37. Bölüm

5.9K 444 271
                                    


Medya: dnjxkxjssnsjdhshdjdbs

Ve BTS- Danger

İyi okumalaaaaaaaaar~~~~~~

-_-__-_-_-_-_--_-_'_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-

Yoongi'nin ağzından

Soo He'yi kolundan tutup yukarı çıkardım. Emin olmam gereken bir konu var ve bunun gerçek olması beni çok korkutuyor. Bizim odamıza girince kapıyı kapattım ve kilitledim. Onu içeri geçirip koltuğa oturması için hafifçe ittirdim.

Yoongi:

Bu fotoğrafları kim yaydı.

Dedim. Soo He telaşla tırnaklarıyla oynamaya başladı. Köşeye sıkıştığı zaman genellikle böyle yapardı. Elimi saçlarımdan geçirdim ve ona döndüm sesimi yükseltirsem duyacakları için sessiz ama sert sesimle sordum

Yoongi:

O fotoğrafları kim yaydı dedim Soo He.

Yine cevap vermedi ve ses tonumdan dolayı gözleri doldu. Bunun beni yumuşatmasına izin vermedim. Ve daha sert bir ses tonuyla sordum

Yoongi:

O fotoğrafların hepsi sadece sende vardı senin makinenle çekilmiş fotoğraflar ve kimsenin dokunmaya fırsat bulamadığı makinendeydi her dakika yanında olan ve şuan boynunda asılı olan makinede. Şimdi söyle neden böyle bir şey yaptın?

Dedim. Konuşmak için kafasını kaldırdı çoktan ağlamaya başladı.

Yoongi:

Ben bir şey yapmadım Yoongi neden seni üzecek bir şey yapmaya çalışayım. Müziği bu kadar severken sana zarar verecek birşey yapmam ben.

Dedi. Güldüm ve boynundaki kamerayı sertçe çıkarıp aldım. Açıp fotoğraflara bakacaktım ki Soo He elimden almaya çalıştı ve bakmama engel oldu. Onu koltuğa ittirdim ve elimi yukarıya kaldırıp makineyle çekilen son fotoğraflara baktım. Gördüğüm fotoğraflarla hayal kırığlığım ve sinirim bir anda tavan yaptı. Young ve Kook'un bugün sahilde fotoğrafları vardı. Ve yakınlıklarından herkes aralarında birşey olduğunu anlardı. Fotoğrafı geçtiğimde Young ve Kook'un öpüşürken çekilmiş bir fotoğrafı vardı. Ve yüzleri açıkça belli oluyordu. Fotoğrafları geçmeye devam ettikçe bizim 100lerce fotoğrafımız vardı. Her bir fotoğrafta başka üyenin skandal yaratacak fotoğrafları vardı. Daha önce yayınlanmış bir kaç fotoğraf dahi vardı. Ve bunlar bu kamerayla çekilmişti ki zaten çoğuda evde ve sadece bizimkilerin olduğu yerlerde çekilmişti. Sinirle ona döndüm.

Yoongi:

Bunları neden çektin? Bize yaptığın gibi onlarında hayatını zorlaştıracaksın? Peki ne istedin benden yalanmıydı bütün hepsi? Cevap ver Soo He cevap ver. Hadi söyle herşey yalandı size yakın olabilmek için seni kullandım de.

Diye bağırdım. Ben bağırınca yüzü düzeldi. Ve kolumu ittirip ayağa kalktı. Gözyaşlarını sildi ve dimdik ayakta durdu. Sinsi bir şekilde gülümseyerek konuşmaya başladı.

Soo He:

Madem herşeyi anladın artık rol yapmama gerek yok. Evet herşeyi size yakın olabilmek için yaptım. Size yakın olabilmek için hemşire taklidi yaptım. Sizin daha iyi fotoğraflarını yakalayabilmek için seni sevdiğim yalanını uydurdum. Hatta sen yakalamasan bu fotoğrafların hepsini patronuma gönderip yayınlamasını isteyecektim. İyi para ediyor biliyormusun? Sizde beni az yormadınız değil insan biraz hata yapar skandal olacak hareketler yaparda fotoğrafı çekip satabileyim.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin