11. Bölüm

9.9K 438 212
                                    


Medya: J-hope - Airplane~~

İyi okumalaaaar. ~~~~~

_-_-_--_-__-_--__-_--_-_----_-__---_-_--_-_-_-_-

Jungkook'un Ağzından


Young'un uyanınca alınacağı odayı şimdilik ben kullanacaktım. Menajer hyungun getirdiği kıyafetleri giymiş ve telefonumla oynuyordum. Telefonumu bırakıp lavaboya gitmek için ayağa kalktım işimi halledip geri odaya döndüğümde telefonumun melodisini duyunca telefonu bıraktığım komidinin yanına ilerledim ekranda yazan isime bakınca ne yapacağımı şaşırdım Young'un babası arıyordu. Çok ilgili bir aile değiller ve Young'un idol olmasını istemiyorlardı lisedeyken sürekli bu yüzden kavga ederlerdi. En sonunda kabul ettirmişti Young ama binbir zorlukla şartlar karşılığında. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım.

Jungkook:

Efendim Hyun Doo amca

Sanki vurulan kızı değilmiş gibi gayet sakin bir sesle

Hyun Doo:

Young shin vurulmuş. Öldümü?

Diye sordu. Bu kelimeyi kendi kızı için kullanırken nasıl bu kadar soğukkanlı olabilirdi.

Jungkook:

Hayır ölmedi acısını hafifletmek için 3 gün uyutacaklar sonrasında ise normal odaya alınacak bizde normal odaya alınınca Kore'ye döneceğiz. Fakat size küçük bir hatırlatma yapayım vurulan sizin öz kızınız yoldan geçen herhangi biriymiş gibi davranmayın. Buraya gelin, inanın sizi görürse herşeyi daha çabuk atlatacaktır.

Hyun Doo:

Ölmediyse hala yaşıyorsa gelmeye gerek duymuyorum. Bizsiz çok şey atlattı bunu da atlatabilir diye düşünüyorum. Ona iyi dileklerde bulunduğumu ve geçmiş olsun dediğimi söylersin. Eğer başka bir sorun yoksa kapatıyorum.

Jungkook:

Var bay Chae. Kızınız ölümden döndü eminimki kanlar içinde kaldığı videoyuda izlediniz ama hala nasıl böyle soğukkanlı ve umursamaz olabiliyorsunuz. Biliyormusunuz o burada ameliyattayken camdan dışarı baktım biraz nefes alabilmek için yüzlerce fan vardı üstelik burası tamamen farklı bir ülke Young onların hiçbir şeyiyken sadece onun yaptığı müziği sevdikleri için onu tanıyan insanlar hüngür hüngür ağlıyordu ama o sizin öz kızınızken siz nasıl böyle sakin kalabiliyorsunuz. Sorunum bu onu davranışlarınızla ve tavrınızla her seferinde daha fazla üzmeniz.

Hyun Doo:

Jeon Jungkook laf sokma seansın bittiyse kapatıyorum. Annesininde geçmiş olsun dediğini söylersin hoşçakal.

Dedi ve cevaplamama bile izin vermeden telefonu kapattı. Bu adamı boğazlamak istiyordum. Umarım uyandığında bu şerefsiz için üzülmez. Telefonu kenara bırakıp uyumak için yatağa uzandım bi süre sonra uykunun esiri oldum.

_-_-_-__-_--__-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-

3 gün sonra

Şimdi Young Shin'i odasına alıyorlardı doktor muhtemelen 1 2 saat içinde uyanır dedi. Hepimiz heyecandan ölecetik Young uyanacaktı daha önemli bişi olamaz şuan Yugyeom yanıma gelip heyecanla konuşmaya başladı

Yugyeom:

Sonunda uyanacak onu çooook özledim sesini benimle uğraşmasını onu sinirlendirdiğimde böyle gözlerini belirtip bakmasını nerdeyse 5 aydır sadece telefondan ve programlardan gördüm yüzünü.

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin