İyi Okumalar.
Bu arada küçük bir not oppa kelimesini kitap içinde sadece abi manasında kullanıyorum.
_-_-_-_--_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-
Young Shin'in Ağzından
Karnımdaki ve yüzümdeki ağırlıkla gözlerimi açtım ama hala karanlıktı etraf hiç bir şey görmüyordum. Bir dakika ben şimdi kör mü oldum. Gözlerim doldu ve bağırmaya başladım.
Young Shin:
Kör oldum. Bi daha asla yakışıklı erkekleri göremeyeceğim. Grant Gustin aşkımı Flash'ımı göremeyeceğim. Kalkın lan kör oldum her yer karanlık.
Bağırmamla yatakta kıpırdanmalar oldu. Ve bir anda yüzümdeki ağırlık gitti ve gözlerim açıldı. Elimi öpüp gözlerime götürdüm. Yani gözlerimi öpmüş gibi işte siz anladınız onu.
Young Shin:
Tanrım bana gözlerimi bağışladığın için teşekkürler.
Diyip havaya bir öpücük attım. Yavaş yavaş etraftaki seslere odaklandım hepsi uyanmış bana gülüyordu. Sahte bir kızgınlıkla dönüp onlara bağırdım.
Young Shin:
Hey sizin tek prensesiniz nerdeyse kör kalıyordu ve siz gülüyormusunuz. Ayrıca ben neden göremedim doktora mı gitsek
Diye kendi kendime konuşurken Jungkook elini ağzıma koydu ve beni susturup
Jungkook:
Sakin ol Jin hyungun eli yüzündeydi o yüzden göremedin
Dedi. Birden bende onlara katıldım ve uzun bir süre yaptığım salaklığa güldük. Sonra ayağa kalkmaya çalıştım ama karnımdaki ağırlık buna engel oldu ve yatağa geri düştüm. Yorganı kaldırıp karnımdaki ağırlığa baktığımda bir bacak gördüm. Kimin olduğunu seçemedim ve konuşmaya başladım.
Young Shin:
Karnımdaki bacak kiminse alabilir mi? Tuvalete gideceğim.
Dedim. En köşede yatan Namjoon oppa hareketlendi ve bacağını çekti hepimiz şaşkınca ona bakıyorduk. Aramızda Jungkook ve Tae oppa vardı ve nasıl becerdiyse bacağı benim üzerimdeydi. Yoongi oppa şaşkınlığı bırakıp konuşmaya başladı
Yoongi:
Ya Namjoon o bacağını nasıl iki kişinin üstünden uzata bildin . Nesin sen bacağı baldırından ayrılan barbie bebek mi?
Dedi. Ve bizi birdaha bir gülme aldı. Bir süre ona güldükten sonra onların üstünden yuvarlanıp yataktan indim ve saçmalamayın bilerek ayağımı Jin oppanın ağzına sokmadım. Koşarak ortak banyoya girdim ve kapıyı kilitleyip işlerimi hallettim. Duş almaya karar verdim ve kısa ama rahatlatıcı bir duş aldım bornozu giydim ve başımı dışarda kimse var mı diye bakmak için dışarıya uzattım. Jimin oppayı koridorda görünce ona seslendim.
Young Shin:
Oppa koridora birileri gelmesin sende çıksan kıyafet almadım yanıma odama geçeceğim.
Dedim. Kafasını sallayıp
Jimin:
Tamam.
dedi ve koridordan çıktı koşarak odaya girdim ve kapıyı kapattım arkamı dönmemle çığlığı basmam bir oldu çünkü Eun Woo birleştirdiğimiz yatakların ucuna oturmuş telefonuyla oynuyordu. Çığlığımı duyan bizimkiler teker teker odaya girdiler ve telaşla hepsi ne olduğunu sormaya başladı. Hoseok oppa yüzümü ellerinin arasına aldı ve ne olduğunu sordu. Yatağın ucunda oturan ve beni gördüğü anda elleriyle gözlerini kapatan Eun Woo'yu gösterdim ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Tek Kızı
FanfictionBaşından beri onlarla olan bir kız olsaydı 7 tane erkekle büyümüş bir kız nasıl kız gibi davranabilirki Wattpadde ilk BTS'İN Tek Kızı adlı hikaye.