Medya: Wallpaper ve Dionysos.
İyi okumalaaaaaar~~~
_--_-_-_-_-_-_---__-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_
Young Shin'in Ağzından
Karşımızda bana ve Kook'a hesap soran Bang PD'nime kafamı kaldırıp baktım
Bang PD:
Neden yaptınız bunları. Önce hanımefendi bağırıp çağırıp ortalığı ayağa kaldırır sonra diğer beyefendi gidip öldüresiye döver. Şimdi sebebini söyleyin ve size ceza vermeyeyim. Eğer geçerli bir sebebiniz yoksa Sololarınız iptal edilecek.
Dedi. Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Biz bu sololar için çok çalışmıştık. Ve eğer gerçekleri söylemezsek yok yere kaybedecektik. Jungkook'a baktım bana bakıp kafasını olumsuz anlamda salladı.
Young Shin:
Pd nim bunu yapmayın biz o şarkılar için çok çalıştık. Lütfen inanın bize geçerli bir sebebi var ama size bunu söyleyemem.
Dedim.
Bang Pd:
Söylemezsen şuan arayıp soloları iptal ederim. Hem kızım biz bir aileyiz bana söyleyebilirsin. Üzgün olduğunuzu görebiliyorum. Lütfen sizi üzenin ne olduğunu söyleyin. Söyleyin ki sizi haklı çıkarabileyim.
Dedi. Derin bir nefes aldım ve Jungkook'un kafa sallamalarına rağmen anlatmaya başladım.
Young Shin:
Ben Yugyeom'un evine gidip yemek yapacaktım. Bir süredir ondan hoşlanıyordum. Onunda benden hoşlandığını sanıyordum ama o benim üzerimden Jaebum oppa ile iddiaya girmiş. Ona aşık olacağım mı yoksa olmayacağım mı diye. Bende bunu tesadüfen telefonda konuşurken duydum. Sonra kavga ettik. Evden çıktım falan. Sonra Yugyeom Jungkook'a anlatmış. Jungkook'ta onu dövmüş. Özür dilerim hepsi benim yüzümden. Sadece benim şarkımı iptal edin Jungkook'unkini değil.
Dedim. Ve gözlerimden akan yaşları sildim. Pdnim gelip bir baba edasıyla sarıldı ve saçlarımı okşadı.
Bang Pd:
Üzgünüm. Kızım bunları açıklamak zorundayız. Yoksa mahkemede suçlu siz bulunursunuz.
Ha birde dava konusu vardı. Dondurmacıda dondurma yerken Namjoon oppa arayıp acilen şirkete gelmemiz gerektiğini söylemişti. Şirkete geldiğimizde de Yugyeom'un şirketinin bize dava açtığını öğrenmiştik. Birazdan gidip karakolda ifade verecektik. Kafamı usulca sallayıp onu onayladım. Sonra odadan çıktık kapıda Jungkook ve ben dışında BTS üyeleri ve Soo He unni vardı. Soo He unniyi görünce direk ona koştum ve sarıldım. Anında ağlamaya başladım
Young Shin:
Hepsi yalanmış unni. Sadece bir araba için öyle davranıyormuş. Benim duygularımla bir metal parçası için oynamış.
Diye sadece ikimizin duyabileceği şekilde fısıldadım. Benim ağladığımı gören üyeler beraber bize sarıldı. Bir süre sonra sakinleşince Soo He unniden ayrıldım ve karakola gitmek için kapıda bekleyen Bang Pd nin yanına gittik Jungkook'la. Elini uzattı bana elini tuttum ve birbirimizden güç alıp kapıdan çıktık. Muhabirler bir sürü saçma soru soruyordu. Önümüzde ilerleyen korumalar sayesinde arabaya binebildik. Karakola giderken Bang PD bize yapmamız gerekenleri ve söyleyeceklerimizi tekrarlatıyordu.
Bang Pd:
Büyük ihtimalle para cezası alacağız. Çünkü duygusal yönden haklı olsakta bunun hukuki bir açıklaması yok. Hastaneden aldığımız darp raporuyla cezayı en aşağı çekmeye çalışacağız. Siz gerçekleri olduğu gibi anlatın. Jungkook seni tahrik ettiğini onu dövmeye zorladığını anlat. Young Shin sen sadece evde olanları anlat. Muhtemelen çok az bir miktar para cezası alacağız. Ne olursa olsun bu bizi etkilemiyecek. Sizin adınızın temize çıkması için. Bütün paramı harcayabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.