Medya: Jungkook -Begin~~~
Şu sıralar başka şarkı dinlemiyorum resmen buna taktım .
Neyse İyi okumalaaaaaaaar~~~~
-_--___-___-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-
Young Shin'in Ağzından
Sevgilim mi? Yani şimdi bu benim sevgilimmiş gibimi davranacak.
X:
Ya Young bişi söyler misin artık 1 saattir mal gibi oturmuş sevgilim senmisin diyorsun tabiki benim benim gibi yakışıklı nerden bulacaksın başka.
Young Shin:
Yok böyle olmayacak ben gidip Pd'nimle konuşacağım bizim sevgili olmamız imkansız kimse inanmaz ki zaten.
X:
Ya Chae Young Shin beni kırıyorsun karşında koskoca Cha Eun Woo duruyo ve sevgili rolü yapmayı kabul etmiş sen olmaz diyorsun.
(Aslında Yugyeom yapacaktım ama o kadar kanka kardeş dedik asla haberler yapılmadı dedik mantık olarak tersti bende Cha Eun Woo aşkımı seçtim.)
Young Shin :
Eun Woo anlamıyorsun kimse buna inanmaz bizim küçükken komşu olduğumuzu çok uzun zamandır tanıştığımızı kimse bilmiyor. Hiç beraber görülmedik programlarda bile. Ayrıca inansa bile bana daha çok sürtük muamelesi yapacaklar sevgilisi varken böyle şeyler yapıyor diyecekler.
Cha Eun Woo :
Young sakin ol. Seni ziyarete gelmiştim ya o zaman haberlere çıktı. Ayrıca önceden çekildiğimiz fotoğrafları ortaya çıkarırsak inanırlar.
Ona bakıp. Kararsız bir şekilde onayladım.
Bizimkiler yurda dönmüştü. Soo He unnide onlarla gitmişti. Eun Woo'ya doğru dönüpYoung Shin:
Eun Woo hadi bizim yurda gidelim ne yapacağımızı konuşuruz hem bizimkilerde yardım eder akıl verirler.
Eun Woo onaylayıp ayağa kalktı ve maskesini taktı bende maskemi taktım. Elini uzattığında ona baktım ve derin bir nefes alıp elini tuttum. Şirkettekiler dahil herkes bizi sevgili sancakları için böyle olmak zorunda. Kapıdan çıktığımız anda bizi tanıyan herkes şaşkınca selam veriyordu kapıya geldik ve şirketin önündeki muhabirleri görünce duraksadım. Eun Woo bana baktı ve güven verircesine elimi sıktı fakat aldığı derin ama titrek nefesten onunda tırstığını anladım. Nefesimi dışarı üfleyip konuştum.
Young Shin :
Yapalım şu işi.
Dedim birbirimize baktık ve döner kapıdan dışarı çıktık. Bizi gören muhabirler çoktan yayılmış olan haberlerden dolayı burada beklediklerini belli ediyorlardı. Hepsi bir anda sorular sormaya başladılar hepsi yanımdaki kişinin kim olduğuyla ilgiliydi maskemi indirdim ve Eun Woo'ya döndüm. Bana bakınca anlamış gibi maskesini indirdi
Herkes şaşırıp bir anda sustu fakat bu uzun sürmedi. Bu sefer ilişkiniz ne zaman başladı gibi sorular sormaya başladı. Eun Woo konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanficBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.