seatired: Best bro
247 beğenme, 113 yorum
stairwaytoheaven: Bro? Are u sure?
elfxynbkn: Oğuz geldi unut bizi zaten.
melisaydan: Çocuğun adı ne?
serapyorgun: Ne içiyorsunuz kızım siz?
elfxynbkn: @serapyorgun nasılsın Serap teyze?
seatired: @serapyorgun anne!
justhakan: Benim yanıma daha da yakışırsın güzelim ;)
oguzekin: @justhakan senin yanına yakışsaydı senin yanında olurdu, benim değil. Uza buradan.
serapyorgun: @oguzekin oğlum annenler nasıl?
Annemin yorumlarına baktıktan sonra telefonu masaya indirdim. Oğuz telefona gömülmüş fotoğrafımın yorumlarında annemle konuşuyordu. Hande, Elif ve Ezgi ise geçen gün alışverişte gördükleri bir elbise hakkında tartışıyorlardı.
"Annene hayranım." Oğuz'un sesiyle ona döndüm. "Az kaldı, çocukluk fotoğrafların gezecek instagramda. Dalga malzememiz hazırlanıyor." En yakın zamanda çocukluk fotoğraflarımı saklamalıydım.
"Yeliz teyzeye tüm incelikleriyle sosyal medya nasıl kullanılır anlatırım, görürsün sonra kim kiminle dalga geçiyor." Omuz silkti. "Sonra fotoğrafının altında 'sıkı giyin' yorumlarından tut arkadaşlarının stalklanmasına kadar her şeyi yapar." Aynı şeyleri annemin bana yaptığını düşününce gerilmiştim.
"Allah korusun." Güldüm. Masada duran telefonum titrediğinde ona döndüm. Oğuz da telefonuna gömüldü.
kimliğibelirsiz: Cidden mi?
kimliğibelirsiz: Onunla fotoğraf mı attın?
seatired: Ne gördüysen o.
kimliğibelirsiz: Hoşlanmadım o çocuktan.
seatired: Hemen arama Çin Seddini çekmeliyim.
seatired: Paşa hazretlerinin gözü tutmamış!
kimliğibelirsiz: Ha ha ha
kimliğibelirsiz: Çok komik!
seatired: Sen öyle dedin diye çocukluk arkadaşımı hayatımdan atacak değilim.
kimliğibelirsiz: Çocukluk arkadaşın mı?
seatired: Günaydııııın!
kimliğibelirsiz: O zaman neden hiç gözükmüyordu etrafta?
seatired: Çünkü liseyi okumak için İtalya'ya gitti.
seatired: Yaz tatillerinde geliyor sadece.
kimliğibelirsiz: Üniversiteye geçince ne yapacak?
seatired: İkimiz de Bergen'e gitmek istiyoruz.
seatired: Böylece ayrı kalmayacağız.
kimliğibelirsiz: Bir yılım kaldı desene.
seatired: Evet, bir yılın var.
seatired: Aslında tam olarak bir yıl da denemez.
seatired: Oraya gidebilmem için gerçekten çalışmam lazım ve çok fazla sosyal medyaya bakacağımı düşünmüyorum.
seatired: Bu yaz ve önümüzdeki yazdan başka zamanın yok.
kimliğibelirsiz: Üzücü.
kimliğibelirsiz: Sana açılmaya karar verdiğim sırada gideceğini öğrenmek üzücü.
kimliğibelirsiz: Umarım cesaret edip karşına çıkarım da sana bir kez sarılabilirim.
kimliğibelirsiz: Karşına çıkarsam sana sarılmama izin verir misin?