28. Bölüm

6.2K 301 74
                                    

Medya: RM walpaper ve BTS-Home

İyi okumalar~~~~~~

-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Yoongi'nin  Ağzından

Yoongi:

Hyung çekil şu gereksizin önünden bırakta cezasını keseyim . Young çık Jin hyungun arkasından teslim olursan daha az döverim. Hadi gel.

Dedim. Young Jin hyungun omzunun üstünden bana baktı ve küçük bir kız çocuğu gibi

Young Shin:

Tabi tabi Jin oppanın arkasından çıkayımda öldür beni . Hem benim bir suçum yok oppa sen uyanmadın bende yüzünü karaladım yine uyanmayınca su döktüm. Hem ben su dökünce geçer sandım ne bilim ben su bazlı boya olduğunu.

Diye söylenince daha da sinirlendim ve ani bir güçle Jin hyungu Young'un önünden çektim. Young önü boşalınca korkuyla çığlık atıp koşmaya başladı . Tabi peşinden bende bu 8. ev turumuz oluyor. Sabah beni uyandırmak için Young gelmiş uyanmayınca yüzüme saçma saçma şeyler çizmiş geçmeyincede panikle suyu üstüme boşaltmış tabi ben suyla uyanınca sinirlenip onu kovalamaya başladım beni gören her üye gülmekten kırılınca aynaya bakmayı akıl ettim. Yüzümdeki şekilleri görünce artık dayağı hakkettiğini anladım. Hala peşinden koşturuyordu koşarken önüne çıkan Jimin'i bana itti dengemi kaybettim duvara tutunup düşmemizi engelledim ama aradaki fark çoğalmıştı ve Young aşağı kata inmişti. Peşinden koşarak aşağı indim elimde pet şişeyle onun peşinden koşuyordum. Onu ilk önce ıslatıcağam sonra döveceğim. Etrafıma bakıp nerde olduuğunu anlamaya çalıştım. Mutfağın bahçeye açılan kapısından dışarı çıktığını görünce hızla oraya koştum. Bahçeye çıkınca etrafıma baktım hiçbir yerde göremiyorum. Nereye gitti bu kız. Bütün bahçeyi dolaştım her yere baktım ama Young hiçbir yerde yok.

Yoongi:

Young nerdesin ? Tamam çık dövmeyeceğim . Hadi ıslatmayacağımda endişelenmeye başlıyorum çık artık.

Dedim. Yukardan gelen sesle etrafıma bakmaya başladım

Young Shin:

Söz ver. Eğer dövmeyeceğine ve ıslatmayacağına söz verirsen çıkarım.

Dedi. Sesin geldiği yönü bulmaya çalışıyordum. Bir kez daha konuşunca bahçedeki büyük ağaçtan geldiğini farkettim

Young Shin:

Söz vermiyorsun işte döveceksin.

Dedi. Ağaca doğru yürüdüm ve kafamı kaldırdım. Ağacın en alttaki dalında oturan Young'u görünce rahatladım ve ellerimi yukarı uzattım

Yoongi:

Gel hadi söz birşey yapmayacağım. Düşeceksin şimdi in hadi

Dedim. Kafasını salladı ayaklarını sarkıttı ama öylece kaldı

Young Shin:

Oppa inemem korkuyorum .

Sinirle bağırdım

Yoongi:

Aptalmısın Young Shin nasıl çıktın korkuyorsan ha

İrkildi. Neredeyse düşüyordu ikimizde korkuyla bağırdık. Bizimkiler dışarı çıkıp buraya geldiler.

Jin:

Ne oldu Yoongi neden bağırdınız hem Young nerede?

Dedi. Elimle yukarıyı gösterince hepsi gülmeye başladı. Young bağırınca hepsi susup ona döndü.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin