19. Bölüm

7.9K 339 174
                                    


Medya: Wallpaper~~

İyi Okumalar.

-_-_-__-_-_-_-_-_---_-__--_-_--__-__-_-_-_-_-_-

Young Shin'in Ağzından

Namjoon oppanın aşağıdan bağırmasıyla maskemide alıp valizimle aşağı inmeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü çok ağırdı ve ben merdivenlerden inemiyordum. Valizimi tutmaya çalışırken bağırdım.

Youn Shin:

Oppaaaa gelin bana yardım edin valizimi indiremiyorum.

Merdivenlerin başında Jin oppa göründü yukarı çıkarken söyleniyordu.

Jin :

Tam bir belasın Young seviyorum seni kızamıyorum o yüzden napıcam katlanıcaz artık en büyük abi olmak bunu gerektiriyor. Neyse ver Young valizini düş önüme hepimiz seni bekliyoruz Menajer hyung arabada çıldırdı.

Dedi. O valizi aldı bende onun boynundaki kamerayı aldım kendi boynuma astım ve merdivenlerden
İndim Jin oppa arkamdan geliyordu dış kapıyı açıp ona geçmesi için yol verdim. O çıktıktan sonra bende çıktım ve kapıyı kilitledim anahtarı sırt çantama attım ve arabaya bindim ben kapıyı kilitlerken onlarda arabaya yerleşmişti boş koltuğa oturdum. Öne Menajer oppa oturmuştu arabayı şoför kullanıyordu çünkü nenajer oppa da bizimle geliyor . Grammy'e gidiyoruz şaka gibi ay bak yine heyecanlandım. Diğerlerinin ne giyeceği kararlaştırılmıştı ama benim ne giyeceğimi kimse bilmiyordu bende dahil. Stylist unni daha karar verememişti. Aslında bir elbise seçmişti ama üyeler çok açık olduğunu söylediler ki haklılardı normalde karşı çıkardım ama benimde hoşuma gitmemişti çünkü cidden çok açıktı. Havalanına gelince sırayla arabadan indik. Valizlerin indirilmesini bekledik en son ben geldiğim için ilk benim valizimi çıkardılar. Diğerleri valizlerini seçmeye çalışırken bende valizimin üstünde oturup ayaklarımı kldırıp dengede durmaya çalışıyordum. Kendi kendime eğlenirken kamera sesi duydum kafamı kaldırıp baktığımda Tae oppa beni çekiyordu.

Tae :

Ya Young cidden güzel çıktın. Bak

Dedi ve telefonunu bana uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dedi ve telefonunu bana uzattı. Gerçekten güzel çıkmıştı.

Twittera atmak için kendime gönderdim fotoğrafı ve Tae opaya telefonunu geri verdim valizin sapını kaldırıp sırtımı yasladım ve beklemeye devam ettim. Sonunda bütün valizler alındığında tam kalkıyordumki valizle birlikte ilerlemeye başladım. Arkamı dönüp baktım. Jungkook kendi valizini korumaya vermiş valizle beni beraber çekiyordu hiç rahatımı bozmadım güldüm. Diğerleride bu halimize gülüyorlardı. İçeri girdiğimizde büyük bir kalabalık bizi karşıladı. Beni valizin üstünde görenler gülüyorlardı. Aradan bir ses geldi

X:

Jungkook oppa beline zarar vereceksin kölesi değilsin taşıma şunu

Dedi. Cidden üzülmüştüm. Jungkook'un eline dokundum zaten durmuştu o sözleri duyunca. Valizin üstünden kalktım. Jungkook sesin geldiği tarafa baktı ve

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin