21. Bölüm

6.8K 311 41
                                    

Medya: Wallpaper ve Mic Drooop.~~~~~~

İyi okumalaaaaaar.

-__-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

(Jungkook ve Young Shin'i Lunaparkta bıraktıktan sonraki saatler.)

Namjoon'un Ağzından

Onlara saat 10 da evde olun dememe rağmen 1 saat gecikeceklerini biliyordum fakat saat 12 olmuştu ama hala onlardan bir iz yoktu ve telefonlarınada ulaşılamıyordu. Bir saat daha bekleyeceğiz eğer hala gelmediyseler PDnimi arayıp haber vereceğiz. Telefonla konuşarak odaya giren Yoongi hyung

Yoongi:

Tamam anladım teşekkür ederim. Kusura bakmayın bu saatte sizi rahatsız ettim. İyi geceler.

Dedi. Telefonu kapatıp bize döndü

Yoongi:

Saat 9 da lunaparktan çıkmışlar en son onları taksi beklerken görmüş güvenlik. Bu kadar saattir nerede bunlar?

Jin:

Yine ne karıştırıyor bunlar? Tek bırakmamalıydık onları.


Jimin:

Ya geç kalmaları onların suçu değilse? Ya başlarına birşey geldiyse?


Hoseok:

Saçmalama o ikisi beraberken kimse onlara birşey yapamaz. Kook ve Young Shin'den bahsediyoruz.


Taehyung:

Hoseok hyung haklı en fazla eğlenecek başka bir ortam buldukları için gecikmişlerdir.

Dedi. Başımla onaylayıp

Namjoon:

Umarım öyledir Tae umarım oyuna daldıkları için burada değillerdir.

Dedim. Telefonumu alıp aramaya başladım. İlk Young Shin'i aradım. Telefonu kapalıydı sonra Kook'u aradım onunda telefonu kapalı. Tanrım çıldıracağım eğer oyuna daldıkları içinse benden mükemmel bir dayak yiyeceklerdi üyelere bakarsak sadece benden değil hepsinden temiz bir dayak yiyeceklerdi. Hala bekliyorduk saat gece 2 yi gösterdiğinde artık cidden endişelenmeye başladık. Ne olursa olsun Young Shin korkusundan bu saate kadar gelmiş olurdu. Yani bu demek oluyordu ki kendi istekleri dışında gelemiyorlar.

Namjoon:

PDnimi arıyorum artık birilerini göndersin bulsunlar şu çocukları.

Dedim. Diğerleri beni başıyla onaylayıp işlerine döndüler internetten bir yerde görünmüşlermi diye bakıyorlardı. Pdnimi numarasını tuşlayıp aradım. Uzun bir çalıştan sonra PDnin uykulu sesi duyuldu

Bang PD:

Ne oldu Namjoon neden bu saatte arıyorsun kötü birşeymi var?

Namjoon:

PDnim Kook ve Young ortalıkta yoklar ulaşamıyoruz eve de gelmediler bir yerde de görünmemişler yok oldukar resmen.

Dedim. Az öncekine göre daha dinç ve endişeli bir sesle

BangPD:

Nasıl Young ve Kook yok? Nereye gitti bunlar? Düzgünce anlat şu olayı Namjoon.

Dedi.

Namjoon:

Pdnim çekimlerden sonra boş olduğumuz için o ikisi lunaparkta kalıp oynamak istediler bende onlara oyun kartını verdim ve eve geldik onlarda lunapark kapandıktan sonra eve gelecekti ama onlara ulaşamıyoruz. Lunaparkın güvenlik görevlisi en son saat 9 sıralarında taksi beklerken görmüş. Telefonları kapalı ve hiçbir yerde görülmemişler.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin