Medya: Min aşırı tatlı aşkım Suga 💜💜💜💜 ve Ddaeng. Şu sıralar en sevdiğim şarkı Ddaeng spor yaparken sürekli olarak onu dinliyorum. Ezberledim sayılır.Üzgünüm ama yaşanacak pek bir şey kalmadı bir şeyleri tekrar edersemde sıkıcılaşır tadında bitsin istiyorum. Belki isterseniz ikinci kitabı yazabilirim. Fikirlerinizi belirtin bekliyorum.
İyi okumalaaaaaar.~~~~~
_-_-_-_-__-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-
Taehyung'un Ağzından
Taehyung:
Hyung gerçekten bilerek yapmadım hem ben nerden bileyim kremin mantar özlerinden yapıldığını slime yaparken krem isteyince ben de elime geçen ilk kremi verdim. Ne bileyim elleri şişecek programdan önce.
Dedim. Hoseok hyung suçlu olmadığımı biliyordu ama Young'un ellerini gören korkardı. Elleri şişip kızarmıştı ve bir şeyleri tutamıyordu. Bugün program vardı ve mantık olarak Young'un ellerinin kızarıklığı ve şişliği bir şekilde kapatılabilirdi ama mikrofonu taşımak zorundaydı. Diğer türlü mikrofonda sesi net olmuyordu. Hoseok hyung bana bakıp
Hoseok:
Bilmediğini biliyorum Tae ama keşke kontrol edip verseydim bugün program var ve Young'la Namjoon daha dönmedi. Dönseler bile Young alerji ilaçlarında dolayı bitkin düşecek ve bitkin düşmese dahi mikrofonu tutamayacak.
Dedi. Kafamı eğip
Taehyung:
Özür dilerim ama gerçekten böyle olsun istemedim zaten mantar özlü olduğunu öğrenince anında ellerinden sildim ama çoktan işlemişti.
Dedim. Hoseok hyung nefesini dışarı verip yanıma oturdu ve beklemeye başladık. Bu sabah Young yine sıkılmış slime yapma kararı almıştı. Herşeyi hazırladıktan sonra bana gelip slimeda kullanabileceği ucuz ve gereksiz bir kremim olup olmadığını sorunca bende bir markadan gelen ama asla kullanmadığım kremi ona verdim. Sonra küçük boyunun paketine bakınca mantar özlü olduğunu anladım koşup kullanmamasını söyleyecektim ama Young çoktan kremi slime'a dolayısıyla eline boca etmişti. Sildik ama bir şey değişmedi ve mantar alerjisi baş gösterdi. Namjoon hyungla anında hastaneye gittiler. Diğerleri çekimdeydi bizde evdeydik. Jungkook Young'un hastanede olduğunu öğrenince çekimi bırakıp yanına gitmişti. Bugünün tek önemi program değildi Namjoon hyungun doğum gününüde kutlayacaktık ama o şuan Young'un yanında hastanede duruyordu. Hoseok hyung ve ben otururken kapı açıldı kafamı kaldırdığımda Yoongi hyung ,Jin hyung ve Jimin'i gördüm. Yanımıza gelip onlarda koltuklara oturdular. Neler olduğunu falan sordular bizde onlara anlattık derken yaklaşık bir saat boyunca konuştuk. Programa 2 saat kalmıştı biz hala bizimkileri bekliyorduk. Kapı açıldı ve gözleri kıpkırmızı elleri sargıda Young ve Young'un kollarına girmiş Namjoon Hyung'la Kook girdi. Young'un canı yanıyor olmalıydı çünkü gözlerine bakılırsa ağlamıştı. Hemen ayaklanıp yanına gittik. Bileklerini yavaşça tutup yüzüne baktım.
Taehyung:
Çok acıyormu ? Özür dilerim.
Dedim. Gülümsedi ve ellerimi sargılı elleriyle tuttu.
Young Shin:
Acımıyor geçti bak elini tutabiliyorum. 2 saatede şişlik inermiş bitkin hissetmemem için sadece krem sürdüler ama yetti.
Dedi. Ona bakıp
Taehyung:
Ama ağlamışsın Young gözlerin kıpkırmızı olmuş .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.