DUYURU

716 40 22
                                    





Selam uzun zaman oldu bu kitabı güncellemeyeli fakat bu kadar zaman sonra böyle bir şey için yazacağımı düşünmemiştim. Özel bölüm falan atarım diyordum ama maalesef ki artık uyarmam gereken bir konu var. Kitabı okuyanlar biliyor ki sonlara doğru Blackpink kurguya dahil oluyor ve ben yine olsa yine dahil ederdim çünkü benim kurguladığım hikayelere istediğim karakterleri yerleştirip onlar üzerinden devam etme gibi bir hakkım var. Üstelik yıllardır bir sürü grubun fanlığını yapıyorum hiçbir zaman yaptıkları şekilde toxiclik yapmadım. Aynı anda bir çok grubu sevip takip edebilirim ve kurgularıma dahil edebilirim sizden tek istediğim eleştiri yaparken beni eleştirmeniz. Ama okuyan insanlar sürekli bu konuda kötü yorumlar yapıyor. Kitaptaki karakteri üzerine yorum yapılsa sesimi çıkarmayacağım ama kitabımı bir nefret platformu olarak kullanıp idollere saydırmaya başladılar. Yorumların çoğunu temizledim ve şu an temizlemeye devam ediyorum ve bu konuya artık bir son verilmesi gerektiğini düşünüyorum beni eleştirebilirsiniz, kitabımdaki karakterin yaptıklarınıda eleştirebilirsiniz ama karakter olarak baz aldığım idollere nefret kusmak ıy, iğrenç, sürtük şöyle böyle yorumlar yapmanızı göz ardı etmeyeceğim. Kitabımı okuyan ve okuyacak herkese teşekkür ederim buraya bunca zaman sonra böyle bir konudan dolayı geldiğim için üzgünüm. Hepinize iyi sabahlar, iyi günler ya da geceler hangi zaman vaktinde okursanız o kısmı dikkate alın.

Sizleri seviyorum 💞🥰💖

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin