49. Bölüm

4.9K 269 278
                                    

Medya: Uzun saçlı muhteşem Kook ve BTS- N.O.

İki bölümdür herşey üstüste geliyor şarjımı unutmuştum o yüzden geçen bölüm geç yazıldı. Hastanede yattığım içinde bu bölüm geç geldi bundan sonra düzenli bir şekilde her hafta bölüm atamaya çalışacağım belki haftada iki bölüm üç bölüm atabilirim bilmiyorum. Hastalığımı atlatmak uzun sürdü. Kusura bakmayın tekrar bundan sonra bir sorun olmadıkça hiç aksatmayacağım.

İyi okumalaaaar tabi medyadaki fotoğraftan sonra sağ kaldıysanız~~~~

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Young Shin'in Ağzından

Young Shin:

Bunu giyeceğim ve hiçbiriniz bir şey demeyecek.

Diyip zafer sırıtışımı attım. Hepsi yüzleri asılmış bir şekilde elimdeki bikiniye bakıyorlardı. Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Bang Pd'nin bizi gelmemizden 5 gün sonra arayacağını söylemiştim ama onlar aramayacak demişti sonra iddiaya girmiştik ve kazanan bendim 5. Gün Bang Pd bizi aramıştı ve ne kadar kalmayı düşündüğümüzü sormuştu. Bizim daha 1 ay burda kalma planlarımız vardı ona söylediğimizdeyse kabul etmişti. Ne için olursa olsun bizi aradığı için ben iddiayı kazanmıştım ve istediğimi yapmak zorundalardı yapmazlarsa Jimin oppayla gezerken aldığımız çirkin deniz şortuyla bütün günü geçirecekti. Ve burada olduğumuz çoktan duyulmuştu rahatsız edilmiyorduk ama üstümüzdeki ilgi hissedilmeyecek gibi değildi. Bir süre kavga ettikten sonra ben üstümde mayomla ve yanımda elimi tutan iğrenç şortlu sevgilimle plaja doğru yürümeye başladım biz Jungkook'un tipine gülerken o somurtuyordu. Ama bu hali bizi etkilemiyordu çünkü iddiayı kazandım ve o cezayı kendi seçti. Ona baktıkça insanın gülesi geliyordu . Altındaki şort tam bir moda katliamıydı . Alt tarafı alevli ve alevlerin üstünde kızaran tavuk fotoğrafları vardı bir bacağında Fire diğerinde ise Chicken yazıyordu. Bu şortu tasarlayan kişi ya büyük bir depresyon içerisindeydi ya da deli gibi şarhoştu başka bir açıklaması olamazdı. Gözlerimi ondan çekip önüme döndüm ve plajdaki boş şezlongları süzdüm bizim için bırakılan yedi tane yanyana şezlonga doğru yürümeye başladım. Kaldığımız yazlık bir sitenin içinde olduğu için sadece sitenin içinde yaşayanlar ve onların tanıdıkları bu plaja gelebiliyordu. İnternette dolaşırken gördüklerime göre bir kaç army bizim burda olduğumuzu görünce bu siteden ev bile almıştı. Gerçekten çok çılgın bir sevgileri vardı. Havlumu şezlonga serdim ve üstüme geçirdiğim yazlık elbisemi çıkarıp şezlonga uzandım Jungkook ise yanımdaki şezlonga uzanmış kollarını birbirine bağlamış somurtuyordu. Bizimkilerse çoktan denize girmişlerdi bile güneş gözlüğümü hafif indirdim ve ona baktım bana bakmayınca koluna vurup bana dönmesini sağladım. Bana bakınca gözlüğümü düzelttim ve dudaklarının iki yanından tutup zorla gülümsettim. Yüzünü ellerimin arasından çekmeye çalışınca yanaklarını sıktım.

Jungkook:

Young bırak yüzümü gülmeyeceğim üstümde bu iğrenç şort varken gülemem tamam mı? Rezil oldum işte rezil şu şorta bak resmen moda katliamı bir insan bunu hangi kafada tasarlayabilirki? Hem ne vardı sen bikini giymek için ısrar etmeseydin ben de bu iğrenç şeyi giymeseydim .

Dedi. Onun sızlanmalarını dinlerken kahkaha atarak şezlongta yuvarlanıyordum. Sonunda kendime gelebildiğimde şezlongumdan kalkıp Jungkook'un şezlongunda ondan kalan küçücük boşluğa uzanmaya çalıştım. Bana trip atmış gibi yapsada hafiften kenara kayıp bana yer açtığını farketmiştim. Gülümseyip koluna sarıldım ve kafamı omzuna yasladım. Hala somurtmaya devam ediyordu kafamı kaldırıp yanağını öptüm.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin