50. Bölüm

5.1K 270 149
                                    

Medya: RM wallpaper ve BTS-  House of Cards

İyi okumalaaaaar.~~~~~

_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Young Shin'in Ağzından

Jungkook'u kolundan tutup çekiştirmeye devam ettim. Etraftaki insanlar bu hareketimden dolayı bize garip garip baksada çok önemsemedim çünkü gizlenmiştik. Bugün ikimizin doğum günü olacaktı ben biliyordum ama Kook bunu bilmiyordu. Bizimkilerle kendi aramızda kutladığımızı sanmıştı benim doğum günümü. 3 gündür 23 yaşına girdiğim için Jungkook'la sürekli dalga geçiyordum. Utanmıyormsun kendinden büyük insanlarla çıkmaya falan diyordum. Bana salak aptal gibi şeyler söylediğindeyse kızıyordum ben senden büyüğüm diye. Gerçekten delirtmiştim onu. Bir an önce bir hafta geçsin istiyordu. Sonunda arabanın önüne geldiğimizde kostümümün yakasını düzelttim ve maskemi gözlerimden çektim. Jungkook bıkkın sesiyle konuşmaya başladı

Jungkook:

Ya biz bu kostümlü partiye niye gitmek zorundayız ki bu iş sayılır biz tatildeyiz ama Bang Pd çok acımasız hani 2 ay boyunca bizi aramayacaktı bile bak daha bir ay olmasına rağmen iş vermeye başladı. Ayrıca bu nasıl bir köstüm çok rahatsız hem bu maske beni çıldırtı. Senin kıyafetin de çok üstüne yapışmış.

Dedi. Onu sürücü koltuğuna doğru iteklerken bir yandan da konuşmaya başladım.

Young Shin :

Hadi hadi söylenme hem kötü mü oldu bende evde sıkılıyordum kostüm konusuna gelirsek ya hamburger ve patates olacaktık ya da Kaptan Amerika ve Ajan Romanoff hala patates olmak istiyorsan gidebiliriz .

Dedim. Gözlerini kocaman açıp kafasını iki yana salladı ve sürücü koltuğuna bindi zafer gülümsememi takınıp kendi koltuğuma bindim. Maskemi kafamdan çıkardım ve saçlarımı düzelttim. Saç rengim zaten Ajan Romanoff'la aynıydı Jungkook kafasındaki maskeyi çıkardı ve kalkanının yanına yani arka koltuğa attı. Kemerimi takıp arkama yaslandım. Telefonumu çıkarıp Yoongi oppaya mesaj attım.

Young Shin:

Oppa ne yaptınız biz geliyoruz hazır değil mi herşey?

Bir kaç dakika sonra telefonum titredi

Havalı Şeker:

Herşey hazır bizde eve geçiyoruz bir şey anlamasın diye hep beraber mekana geçeceğiz. Menajer hyung misafirlerle ilgileniyor. Tahmin ettiğimden çok insan gelmiş. Neredeyse bütün idoller orada.

Young Shin:

Hepsini davet ettik çünkü. Annemleri aramayamıyorum Kook yanımda geldiler mi?

Yazıp ekranı kilitledim. Kook kırmızı ışıkta durduğumuz için kaşları çatılı bir şekilde bana bakıyordu.

Jungkook :

Kiminle mesajlaşıyorsun sen bakayım.

Dedi. Kafamı iki yana sallayıp

Young Shin:

Hiiiç Yoongi oppa hazırlandınızmı diye mesaj atmış bende cevap verdim.

Dedim. İnanmış olacak ki yüz ifadesi düzeldi ve önüne dönüp arabayı sürmeye devam etti. İçimde tuttuğum nefesi bıraktım ve Kook konuşurken titreyen telefonumu açtım.

Havalı Şeker:

Onlar mekana geçmişler tek eksik biziz şuan hızlı gelin görüşürüz .

BTS'in Tek KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin