12.Bölüm

8.9K 391 159
                                    


İyi okumalar.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__--_-__--___-_-_-_-_--

Young Shin'in Ağzından

Young Shin :

PD'nim ben nerden bilebilirdimki canlı yayın yaparak içeri girecekler hem altımda şort vardı sadece Jungkook fazla uzun olduğu için tişörtü de uzun şortum gözükmemiş. Bu benim suçum değil.

Diye kendi savunmamı yaptım ama Bang Si Hyuk'un yüzü pekte değişmedi. Önünde suçlu çocuklar gibi oturmuş azar yiyorduk.

Bang PD:

Ya Jungkook hadi bu kız mal senin tişörtünle altında bişey yokmuş gibi kapıyı açıyo ya sen sendemi malsın üstünde tişört olmadan kapıya geliyorsun. Zaten Young Shin başlı başına bir yanlış anlaşılmayken birde üstüne sen bu şekilde gelip işte yanlış anlaşılma böyle yapılır der gibi kapıya üstsüz çıkıyorsun. Ve evde sadece ikiniz varsınız bunu herkes biliyor. Ben sizin ne mal olduğunuzu biliyorum ama insanlar öyle değil sizin hakkınızda neler yazılıcak haberler yapılacak daha yeni bir şeyleri atlatmışken yine ülkenin baş dedikodu kaynağı olmayı başardık. Aferin.

Jungkook:

Ama PD'nim bu bizim suçumuz değilki ısıtıcıyı fazla açınca tişörtümü çıkardım Young'da gidip şort giydi o sırada zaten diğerleri geldi. Yayın yaptıklarını duyunca bende yanlarına gittim biz böyle bişi olacağını düşünemedik. Hem Pd'nim armyler alışkınlar bizim tişörtlerimizi değiştirmemize.

Bang PD:

Tişörtlerimizi değiştirmenize alışkınlar ama evde yanlızken birinin üstünde diğerinin tişörtü diğeri üstsüz görmüyorlar her zaman. Ayrıca Jin hadi Young salak Jungkook ondan salak sendemi salaksın kapıyı açar açmaz niye içeriyi çekiyorsun hadi çektin bunların bu halini gördükten sonra neden çekmeye devam ediyorsun. Ben size güveniyorum öyle bişey olmadığını burdaki herkes biliyor ama diğer insanları susturamayız. Sonunda üzülürsünüz lütfen artık daha dikkatli olun tamammı çocuklar? Unutmayın size kızabilirim ama herşey sizin için. Şimdi gidiyorum millet açıklama bekliyor açıklama yapıp haberlerin doğru olmadığını kanıtlamalıyım. Görüşürüz.

Dedi ve kapıya doğru gitti ve evden çıktı. Onun çıkmasıyla hepimiz rahat bir nefes verdik ve yayılıp oturduk. Yastığı alıp bacağımın üstüne koydum. Ne yapacağımızı düşünüyorduk. Kore'ye döneli yani hastaneden çıkalı 1 ay olmuştu bu süre içerisinde hiç bir şekilde dışarıda görülmemiştim evden çıkmama izin vermiyorlardı. Bugün hepsi dışarıda çıkmışlardı Jungkook benimle kalmıştı. Zaten sonrası malum. Ben kendi kendime düşünürken Namjoon oppa

Namjoon:

Ya bakın üzülmeyin bi şekilde hallederiz bişey olmaz sizin suçunuz değildi. Ne Kook ve Young yayında olduğumuzu bilebilirlerdi ne de Jin hyung onların böyle kapıya çıkabileceğini. Sorun yok halledeceğiz. Ha Jungkook gül bakalım biraz Young sende hyung hadi ya

Ona bakıp gülümsedim. Ama olanlar aklıma gelince yine yüzüm düştü telefonumu elime almaya korkuyordum. Neler yazıldığını tahmin edebiliyorum. Herkes beni sürtük olarak görüyordu. Jungkookun fanları azalacaktı. Jungkook konuşmaya başladı

Jungkook:

Benim için yazılanlar önemli değil ama Young'un üstüne çok gideceklerdir. Takma onları bizim kardeş gibi olduğumuzu bilenler inanmaz buna onlar asıl bizi sevenlerler.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin