (ondan uzunum) bunu kafasına çok takıyo buda bizim işimize geliyor. Ben kendimi anlatırken yurda gelmiştik. Arabadan inerken önümdeki Jin oppanın geniş omuzlarına tutunup kendimi yukarı çektim. Yurda girerken menajer arkamızdan seslendi arkamı döndüm elinde senaryo kağıtlarını sallıyordu oflayarak geri gidip kağıt yığınını alıp eve girdim. Kapıyı kapatım içeri girdiğimde herkes oturma odasının bir yerine kendini atmıştı bende üçlü koltukta oturan Jungkook ve Suga oppanın arasına kendimi attım. Ve kendi kendime söylenmeye başladım.
Young Shin:
Sanki ilkokul ikinci sınıftayız kitap okutup özet çıkartıyomuş gibi senaryoları okutup anlattırıyo manyak. Ne vardı okumadan Jin Chang Wook aşkımın başrolde olduğu diziyi seçseydim. Yok illa bana eziyet çektirecekler lan benim bütün hayatım boyunca okuduğum kitapları toplasan bu kadar etmez be. Jimin oppanın boyu bu kadar etmez. Sen alınma oppa.
Jimin:
Hiç alınmadım canım
Ben böyle söylenmeye devam ederken buna dayanamayan Hoseok oppa sonunda kafama yastık fırlattı ve
Hoseok:
Yeter artık sus be kızım senin bu çenen her geçen gün dahada şaşırtıyor.
Ne var yani biraz çok konuşuyorsam. Trip attığımı belli eden bir sesle
Young Shin:
Gidiyorum ben bundan sonra giyinme odamda yaşayacağım.
Dedim salondan çıkarken arkamdan gelen sonunda gitti , şimdi gidip soniye sarıcak yazık kediciğe ben onun yerinde olsam bu evden kaçardım diyen üyeleri takmadan koşarak merdivenleri çıkıp Soni'yi aramaya başladım.
Young Shin:
Soni yavrum nerdesin bebeğim nerdesin aşkım nerdesin annem
Diye bağırarak odaları dolaşırken yatak odasından fırlayan bişey üstüme uçtu miyavlamıyor adeta kükrüyordu. Onu kucağıma alıp giyinme odasına gidip ortadaki küçük koltuğa yayılıp kucağımdaki soniyle söylene söylene senaryoları okumaya başladım.
_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-__--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Taehyung'un Ağzından
Jin hyung gidip Youn Shin'e bakmamı söyleyince ayağa kalkıp merdivenlere doğru yürümeye başladım odaya vardığımda kapıyı tıklatmadan direk odaya daldım. Gördüğüm manzara karşısında gülümsemeden duramadım. Hem Young Shin hemde Soni koltukta baş aşağı uyuyakalmışlar. Young'u uyandırmak için yaklaştığımda Soni bir anda uyandı ve Young'a yaklaştığımı görünce tıslamaya başladı kedisi de kendi gibi manyak. Young'a seslendim ama uyanmadı bende ayağımla kafasına hafifçe vurdum Soni yaptığım şeyi görünce üstüme atladı ben çığlık atmaya başlayınca Young Shin uyandı ve bizi böyle görünce gülmeye başladı. Ben
Taehyung:
Ne bakıyorsun kurtarsın beni şu küçük You- aaaaaaaah. Young yardım et!!
Young bir yandan gülüp bir yandan
Young:
Aferin benim oğluma görevini başarıyla yerine getirdi. Sana ödül olarak üç tabak mama ikramiye vericem.
Taehyung:
Yardım et lütfeeeeen!!
Young:
Bırak oğlum
Dediği anda Soni beni bırakıp ona doğru gidip ayaklarına sürtündü. Ben hala olayın şokundaydım aman tanrım o kedi beni öldürecekti aşağıdan bize seslenen Namjoon hyungu sesini duyunca kendime geldim ve koşarak aşağı indim. Arkamdan psikopat Young ve en az onun kadar psikopat kedisi geliyordu mutfağa girip koşarak Yoongi hyungun arkasına saklandım herkes şaşkınca bana bakarken mutfağa giren Young Shin ve Soniyle herkes durumu anlamış gibi gülmeye başladı. Bir süre sonra kimse konuşmadan masaya oturup yemek yemeye başladı tabi öncesinde Namjoon hyungla Young Shin'in kavgasını dinlemiştik kazanan yine Young Shin olmuştu benim yukarda yaşadıklarımın küçük bir fragmanını göstermişlerdi Namjoon hyunga.
_--_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_--_-_--_-_-_-_-_-_---_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_---_-_-_-_-_-_-_---__-
Young Shin'in Ağzından
Yemekten sonra hepimiz oturmuş film izliyorduk bugün bizim film gecemizdi. Suga oppa tekli koltukta biraz uyuklayıp biraz film izliyordu ikili koltukta Namjoon ve Jin oppa yayılarak film izliyolardı. Taehyung ve Jimin oppa üçlü koltukla karşılıklı uzanarak film izliyolardı. Hoseok oppa ise diğer tekli koltukta tüm dikkatini ekrana vermiş filmi izliyordu. Ben ve Jungkook ise yerde uzanmış hem mısır yiyip hem film izleyip hemde diğerleriyle uğraşıyorduk. Birden hepimize aynı anda mesaj gelince mesajın menajerden olduğunu anladık o yüzden sadece Namjoon oppa baktı ve
Namjoon:
Yarınki fanmeetingi unutmayın yazmış bide Young Shin başkan yarın sana senaryoları anlattıracakmış.
Bunu duyunca
Young Shin:
Kararımı verdim ben. Ji Chang Wook aşkımla olanı seçtim.
Jungkook:
Senin bu adama olan hayranlığınla Yoongi hyungun uykuya olan sevgisi yarışır.
Yoongi:
Uykuya olan aşkım hiçbirşeyle yarışamaz.
Biz konuşurken film bitmişti Jin oppa televizyonu kapatıp hepimizi odaya kışkışladı
Jin:
Yarın armylerle buluşacağız onlara iyi görünmemiz lazım bu yüzden hepiniz yataklara bende buraları toparlayıp yatacağım.
-_-_--_-_-__--__--__--_-___--_-_-_-_-_-___----_-_-_-_--__--__-_--__--_-__--_--_-_--_-_--__--__--_-_--_---_-_-_--_-_-
Herkes uyumuştu ama benim uykum gelmiyordu Soni yatağın altında yatıyordu o yüzden ben yatağımı biraz yüksek almıştımki girip çıkarken bir yeri acımasın. Aklıma gelen şeyle kendimi yataktan yere attım yuvarlanarak yatağın altına geçtim ve uyumaya çalıştım ama uyuyamadım biraz telefonla uğraştıktan sonra beni etkisi altına alan uykuya teslim oldum.
_-_-__--_-_--_-_-_-_-_-_-___-_--_-_-__-_-_-_-_-_-_--__
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.