17.Bölüm

7.5K 343 81
                                    

Medya: Jimin - Serendipity~~~

Ve BTS wallpaper bundan sonra medyaya wallpaper koymaya karar verdim.

İyi Okumalaaaar~~~

-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_--_-_-__--_-__-_-_-_-_-

Young Shin'in Ağzından

Young Shin:

Junkooooooook gel burayaaaa öldüreceğim seni. Gel buraya senin bütün oyunlarının hepsini kırmazsam Young Shin değilim ben . Gel burayaaaaaa.

Üyeler ve Soo Hee unni bana gülerken Jungkook yemek masasının etrafında dönüyordu bende arkasında tabii. En son dönmekten sıkılıp masanın üstüne çıktım ve Jungkook'un üstüne atladım az önce kaçan Jungkook şimdi düşmeyeyim diye bana kollarını açıyordu. Bunun için onu daha az döveceğim belki sonra bir öpücük ve bir sarılmada verebilirim. Bacaklarımı beline sarıp saçlarını yolmaya başladım bir omzuna vurup bir saçlarını çekerken o da bir yandan beni tutup bir yandanda düşmemi engellemeye çalışıyordu sonunda hıncımı alıp durdum bacaklarımı serbest bırakıp kucağından indim sonra az önce onu hırpalayan ben değilmişim gibi boynuna sarılıp yanaklarını öptüm. Hepsi bana şaşkınca bakarken konuştum.

Young Shin:

Hey bu kadar şaşırmayın onu döveceğimi bile bile beni tuttuğu için sarılıp öptüm

Dedim ve güldüm Jungkook'ta sonunda kendine geldi ve kolunu boynuma sarıp kendine çekip saçlarımı öptü. Kapı çalınca koşarak kapıya gittim. Eun Woo gelicekti. Arkadan Jin oppanın söylediklerini duyunca gülmeden edemedim.

Jin:

Ya bak her kapı çaldığında bi yerlere saklanan kız Eun Woo geldi diye koşarak kapıyı açmaya gitti bir Jungkook'u dövüyor niye çağırdın diye. Sen zaten dünden razıymışsın Eun Woo'nun gelmesine Jungkook'u niye dövdün ki

Dedi. Gülen suratımla kapıyı açtım. Eun Woo'yu görünce sarıldım oda sarılıp yanağımı öptü. Biraz şaşırdım sonra gülümseyerek fısıldamaya başladı.

Eun Woo:

Şu karşı evin bahçesindeki çalıların arasında bir kamera var ilişkimizin gerçekliğini anlamak için gelmişler muhtemelen ve şuan her hareketimiz haberlere çıkacak gibi o yüzden seni bütün teorilerden kurtaracak bir şey yapmalıyım izin verirmisin seni öpebilirmiyim

Bende söylediği yere çaktırmadan bakıp kamerayı gördüm. Sonra gülümseyerek yanağını öptüm. Ve sanki sevgi sözcükleri söylermiş gibi gülümseyerek konuşmaya başladım.

Young Shin:

Bizim evi nereden bulmuşlar hem öptün ya daha ne kadar öpüceksin.

Diyip diğer yanağını öptüm. Oda yine aynı tipte konuşmaya başladı

Eun Woo:

Bu sefer yanağını değil oynadığın bir dizinin sahnesi olarak düşün inanmaları gerek Young Shin.

Dedi ona bakarken yanaklarım kızarmaya başladı eğer şimdi izin verirsem Eun Woo beni öpecek ve bunu bütün dünya bu olayı görecek ama onunda dediği gibi dizi sahnesi olarak düşünelim bütün olaylardan kurtulacağım ve bize inanacaklar hem ilk öpücüğüm değil. Dizi çekimlerinde aynısını hep yaptım. Kendime gaz verdim ve Eun Woo'ya bakarak hafifçe başımı sallayarak onun onayladım onun elleri zaten belimdeydi benimkide omuzlarında yavaşça bana yaklaşmaya başladı. Tam öpecekken Jungkook bağırarak kapıya geldi.

Jungkook:

Ne yapıyorsunuz 10 saattir ooovv yanlış zamanlama yanlış zamanlama

Derken ben zaten çoktan Eun Woo'dan ayrılmıştım eve girip kapıyı kapattıktan sonra Jungkook'a bakıp

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin