0.8

227 19 19
                                    

seatired: Birileri öldü demiş, söyleyin kraliçe geri döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

seatired: Birileri öldü demiş, söyleyin kraliçe geri döndü.

327 beğenme, 194 yorum

copcatanservisi: @brkilgc ile çok yakışırsınız, çıksanıza.

eylembilge: @copcatanservisi ne diyorsun kızım sen? Berk benim!

stairwaytoheaven: Hi, you are so cute. Can we met?

seatired: @stairwaytoheaven sorry, i have boyfriend.

elfxynbkn: @stairwaytoheaven she has not boyfriend.

serapyorgun: Kızım daha yeni iyileştin, evde otursaydın biraz.

seatired: @serapyorgun bence de bana iyi eğlenceler anne. Teşekkürler (:

pekcanuğur: Nerede olduğunu bilen var mı?

şehirrehberi: @pekcanuğur merkezdeki lunaparkta şu an. İstediğiniz kişilerin nerede olduğunu öğrenmek için mesaj atınız :)

Bir yandan yorumları okuyor bir yandan elimdeki pamuk şekeri yiyordum. İyileştikten sonra bir gün daha evde oturmuştum. Beş günün sonunda evde çok sıkılmıştım ve beni evden çıkarması için Oğuz'u aramıştım.

"Senin fotoğraflarının altındaki yorumları okumak çok eğlenceli. Geçen gün birileri sevgili oldu." Güldüm. Gerçekten yorumlarda ne yaşanıyordu hiçbir fikrim yoktu. Herkes kendi kafasındaydı.

"Oğuz çok sıkıldım ben ya!" Omuz silkti. Lunaparktan çıkalı çok olmamıştı. Bir parka oturmuştuk. Yapacak hiçbir şeyimiz olmadığı için de telefonlara gömülmüştük. "Gezelim biraz."

"Bu sıcakta şuradan şuraya adım atmam. Hem sen nasıl dayanıyorsun? Üzerinde uzun kollu var." Omuz silktim. Bunu giymemin sebebi tekrar hasta olmak istemeyişimdi. Ayrıca inceydi de. "Biraz daha oturalım sonra eve gidelim. Gezmek istiyorsan akşam çıkarız." Başımı salladım ve telefona döndüm.

İnstagramda yemek videoları izlerken mesaj geldi. Video yarım kalmasın diye umursamadım. Peş peşe birkaç tane daha geldiğinde videoyu kaydettim ve mesajı açtım.

kimliğibelirsiz: Hanımefendi napıyorsunuz? Fotoğrafınız kalbime oturdu.

kimliğibelirsiz: İyileşmene sevindim ama fotoğraf atmana üzüldüm.

kimliğibelirsiz: Yine bir sürü kişi gelmiş yavşamış yorumlarda.

kimliğibelirsiz: Yorumlar demişken, annen idolüm.

seatired: Hediye etmemi ister misin?

kimliğibelirsiz: Annene anne diyeceğim zamanlar da gelecek güzelim (:

seatired: Başına salarım annemi, düzgün konuş.

kimliğibelirsiz: Salsana anneni başıma.

kimliğibelirsiz İkna edeyim anneni de seni alayım.

seatired: Yavaş Kimliği Belirsiz Bey.

kimliğibelirsiz: Çok uzun oldu bu ya.

seatired: Bence de.

seatired: Bu yüzden adını söylemelisin (:

kimliğibelirsiz: Sen bana sevgilim de (:

seatired: Ha ha ha, baya komikmiş.

seatired: Sana asla sevgilim demeyeceğim.

kimliğibelirsiz: Bunu unutmam ama.

seatired: Unutma.

***

Sıkıldıkça yazıyorum, yazdıkça sıkılıyorum. Klasik yaz paradoksuna kapıldım. Yapabileceğim bir şeyler önersenize. Öleceğim yoksa.

find meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin