53. Bölüm

4.1K 239 175
                                    

Medya: Yorum Yok.
J-hope- Chicken Noodle Soup ft. Becky G

İyi okumalaaaaaar.~~~~~~~

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-___-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


Jimin'in Ağzından

Jimin:

Kook sakin ol ekip aramış çekim yerine gitmiş.

Dedim. Nefesini dışarı üfledi ve gelen rahatlamayla koltuğa bıraktı kendini. Young hızla çıkınca peşinden gitmiştik ama çalışanı ikna edip arabayı almıştı. Kapıdan çıkan Kook ve menajer hyungu görünce kapıları kilitleyip hızla evden ayrılmıştı. Onu yüzlerce kez aramamıza rağmen açmamıştı bir süre sonra zaten telefonu kapanmıştı. Bizde endişeden ne yapacağımızı şaşırmıştık. Hazırlıklarımız bitmişti zaten hepimiz burada gidebileceği yerleri aradık sonunda çekim alanından birini aradığımda orada olduğunu söyledi. Jungkook elini alnına yaslayıp isyan edercesine konuştu

Jungkook:

Bu kız beni öldürecek. Her üzüldüğünde çekip gidiyor özür dileyip affettirmemize bile izin vermiyor. Ondan haber almamızı engelleyip endişeden öldürüyor. Ama bu sefer kolay yırtamayacak bunu anlamalı

Haklıydı her seferinde bizi endişelendiriyordu ama Young'ta haklıydı onu üzüyorduk o ise bizi kırmamak için uzaklaşıyordu. Sonunda Jungkook biraz kendine geldiğinde toparlandık ve çekim alanına doğru gitmeye başladık arabada çekim yaparken hepimizde bir keyifsizlik vardı ve bu yüzlerimizden anlaşılıyordu. Çekim yerine vardığımızda Kook kimseyi beklemeden indi ve ilerledi. Bizde hızla peşinden gittik. Yönetmenin yanında oturmuş bilgisayarla oynayan Young ve bir çalışan vardı. Young çalışana yenilmiş olacak ki söyleniyordu. Kook kaşlarını çatıp yanına gitti Young'un yüzü Kook'u görünce anında ciddileşti ve elindeki oyun kolunu bırakıp ordan uzaklaştı biraz yürüdükten sonra Jungkook hızla peşinden gitti ve kolunu tutup çekiştirmeye başladı. Çok sinirliydi birbirlerine zarar verebilirlerdi o yüzden kameraları bırakıp hızla peşlerinden gittik. Kulis olarak dizayn edilmiş odaya girdiler Jungkook kolundan tuttuğu Young'u hızla çekip karşısına getirdi. Kaşlarını çatıp bağırmaya başladı.

Jungkook:

HER SIKILDIĞINDA HABERSİZ ÇEKİP GİDEMEZSİN! BİZİ SÜREKLİ ENDİŞE İÇİNDE BIRAKMAK HOŞUNAMI GİDİYOR HA ?! BİZ YOUNG HANIM ÜZGÜN ŞİMDİ NEREDE NE YAPIYORDUR DİYE DÜŞÜNELİM ENDİŞEDEN KUDURALIM AMA YOUNG HANIM GELİP BİLGİSAYAR OYUNU OYNASIN. SEN BENİ ÇILDIRTMAK MI İSTİYORSUN YOUNG SHİN?!!

Ses tonu gitgide daha da yükselmişti. Young Shin'in gözleri dolmuştu yüzüne baktığında korktuğu çok net anlaşılıyordu. Kafasını iki yana salladı ve gözlerini Kook'a çevirdi gözlerinde hiçbir duygu kalmamıştı. Bu kadar çabuk duygularını gizleyebilmesi beni şaşırtmıştı. Gözünden damlayan yaşı sertçe sildi ve Kook'la aynı ses tonunda bağırmaya başladı.

Young Shin:

ENDİŞELENME O ZAMAN ENDİŞELENME. BENİ ÜZME BENİ KIRMA BENİ PARÇALAMA BENDE SENDEN KAÇIP SAKLANMA İHTİYACI DUYMAYAYIM. BEN SEN KIRILMA DİYE ÇEKİP GİDİYORUM ORADAN SİZİ ÜZMEYEYİM DİYE KENDİM DELİRİYORUM. KALIP SİZE İSYAN ETMEK VARKEN SİZ ÜZÜLMEYİN DİYE KAÇIYORUM. BIRAKIN BİR KAÇ SAAT ARAMAYAYIM SİZİ.

Diye bağırdı ve Kook'u göğsünden itip odadan çıkmak için kapıya yöneldi kapının önünde bekleyen bizi görünce gözlerini devirip geçmeye çalıştı önüne geçen ben olmasaydım amacına ulaşacaktı ama şimdi giderse araları hiç düzelmeyebilirdi. Sağa adım atınca bende sağa geçtim. Soldan geçmeye çalıştığında tekrar önüne geçtim sinirle gözlerini kapatıp nefesini dışarı verdi.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin