Medya: Bts-Dimple~~
İyi okumalaaaar~~~~
-_-_-_--_-_-_-__--__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_--
Young Shin'in Ağzından
Bugün dizi çekimlerinin son günü ve yarın benim doğum günüm ama bu kimsenin umrunda değil yarının programı normalde 3 saat prova ve dinlenmeyken yarın bide run BTS bölümü çekilicekmiş.Umarım unutmamışlardır eğer unuttularsa onlara en az 3 ay trip atarım. Bütün bunların üzerine bir de bugün ki sahneyi düşündükçe çok daha stres oluyorum. Derken makyajım bitti ve çekimin yapılacağı odaya yürümeye başladım. Yolda Ji Chang Wook'la karşılaştım oda en az benim kadar gergindi çünkü şuana kadar sadece 1 kere öpüşme sahnesi çektik ve öpüşmeden de öte olcak.
Ji Chang Wook:
Selam. Hazırmısın?
Young Shin:
Selam pek sayılmaz aşırı gerginim. Ya sen, sen hazırmısın?
Ji Chang Wook:
Aslında bende aşırı heyecanlıyım . Böyle sahneleri daha önce çok çektim ama içinde sen varken ister istemez insan heyecanlanıyor.
Diyince bende heyecanlandım çünkü o Ji Chang Wook'tu benim hayranı olduğum Ji Chang Wook benim onun hayranı olduğumu herkesin bildiği Ji Chang Wook.
Young Shin:
Benim ne önce özelliğim varki diğerleride ünlüydü sonuçta.
Ji Chang Wook:
Diğerleride ünlüydü ama sen değildi.
Diyip odaya girdi. Beni öyle şaşkın bir halde bırakıp gitti. Bir süre öylece bekledikten sonra bende kendime gelip içeri girdim ve sahneye başladık.
(Bu sahne olarak hayal edin)
Çekim yaparken her saniye aklımda son söylediği sözler yankılanıp durdu. Çekimleri bitirdikten sonra fınal kutlaması yaptık ve bitti. Dopdolu 2 ay bitti bu süre boyunca bizimkilere çok vakit ayıramamıştım arada sette ziyaretime geliyolardı yurtta kalamıyordum çünkü setlerle yurdun arası çok uzaktı ve 2 aydır karavanda yaşıyorum sadece ben değil Ji Chang Wook dahil nerdeyse bütün ekip karavanlarda çadırlarda arabalarda nereyi bulurlarsa orda uyuyorlardı. Bizimkileri çok özledim dans karaeografisini öğrenmiştim boş zamanlarımda onlara çalışıyordum şarkı kayıtlarını çekimlerden önce yapmıştık ama kolumdaki alçı yüzünden dansa çalışamamıştım. Herkesle vedalaştıktan sonra son olarak Chang Wook oppa kalmıştı ona sarılırken kulağıma
Ji Chang Wook:
Söylediklerimi iyi düşün 1 hafta içinde seni arayacağım. Görüşürüz papatya.
Dedi ve bir şey söylememe izin vermeden gitti.
_-_--_-_-_--_-_-_-_-_--__--__------_-_-_-_-_-_-
Aslında herkes setin yarın biteceğini sanıyo ama bugün biticek ve ben onlara süpriz yapıcağım şuan prova odasında video çekiyorlar ve öğrendiğime göre performans sergiliyolar ben olmadığım için benim yerlerimi Yoongi oppa söyleyecekmiş ama ben tam benim yerim geldiğinde kameranın önüne atlayacağım kapşonu kafama geçirdim maske taktım ve odaya girdim girdiğim anda karşımda Namjoon oppa vardı nerdeyse çarpışıyorduk kafamı kaldırdığım gibi indirdim o yüzümü görmediği için ekipten biri sanıp özür dileyip geçti. İçimden kahkahalarla gülüyordum. Bende kameranın arkasına geçip beklemeye başladım aynı zamanda grubun konuştuklarını dinlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.