Medya: Jungkook- PurposeKitabımız 10K olmuş okuyan herkese teşekkür ederim.
İyi Okumalaaaaaar~~~~~~
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Young Shin'in Ağzından
Ellerimi pantolonuma sürdüm ve ayağa kalkıp hakimin beni çağırdığı yere geçtim. Sırayla savunma yapıyorduk son olarak beni dinleyeceklerdi. Soo He yan tarafta benim bulunduğum gibi küçük bir balkon gibi bir yerde duruyordu. Bana bakınca ona kötü kötü bakıp küçük alana geçtim ve kapıyı kapatmalarını izledim. Ellerimi önümde birleştirdim ve tırnaklarımla oynamaya başladım. Hakim bana bakınca gülümsedi ve
Hakim:
Bayan Chae savunmanızı yapmaya başlayabilirsiniz.
Dedi. Kafamı sallayıp bir haftadan beridir düşündüklerimi toparlayarak konuşmaya başladım
Young Shin:
En başından başlayacağım. Bundan yaklaşık 1 buçuk sene önce takıntılı bir adam tarafından vuruldum. Hastaneye kaldırıldığım andan itibaren benimle ilgilenen bir hemşire varmış. Ama ben uyandıktan sonra bir anda hemşire değişmiş. Bizimle Kore'ye geleceğini söyledi. Bu Lee Soo He idi. Onunla orada arkadaş olduk ve aramıza aldık zamanla Yoongi oppayla aralarında birşeyler oldu ve bir şekilde sevgili oldular. Ona çok güveniyorduk fakat bir gün Yoongi oppa ve onun ilişkisi medyaya sızdırıldı ve o fotoğraflar sadece Lee Soo He'ye ait olan fotoğraf makinesinde vardı. Yoongi oppa bunu onun yaptığını anlayınca onu sorgulamış ve fotoğraf makinesine bakmış orada bizim bizden gizli çekilmiş yüzlerce fotoğrafımız vardı o hafıza kartı zaten avukatımız tarafından mahkemeye kanıt olarak sunuldu. Onun bu ihanetini öğrenince bizimle aynı mesleği paylaşan diğer arkadaşlarımızı uyardık ve ona karşı dikkatli olmalarını istedik bu sayede sektörde işsiz kaldı ayrıca bizimle olduğu süre boyunca hemşire taklidi yaptığı ve birçok kez tedavi uygulaması yaptığını göz önünde bulundurmalıyız. Yani bu sahtecilik ve kasten adam yaralamaya kadar gidebilir. Bu son yapığımız onu sinirlendirmiş olacak ki bize tehdit mesajları atmaya başladı. Bu mesajlarıda zaten avukatımız tarafından size sunuldu. Lee Soo He bizi tehdit ettikten sonra arabamızın frenleri kesildi ve bunu yapan kişi ne tesadüfse Lee Soo He'nin kardeşiydi. O bu olaydan sıyrılınca bizde ona karşı dikkatli olması ve bize bir daha zarar vermemesi için ailesine bu durumlardan bahsettik. Ondan dolayı olmalı ki dün sabah beni ve Yoongi oppayı kaçırdı. Ve darp etti. Her şey kanıtlı bir şekilde mahkemeye sunuldu ve biz ondan şikayetçiyiz bir çok kez canımıza kastetti. Bunun da dikkate alınmasını rica ediyorum.
Dedim ve beklemeye başladım ben konuşurken hakim dikkatlice beni dinledi ve sonra nerdeyse harfi harfine yanındaki kadına söyledi ve yazdırdı. Sonra yerime geçmemi söyledi. Hepimiz beklemeye başladık. Bir süre sonra Hakim yazdırma işini bitirince bizi dışarı çıkardılar içeride sadece avukatlarımız kalmıştı karar açıklanacaktı. Yaklaşık 10 dakika sonra yüzündeki gülümsemeyle bizim avukatımız önden çıktı. Gülümsediğine göre kazanmıştık. Bize bakınca olumlu anlamda kafasını salladı ve konuşmaya başladı.
Avukat:
Hakim bütün kanıtların suçluyu ortaya çıkardığını ve siz savunma yapmasanız bile sadece kanıtlarla kazabileceğinizi söyledi. Yani kısacası davayı kazandık Soo He 5 yıl hapis cezası aldı. Erkek kardeşiyse suç ortağı olmak ve adaleti kandırmaktan 3 yıl hapis cezası aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.