seatired: Kesinlikle gözlerini kıskandığım için boğmaya çalışmıyorum (:
263 beğenme, 142 yorum
ezgggiussslu: İnandık.
mertinizm: Bu güzel gözlü bayanla tanışmak isterim :)
elfxynbkn: Burada bir şeyler eksik sanki?
seatired: @elfxynbkn ne gibi?
imhanderin: @seatired Serap teyze gibi.
serapyorgun: Kızım neredesin sen? Karanlık oralar, bir şey gelmesin başına?
oguzekin: @serapyorgun ben yanındayım Serap teyze, sorun yok.
serapyorgun: @oguzekin aman oğlum yalnız bırakma.
canyakan: Slm kzlr tnşlmmı
"Hadi, telefondan başınızı kaldırın da oynayalım!" Benim seslenmemle Ezgi ve Oğuz kalktı. Hande ile Elif aralarında bir şeyler tartışıyorlardı. Onları geride bırakıp oyun alanına girdik. "Ben oynayamıyorum, o yüzden Oğuzla-"
"Hayır, benimle aynı takımda olup beni düşürmene izin veremem." Oğuz beni net bir şekilde reddettiğinde çocuk gibi suratımı astım. "Git köşede surat as, ben buraya kazanmaya geldim." Omuz silktim ve Ezgi'nin yanına gittim.
"Biz beraber kaybederiz kuzum, boş ver." Ezgi kolunu omzuma attı. Oğuz'a dil çıkarttım. Ezgi'nin kolunun altından sıyrıldım ve bowling toplarından birini elime aldım. Daha doğrusu almaya çalıştım.
"Bu çok ağır!" Oğuz gülerek yanına geldi ve elimdeki topu alıp yerine geri koydu. Bir süre topları indirip kaldırdıktan sonra en hafifini uzattı. "Teşekkürler Superman!" Göz kırptı ve Ezgi'nin yanına geçerek benim rezilliğimi izlemek üzere kendini ayarladı. Birkaç adım geri çıktım ve topu kaldırdım. İyice hizaladıktan sonra hızla gönderdim topu. Sonuna kadar dümdüz gittikten sonra yana doğru kaydı ve iki lobutu devirerek yok oldu.
Arkamdakilerin gülüşlerini duyduğumda omuz silkerek onlara katıldım. Oynayamadığımı biliyordum ve buraya gelmemin tek sebebi eğlenmekti.
Bizim sıramız geçtikten sonra oturdum ve Oğuzla Elif'in atışlarını yapmalarını beklemeye başladım. İkisi de iyi oynuyordu. Aslında aralarında en kötü oynayan bendim. Sırf bu yüzden bazen oynatmamayı düşünseler de dalga geçecek birilerini aradıkları için oynuyordum.
Cebimden telefonumu çıkarttım ve fotoğrafın altına gelen yorumlara baktım. Annemin yorumlarda birkaç kişiyle konuştuğunu gördüğümde onları stalkladım. Sonra gelen mesaja tıkladım.
kimliğibelirsiz: İyi eğlenceler!
seatired: Teşekkürler.
kimliğibelirsiz: Sen bowling oynayamıyordun, ne oldu?
seatired: Hâlâ oynayamıyorum.
seatired: Sadece eğlenmeye geldim.
seatired: Hem parayı da bizimkilere kitledim oynayamıyorum diyerek.
kimliğibelirsiz: Muazzam haklı bir hareket.
seatired: Biliyorum (:
kimliğibelirsiz: Ne kadar fark attılar?
seatired: Bowlingde o kadar berbatım ki aradaki farkı bile anlayamıyorum.
seatired: Ama yeniliyorum, önemli olan bu.
kimliğibelirsiz: Ben sana öğretirim oynamayı.
seatired: Ha boşa para harcamayı seviyorum diyorsun.
kimliğibelirsiz: Sana para harcamayı seviyorum güzelim :)
kimliğibelirsiz: Her neyse, git ve onurunla yenil.
kimliğibelirsiz: İyi eğlenceler.