Oğuzla birlikte her zaman gittiğimiz mekanlardan birine gelmiştik. Etrafta tanıdık simalar vardı. Birkaçı yanımıza gelmişti ve konuşmuştuk. Yalnız kaldığımızda ise boş boş oturmuştuk.
"Sıkıldım." diye mırıldandı Oğuz. Katılırcasına başımı salladım. "Türkiye'ye senin için geliyorum sen de tüm gün oturtuyorsun beni. Yaptığın iş mi?" Güldüm.
"Sen oturuyorsun da ben tatillerden tatil mi beğeniyorum? Birlikte oturuyoruz işte." Omuz silkti. Gerçekten sıkılmıştık. O İtalya'dan geleli bir ay olmuştu ve benim hastalandığım günler dışında hep bir yerlerde oturup bir şeyler yiyip içmiştik. "Acilen tatile gitmeliyiz. Başka yerlerde otururuz en azından."
"Selam." Oğuz tam bir şey diyeceği sırada yanımızda beliren kişi onu susturdu. Başımı kaldırarak baktım. Okuldan biri olduğuna emindim ama kim olduğunu bilmiyordum. "Ben Berk, karşı sınıfından." Başımı salladım.
"Selam." diye mırıldandım Oğuz'un sinirli bakışları altında. Amacının ne olduğunu ikimiz de net bir şekilde anlamıştık ve Oğuz, bunun onun yanında olmasından hoşnut değildi.
"Geçen gün instagramda birisi beni senin fotoğrafının altına etiketlemiş, ben de görünce selam vereyim dedim." Kendimi zorlayarak bir gülümseme yerleştirdim dudaklarıma. "Boş olduğun bir gün birlikte bir şeyler yapmaya ne dersin?" Kendimi duvardan duvara vurmak istiyordum.
"Bölüyorum ama bunu başka zaman konuşsanız daha iyi olur." Oğuz araya girdiğinde Berk bakışlarını kaldırarak ona baktı. Sonrasında umursamadan bana geri döndü.
"Ben sana mesaj atarım." dedi ve gülümseyerek yanımızdan ayrıldı. Oğuz arkasından gergince baktı. Elinde olsa bir kaşık suda boğacak gibiydi.
"Sakin ol şampiyon." dediğimde bakışlarını bana çevirdi. "Sen büyüdün de beni mi kıskanıyorsun?" diyerek masanın el verdiği ölçüde ona uzandım. Tam yanağını sıkacağım sırada elimi havada yakaladı.
"Sana kaç kere yanağıma dokunma diyeceğim?" Homurdanışına güldüm. Gerginlik yavaşça ortamdan silinip gitti. "O çocuk seni üzer yalnız. Yanında bir erkek varken gelip sana çıkma teklif eden birisi senle buluşmadan önce biriyle, senden ayrıldıktan sonra başka biriyle buluşur."
"Endişelenme, ilgilenmiyorum onunla. Buluşacağımı da zannetmiyorum." Başını salladı. O sırada telefonu çaldı. Yanımda bir süre konuştu sonra dışarı çıktı. Ben de sıkıntıyla telefonumu aldım. Kızlarla mesajlaşırken instagramdan mesaj geldi.
kimliğibelirsiz: O yanına gelen çocuk ne dedi?
kimliğibelirsiz: Oğuz öldürecek gibi bakıyordu.
seatired: Önemli bir şey değil, boş ver.
kimliğibelirsiz: Nasıl önemli değil?
kimliğibelirsiz: Söyle, bekliyorum.
seatired: Emin misin? Bence boş ver.
kimliğibelirsiz: Boş vermiyorum.
seatired: Ama olmaz.
seatired: Boş vermen gerek.
kimliğibelirsiz: Söylüyor musun yoksa kalkıp döve döve ondan mı öğreneyim.
kimliğibelirsiz: Yine etrafı inceliyorsun.
kimliğibelirsiz: Beni hâlâ göremiyorsun.
seatired: Dövsene, bekliyorum.
kimliğibelirsiz: Sen baya zekisin (:
seatired: Of ya!
seatired: Bir şeyler yapalım mı, dedi.
seatired: Oğuz da onu kovdu.
kimliğibelirsiz: Gitmeden önce sana gülümsüyordu ama?
seatired: Yüzsüz çıktı.
seatired: Çocuğa 'selam'dan başka bir şey demedim.
kimliğibelirsiz: Sevgilim var deseydin direk.
seatired: Yanımda bir erkek varken bana çıkma teklif eden biri sence yanımda birini görmedikçe sevgilim olmasını önemser mi?
kimliğibelirsiz: O da doğru.
kimliğibelirsiz: Neyse ben onu bir ara yakalarım.
seatired: Şimdi yakalasana.
seatired: Nasıl dövdüğünü görmek isterim (:
seatired: Güçlü erkekleri severim (:
kimliğibelirsiz: Kavga eden erkeklerden nefret edersin.
kimliğibelirsiz: Sadece kim olduğumu merak ettiğin için beni kavgaya teşvik ediyorsun.
kimliğibelirsiz: Ve telefona bakarken de yüzünü buruşturuyorsun.
kimliğibelirsiz: Ayrıca beni hâlâ göremiyorsun.
kimliğibelirsiz: Hissetmen lazım.